lekkerste joint ooit..

jason-

Experimenterende gebruiker
Mij lekkerste jointje ooit was toen ik heelde dag probleemen had op me werk en bij me vrouw kortom heel veel stress en ik had een week niet geblowt en toen rookte ik een joint uit een coffeshop in amsterdam ik weet de naam niet meer maar ik betaalde 16 euro voor een gram zonder genaaid te zijn ik bedoel ermee te zegen dat 16 euro voor 1 gram bijna de beste wiet ter wereld moet zijn ik rookte hem dus lekker op en ik geniete eerst een uurtje van me stoned zijn en toen lekker op bed liggen (om 7 uur) en werd wakker om 11 uur wakker in de ochtend en ik was eersten instantie circa 1uur moe en daarna helemaal top fit!

ik zou graag ook eens jullie verhaal willen horen ben best wel niewschierig :grin:

SittaMan

Belezen gebruiker
Als het 'de beste wiet ooit' is, dan ben je wel een heavy-blower, als je 1g van die soort alleen op kan..

Oom Klaas

Badass junkie
Hij kan nog niet eens getrouwd zijn :confused:

Maar m'n lekkerste joint ooit was de joint waarmee ik het allemaal dacht af te sluiten.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
De beste shit van de wereld voor 16 euro de gram, op sommige plekken vragen ze 25/30 euro voor een gram ice-o-later oid.

Mijn lekkerste joint was tijdens een trip, het vroor lichtjes buiten maar het was o zo mooi en lekker.

Jowdy37

Belezen gebruiker
Volgens mij kan jij beter een toetsenbord van 16€ kopen dan wiet van 16€, dan krijg je het .'je er tenminste bij....

maiskorrel

Bewuste gebruiker
echt jongens wat veel afzeik reacties allemaal :P

Mijn lekkerste joint zal waarschijnlijk een keer geweest zijn dat ik heel graag wou blowen. Maar dat het er op leek dat wiet halen niet mogelijk was maar dat het toch nog op het allerlaatst op een of andere manier toch doorging. ( beetje scheve zin maar wist niet echt hoe ik het anders moest verwoorden )

..Maar nu blow ik al 42 dagen niet meer :rock:

psych-out

Bewuste gebruiker
in de examen periode op een mooie zonnige dag een lekkere aardbeien joint met een ijskoude ice T wat wilt een mens meer...
weet nog wel een paar dinge magoed, daar hadden we het nie over.

Bovenaan