User81923
Experimenterende gebruiker
Hallo, ik heb na heel wat opzoeken hoe je grote pupillen bij gebruik van LSD kan verbergen... Veel personen antwoorden hier op "draag een zonnebril" maar na een avond feesten m'n vader me komt ophalen naar de club (ik mag nooit alleen naar huis, en als ik dit toch eens mag blijven ze wakker om me te controleren) is het wat raar als ik een zonnebril draag, en zal hij dan zowiso weten dat ik dingen nam die ik niet mag doen. Kleurlenzen zouden werken, wat ik graag wil geloven en nogal logisch zou vinden. Dus mijn vraag:
-heeft iemand hier ervaring mee?
-waar in België kan je ze kopen en wat is de prijs? (niet online, een WINKEL graag...)
Ik had gedacht apothekers? Het moeten natuurlijk geen lenzen met motieven zijn, maar lenzen in de kleur van m'n iris... Alvast bedankt iedereen, happy tripping.
-heeft iemand hier ervaring mee?
-waar in België kan je ze kopen en wat is de prijs? (niet online, een WINKEL graag...)
Ik had gedacht apothekers? Het moeten natuurlijk geen lenzen met motieven zijn, maar lenzen in de kleur van m'n iris... Alvast bedankt iedereen, happy tripping.