Legal E

Zoraa

Wijs gebruiker
Beste mensen
Ik ben niet helemaal bekend in de wereld van drugs, ik gebruik wel eens speed of coke, maar in de wereld van xtc ben ik dus echt niet thuis...
Nu heb ik recent van een online smartshop een zakje legal E gekregen om iets wat verkeerd gegaan was goed te maken.
Echter vind ik het een beetje eng want ik vind hier niks over, heeft iemand hier ervaring mee? 16221182085711807455606477313003.jpg16221182461252395902133778763282.jpg

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ze weten ook wel welke ze kiezen, want de Blue Punisher heeft wat ogen doen trillen jaren terug tot nu :smilingimp:.
Feit dat ze op XTC pillen lijken zegt natuurlijk niets, want het is maar een pil.

Er zijn in de smartshops legale versies van "XTC" te vinden. Verwacht er in ieder geval niets van als je wel eens MDMA hebt gebruikt.
Je kan altijd even de betreffende smartshop contacten.

Zie het hier ook niet vaak voorbij komen. Staan als het goed is wel ingrediënten op, maar ik denk dat het de moeite zeker niet waard is.

Zoraa

Wijs gebruiker
* modknip foto is verwijderd i.v.m. zichtbare gegevens vendor *

dit zijn wel de ingrediënten op de achterkant, maar ik weet niet precies wat ze inhouden

Laatst bewerkt door een moderator:

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker

dit zijn wel de ingrediënten op de achterkant, maar ik weet niet precies wat ze inhouden

In die capsules zit vaak een mix van bepaalde kruiden.
1 capsule bevat ongeveer 2-2.5 bak koffie aan cafeïne, dus dat is voor de energie.

Voor de rest durf ik niet te zeggen wat de andere ingrediënten stuk voor stuk doen. Als ik het in huis zou hebben zou ik nieuwsgierig zijn, maar ik zal het in ieder geval nooit kopen. Er is vast iemand op dit forum die zoiets wel heeft gebruikt.

Je zou de ingrediënten even per stuk kunnen opzoeken op google.

L

Lid 152247

Gast
Om iets wat verkeerd was gegaan goed te maken, wat bedoel.je daarmee?

De marketing is heftiger dan de ingrediënten.

Wat voor effect belooft het?

Proxima

Badass junkie
De ingrediënten zijn allemaal legale kruiden plus cafeïne.

Komt op mij over als een concentratie pilletje.

Cafeïne: stimulerend.
Ashwaganda: adaptogeen.
Ginseng: stimulerend.
Rhodiola: adaptogeen.
Ginkgo biloba: geheugen booster

Neo-Shulginist

Badass junkie

Oftewel het doet geen fuck en je kan net zo goed een paar koppen koffie drinken. Wat een kutmarketing zeg.
Tip voor de volgende keer: koop alleen iets als de stofnaam het enige is wat geadverteerd wordt. Al die merknaampjes zijn echt vragen om belazerd te worden. Soms met echt gevaarlijke dingen. Ze willen wel eens idiote dingen bedenken (zoals flesjes vloeistof met 3mmc, 4-cmc, 6-APB, 2-FA en 4-HO-MET).

KlaasVaak

Wijs gebruiker

Allemaal kruiden met hoogstens een subtiel effect. En caffeïne, maar dat ken je vast al wel.

inner_search

Badass junkie
Ik heb letterlijk 1 seconde gegoogeld en vind ze zowat op elke NIET legale site of sites waar illegale producten verkocht worden dus mag ook geen links posten.

Ze krijgen ook zeer slechte reviews.
Ofwel doen ze nix of word Je er misselijk van en doen ze overigens ook nix anders dan dat.

Edit.
De naam ben je venor/vekoper/maker staat vermeld op de ingrediënten foto.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Iedereen praat hier over caps en die heb ik zelf al gezien maar nog nooit zien voorbijkomen dat ze zo'n kruidenmix in een xtc-achtige pil droppen 😅.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb letterlijk 1 seconde gegoogeld en vind ze zowat op elke NIET legale site of sites waar illegale producten verkocht worden dus mag ook geen links posten.

Ze krijgen ook zeer slechte reviews.
Ofwel doen ze nix of word Je er misselijk van en doen ze overigens ook nix anders dan dat.

Edit.
De naam ben je venor/vekoper/maker staat vermeld op de ingrediënten foto.

De foto is verwijderd omdat inderdaad de gegevens van de vendor zichtbaar waren.

L

Lid 152247

Gast
Iedereen praat hier over caps en die heb ik zelf al gezien maar nog nooit zien voorbijkomen dat ze zo'n kruidenmix in een xtc-achtige pil droppen 😅.
Ja het is echt oplichterij.
XTC is MDMA..en dan die ingrediënten..man man man

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Punischers waren klappers, speelt blijkbaar de rc markt op in om ze te drukken , al dan niet met de vermelde ingrediënten...

Je zou de echte van deze fakes niet onderscheiden. Spikkels enzo identiek. Wat als dit nou marketing is en xtc verkocht word onder de naam ecaps?

Bovenaan