leren/inzicht

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Voor mij persoonlijk komen er bijvoorbeeld vaak opmerkingen boven drijven die metaforen zijn of zouden kunnen zijn voor dingen die ik in mijn leven goed doe, of verkeerd doe en dus zou kunnen verbeteren. Voorbeeld: "Hey! Het gras is aan deze kant veel groener dan aan die kant!" Hierdoor ga je nadenken over het leven en stuit je dus vaak op dingen die veranderd of verbeterd zouden kunnen worden. In dit geval was dat dus iets goeds, iets dat niet verbeterd hoeft te worden (:

Drientje

DF-koning
Lsd heeft mij laten zien dat ik niet moest kijken naar wat ik niet had, en eens op moest gaan tellen wat ik wel had! Ook heb ik gezien dat mijn schouder pas weer gaat werken als de blokkades uit mijn hoofd zijn verdwenen...

Je leert het meeste als je alleen bent en de gedachten uit je hoofd gaat opschrijven!(met mij zo)

X

Northawke

Wijs gebruiker
Dat kan heel verschillend zijn. Meestal wordt ik in situaties geplaatst in m'n hoofd en dan wordt zo'n situatie me van alle kanten uitgelegd. En dan kan ik beter inschatten hoe ikzelf reageer en hoe het beter zou kunnen. Zo heb ik jarenlang altijd meteen van A naar B gewild zonder een echte 'leerweg' af te leggen, zeg maar. Als ik iemand iets zag doen, wilde ik het meteen net zo goed kunnen doen, terwijl dat niet mogelijk is. Daarom hield ik altijd snel op met dingen omdat ik niet snel genoeg op het niveau zat waar ik zijn wilde. In een van m'n laatste trips is me heel duidelijk uitgelegd om alles van de grond af op te bouwen. Om juist die 'leerweg' wel af te leggen.

Bovenaan