lege maag

nva

Newbie
Werkt xtc sterker als je een lege maag hebt?
vorige keer had ik het rond 8 uur in de aaf ingenomen,en had om 12 uur smiddags als enige 2 boterhammen op,en het effect was echt op ze best zoals tnooit geweest is
Kan dit er in hebben meegeholpen of?

Tufnut

Badass junkie
Als je xtc op een volle maag neemt dan wordt de werkzame stof over je maaginhoud verdeeld. Doordat je maag dat niet allemaal tegelijk maar in delen doorlaat naar je darmen zal die stof ook over een langere periode in je bloed opgenomen worden.
Als je XTC op een lege maag neemt dan zal de gehele hoeveelheid sneller doorgelaten worden en dus sneller in je bloed opgenomen worden.

Nu zou je kunnen denken dat je dan het beste niets kunt eten, maar dat is dan ook weer niet zo. Je maag en de rest van je lichaam gaat dat niet al prettig ervaren wat nadelig is voor je gevoel. het beste is om minimaal 3 uur vaooraf niets meer te eten.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nu zou je kunnen denken dat je dan het beste niets kunt eten, maar dat is dan ook weer niet zo. Je maag en de rest van je lichaam gaat dat niet al prettig ervaren wat nadelig is voor je gevoel. het beste is om minimaal 3 uur vaooraf niets meer te eten.

Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat een pil chemisch is en als het direct in aanraking komt met de maag zal dat extra veel schade aanbrengen aan de maagwand. Een vriend van mij hield ooit een pil te lang op zijn tong waardoor er een brandplek ontstond. Nou lost het in je maag natuurlijk sneller op maar het brengt evengoed meer schade toe als je niks hebt gegeten. Vlak voordat ik een lijntje neem of een pil slik neem ik altijd iets te eten wat licht verteerbaar is.

The Guy

Newbie
Je trip word iets langer als je op een volle maag neemt, duurt ook iets langer voor het werkt. Hij kan ook iets minder heftig worden.
Uit eigen ervaring vind ik een zware pil op de lege maag niet zo lekker, de volgende dag lijkt het net of je een steen in je maag hebt.
Klein beetje eten is niet zo erg maar ga ook niet teveel eten, dan word je heel snel misselijk en ga je overgeven.

Bovenaan