lenzen tege grote ogen

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
ik he een vraagje omdat ik nogal strenge ouders heb en ze denk ik al beetje vermoeden van men gebruik zou ik gewoon kleure lenzen of katteoge ofzo wille kope maar weet iem hier als je zo lenzen in hebt of je dan echt geen grote pupillen meer ziet

Bal0n

Badass junkie
Ga de discussie aan met je ouders, en weet je standpunt te verwezenlijken, of onderzie de consequenties. En nee, lenzen helpen daar niet tegen :)

Mac...

Badass junkie
Niet verstandig Bal0n, je kent zijn ouders niet. Voor t zelfde geld zijn ze zo streng op dat vlak dat ze m op stel en sprong uit huis kicken, komt die op straat. Gaat niet meer naar school. Om zijn tijd te verdoen gaat die nog meer drugs gebruiken en uiteindelijk wordt ie ergens in de goot gevonden met een spuit in zijn arm

(Laten we dan ook ff van het allerergste uitgaan)

matthijs

Badass junkie
jah, met de meeste ouders kun je niet echt over drugsgebruik praten. Dan kan je het toch echt maar het beste verbergen.

gabberkop18

Experimenterende gebruiker
men groot ouders dus ouders van me pa hebbe een junk in nuis gehad en veel probs mee gehad dus als ik nu ff tege men pa ga zegge ik ga eens wat meer drugs probere dan vlieg ik inderdaad zo thuis uit
ma hoe komt het dan dat lenzen niet werke kleur lenzen bedoel ik eh

Formshift

Belezen gebruiker
omdat het doorschijnt.
Als de kleur (de kleur van de kleurlenzen) over je pupiil heenvalt, dan zie je ook alles in die kleur van je lenzen. En dat is niet de bedoeling.

Bovenaan