Lenzen tegen grote pupillen?

User81923

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik heb na heel wat opzoeken hoe je grote pupillen bij gebruik van LSD kan verbergen... Veel personen antwoorden hier op "draag een zonnebril" maar na een avond feesten m'n vader me komt ophalen naar de club (ik mag nooit alleen naar huis, en als ik dit toch eens mag blijven ze wakker om me te controleren) is het wat raar als ik een zonnebril draag, en zal hij dan zowiso weten dat ik dingen nam die ik niet mag doen. Kleurlenzen zouden werken, wat ik graag wil geloven en nogal logisch zou vinden. Dus mijn vraag:
-heeft iemand hier ervaring mee?
-waar in België kan je ze kopen en wat is de prijs? (niet online, een WINKEL graag...)

Ik had gedacht apothekers? Het moeten natuurlijk geen lenzen met motieven zijn, maar lenzen in de kleur van m'n iris... Alvast bedankt iedereen, happy tripping.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik kon mijn moeder vroeger wijsmaken dat ik geblowd had en dat ik daar grote pupillen van kreeg.

Goedgelovige mama.. :rolleyes:

En over de lenzen, ga eens naar een goede feestwinkel, of misschien een opticien? Als ze het daar niet hebben kunnen ze je vast ergens naar verwijzen waar ze de lenzen wel verkopen. :)

Dernael. :stoned:

dernael

Bewuste gebruiker
En om daar mijn eigen ervaring met lenzen aan toe te voegen, Ik heb het eens geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de lens in mijn oog te stoppen. Het is tegen mijn natuur in, ik kan me dus voorstellen dat dit nog lastiger wordt wanneer je aan het trippen bent, mocht je lens uit je oog vallen bijvoorbeeld..

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Dernael. :stoned:

Realities

Belezen gebruiker
Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb.
In een discotheek of buiten....

User81923

Realities zei:
Ik heb een vette zonnebril gekocht en die zet ik op als ik vergrote pupillen heb.
Als ik om acht uur savonds bij m'n ouders kom met een zonnebril op... Welja moet ik verder gaan?

Realities

Belezen gebruiker
BelgianTrip zei:
Realities zei:
Als ik om acht uur savonds bij m'n ouders kom met een zonnebril op... Welja moet ik verder gaan?

Nee o.k. zeker niet, valt nog meer op :sunglasses: .
Had je mss verkeerd begrepen, dacht dat het voor de buitenwereld was, voor vreemden, maar je bedoelt dus voor je ouders of kennissen etc. die erop tegen zijn.
Excuses

Md&MaTje

Newbie
ik zeg zonnebril, ik loop altijd met een zonnebril op als mogelijk, of heb hem bij :P dus minder excuses voor de grote pupillen ^^

User81923

Ik zal blijkbaar alleen maar kunnen trippen als ik alleen thuis ben heel de nacht lang of bij een vriend slaap... ^^

Lina23

Jes, kleurlenzen werken prima tegen grote pupillen.
Neem aan dat je ze bij elke opticien kunt halen (freshlook colorblends bijv).

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik ben geen heilige maar een kind (no offence) tips geven om druggebruik te verbergen voor de ouders gaat toch echt best wel ver...

Ver, niet té ver.

We zijn hier om elkaar te helpen, informeren en steunen in een hobby die door de burgerlijke maatschappij op zeer hypocriete wijze wordt afgekeurd, natuurlijk.
Maar blijf alsjeblieft wel een beetje ethisch bewust.

Bovenaan