• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lekkere tripje van XTC.

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
Hoi tuig,

Heb eigenlijk helemaal geen tripreport hoor, wil gewoon ff typen hoe ik me voel! Ik kan toch nog niet slapen. Voor degene die echt een vet tripreport wilt, kan je naar de vorige pagina, sorry! Sorry, als ik je warm heb gemaakt.
Anyways net ontzettend chill avondje achter de rug in studio80. Eigenlijk met de intentie om alleen te drinken. Maar vrienden gingen nemen, en ik had ze stiekem toch al in me zak zitten. Dus toch maar een oranje Red-bull genomen. Een halfje. Ik vond het al een hele leuke avond en was lekker aan het dansen op de techno. En toen sloeg het halfje ook nog eens in, zo lekker. Zo blij weer.
Eigenlijk wel dom want 2 februari heb ik een feest waar ik ook heel happy wilde gaan. 1 januari awakanigns was de laatste keer, dus nu 12 nachten later. Best raar want me serotonine gehalte is na 1 januari toch zeker een stuk gedroppd. Maar heb net ook een hele leuke avond gehad? toch genoeg serotonine, en op maar 1 pil. Superchill dat ik me zo lekker voel dan toch? Hoop dat het 2 februari weer zo gaat. Dan wordt het een trance-feestje, nog nooit meegemaakt. Maar er zullen ongetwijfeld ook wel leuke mensen zijn om mee te babbelen.
Over leuke mensen gesproken, heb vanavond ook een leuke meid leren kennen. Toch altijd dat paranoïde gedenk dat de mensen die ik in het echte leven zie en ken dit allemaal lezen. Boeie, haar naam was Irene. Zo.
Irene stond maar een beetje in der eentje te dansen, beetje alternatief uiterlijk. Uiteindelijk wat water aangeboden, hoefde ze niet. Gelukkig wilde ze wel praten want zij begon steeds weer tegen me. Superleuk, alleen wilde ze der leeftijd niet verklappen. Ook als ik ging gokken reageerde ze niet. We gingen lekker met ze tweetjes zitten. Lekker gezoend. Ik ben klaar trouwens. Weltrusten!

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.

misslinda

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
En dat mensen kunnen zoenen op xtc zeg, brrrrrrr. Lekkere droge lap in je bek, brrrrrrrrrr. Doe mij maar gewoon knuffeltjes.

haha vriendin van mijn kan dat ook niet, ze was al tijden verliefd gingen ze eindelijk zoenen klappertanden ze teveel haha

knuffelen is idd beter :tongueout:

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
ZERO- zei:

Haha lekker intiem en warm juist. Zij was alleen aan de alcohol, ze hield ook best snel op met zoenen, haha. Ach ik vond het leuk.

walnootje

Belezen gebruiker
Haha grappig report! Ik had er geen last van toen ik een keertje 2 weken achter elkaar xtc had genomen gewoon vitamientjes nemen en gaan! :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Voor een keertje kan wel hoor 2 keer achter elkaar xtc nemen, heb dat 2 maand geleden ook gedaan, op qlimax en 2 weken later ook weer, nu wacht ik ook tot 2 februair, alleen andere feestje, HardBass :hearteyes:

harry123

Bewuste gebruiker
fly-- zei:
harry123 zei:

Oh, ik ben zó verschrikkelijk jaloeers!
Maar ik ga [als het goed is] naar kings of hardstyle.
dat móet wel goed wezen

Haha volgend jaar beter!
Ohh klinkt leuk, ga eens even kijken of dat wat is :P

Oeff nog 10 daagjes en dan is het zover kan al de hele week niet slapen :P

misslinda

Bewuste gebruiker
MDMAAAPJE zei:
Kan niet wachten om alle mooie verhalen te horen op 3 februari :hearteyes:

nou mijn verhaal komt pas 16 februari :( soenda was gewoon uitverkocht op de dag dat ik loon zou krijgen :( stom uitzendbureau maar goed niet te lang treuren nu word het forbidden planet :grin:

MDMAAAPJE

Belezen gebruiker
fly-- zei:
harry123 zei:

dat móet wel goed wezen

Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl :wink:
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft :stoned:

fly--

Bewuste gebruiker
walnootje zei:
fly-- zei:
harry123 zei:

dat móet wel goed wezen

Ik ga naar beide! :hearteyes: :wink:

Whoooh, haha, superniceee! ;D
Awesome! Haha

MDMAAAPJE zei:
fly-- zei:
harry123 zei:

dat móet wel goed wezen

Weet niet of je al kaartjes heb, maar ze worden geveild op vakantieveilingen.nl :wink:
Volgens mij gaan ze voor een tientje of 15 eu. Scheelt toch weer de helft :stoned:

Jaaa klopt daar hebben wij ook kaartjes vandaan ja!
Maar thanks voor de tip anyway!

Bovenaan