Legale drugs :D

Yeah!

Newbie
Heej x
Ik wil graag is een drugs uitproberen :sunglasses: maar liefst niet alleen... En mijn vrienden willen niks illegaals doen, dus weet iemand mischien een soort van legale drugs zoals bananen met cola ofzo?
Maar geen alcohol of cafeine ofzo eh! :rolleyes:
Thx :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
7 anijsblokjes en 5 klontjes suiker, daarop kokend water gieten (in een theeglas) warm opdrinken.

Niet echt drugs ofzo, maar je voelt je wel een minimale high

space scientist

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
7 anijsblokjes en 5 klontjes suiker, daarop kokend water gieten (in een theeglas) warm opdrinken.

Niet echt drugs ofzo, maar je voelt je wel een minimale high

als jij daar wat van voelt vind ik het knap :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
meer voor de beginnende, of experimenterende die niet aan de thc of caffeine wil. ik zou er nu niet echt iets van voelen, denk ik.

Poppers!!!

-Maximaal effect
-Onschadelijk
-Binnen 3 minuten totaal uitgewerkt
-Kost geen drol
-Overal te krijgen
-Legaal

Supervlieg

Wijs gebruiker
MatthijsNL zei:
Poppers!!!

-Maximaal effect
-Onschadelijk
-Binnen 3 minuten totaal uitgewerkt
-Kost geen drol
-Overal te krijgen
-Legaal

En of t slecht voor je is, flesjes zijn ook niet bepaald goedkoop ofzo.. En je zal er toch echt een sexshop voor naar binnen moeten.

Maarjah vind je het niet erg om voor homo aangezien te worden, dan is dit helemaal jou ding :beer:

Die flesjes kosten 5 euro per stuk.
Dat is dus geen ene drol als je ziet hoe vaak je ze kunt gebruiken.

Onschadelijk? ok, relatief onschadelijk dan.

Sexshop naar binnen?
Onzin.
www.poppers.nl.

En ik heb er totaal geen moeite mee door jou voor homo te worden aangezien.
Mits je maar van me af blijft. :wink:

Brrr mensen met vooroordelen...

pieter-b

Wijs gebruiker
..weer zo iemand die op het verkeerde been word gebracht door legale/ illegale drugs, hard/softdrugs, gevaar, geen gevaar.

Illegale drugs zijn dat omdat ze populair zijn en door veel mensen gebruikt en getest zijn.
Over het algemeen gaat het hierdoor bij illegale drugs Juist om relatief veilige middelen.

maar goed..je kunt idd een paar nootmuskaatnoten eten, of een pakje hoesttabletjes bikken...
maar als je verwacht daar minder risico mee te lopen zit je goed fout.

poppers is nog wel adviseerbaar als het nog legaal verkrijgbaar is (ik dacht dat het verboden was geworden)
anders is lachgas nog een optie..zul je ff moeten zoeken naar een n2o cracker (gebruik search)

Dissonant

Bewuste gebruiker
Variant op weed..

Het heeft er niets mee te maken. Dan is een kropsla ook een variant op weed.

Ik doe 'moeilijk' omdat jij hier een site post die leeft van misleiding. Ik weet dat, en jij hopelijk ook, maar velen weten dat niet. Het zijn oplichters die wat random plantenmateriaal bijeenpersen tot 'buds', om deze dan als vervanger voor weed te verkopen. Ze schrijven een halve pagina over de 'effecten' maar uiteindelijk zit je daar nuchter met een slechte smaak in je mond.

Ik wil gewoon niet dat een of andere stakker zijn geld verliest aan dat soort oplichters.

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Jaa! Daar is het banaan met cola verhaal weer! Buiten dat; lachgas, wiet[/], paddo's?

Sinds wanneer is wiet legaal?
Lachgas en paddo's zijn nog enigzins legaal, althans, ligt er natuurlijk ook aan hoe oud je bent (bij de paddo's dan)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Here we go, mister wise guy. Gedoogd.. legaal.. whatever. En voor paddo's is er geen minimumleeftijd, alleen hanteren smartshops vaak 18 als minimum.

Play_bunny

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
mister wise guy.
Mister wise guy? hm, ik ben geen man :wink: maakt niet uit hoor, maar toch :wink::)

Maar tussen gedoogd en legaal zit een wereld van verschil nog steeds :) die discussie gaan we niet aan, maar ik vind wel dat je altijd de juiste informatie moet verschaffen, vandaar.

Nee, ok, dat er geen minimumleeftijd aanzit. Ik dacht dat dat zo was, maar daar zijn ze nog mee bezig inderdaad geloof ik

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zo lang je het kunt kopen en gebruiken zonder dat dat verder problemen oplevert vind ik het legaal genoeg, mensen die het lekker vinden azijn te pissen zullen het daar dan niet mee eens zijn. Ik ga er vanuit dat de ts (of zijn vrienden in dit geval) gewoon nog niet toe is/zijn aan drugs, dan lijken me die opties wel redelijk. Of je moet inderdaad met bananen en cola aan de slag gaan.

Edit:
Play_bunny zei:
Mister wise guy? hm, ik ben geen man :wink:
Pardon me miss (;

teebo

Bewuste gebruiker
doe gewoon poppers, das echt lachen. ik vind het beter dan lachgas.
en als je flesje op is heb je dat ook weer eens gehad

acidboy

Badass junkie
^Hehe ja, salvia kan je behoorlijk de weg van kwijt raken.. Voordeel (of nadeel?) is dat het niet zo lang duurt.

Yeah!

Newbie
..weer zo iemand die op het verkeerde been word gebracht door legale/ illegale drugs, hard/softdrugs, gevaar, geen gevaar.

Illegale drugs zijn dat omdat ze populair zijn en door veel mensen gebruikt en getest zijn.
Over het algemeen gaat het hierdoor bij illegale drugs Juist om relatief veilige middelen.

Ik heb zelf ook helemaal geen problemen met legaal/illegaal maar mijn vrienden hebben dat wel en als ik dan toch alleen zou proberen zouden ze me laten vallen denk ik :cry:

En over dat bananen met cola; dat moet ik nog is uitproberen :grin: maar ik zal het resultaat zeker laten weten :wink:

Pikachu

Wijs gebruiker
Shroomie zei:
Yeah! zei:
En over dat bananen met cola; dat moet ik nog is uitproberen :grin: maar ik zal het resultaat zeker laten weten :wink:
is dat niet wat te riskant? let op dat je niet overdoseert

Haha! :P

Ik kan je het resultaat wel vertellen hoor, je voelt er niets van. Zelf heb ik het niet geprobeerd maar ik weet wel dat het een fabeltje is. Wat wel vervelend is, veel legale dingen gaan harder en zijn slechter voor je dan bepaalde illegale middelen.

buzzrider

Wijs gebruiker
salvia is legaal, maar ik raad het niet aan als je nog geen andere minder harde psychedelica gedaan hebt

Bengt

Bewuste gebruiker
@Disso.
Mocht je dit nog lezen.

Zeg het gewoon dan van de eerste keer wat je er duidelijk mee bedoeld.

Misverstanden ontstaan te vlug. :wink:

:wave:

azgaza

Badass junkie
BuZzRiDeR zei:
salvia is legaal, maar ik raad het niet aan als je nog geen andere minder harde psychedelica gedaan hebt

Dat vind ik dus gelden voor bijna alle legale psychedelische dingen die ook echt werken. Bv. Salvia, gewone welbekende paddo's maar ze verkopen daar ook dingen als planten waar je ayahuasca van kan maken. Dan denk ik dat een kwart/half zegeltje LSD een stuk lichter en comfortabeler is als kennismaking met tripmiddelen.

Bovenaan