Leren onder speed?

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ja maar zeg nou eerlijk :)
ik zeg het toch eerlijk.
het is gewoonweg alle 2 bazaar.
maar sos is de bazaar waar je uw heel leven mee kan verneuken.
uw geld vliegt langs alle kanten de deur uit.
terwijl speed nog betaalbaar zou zijn als je verslaafd bent.
ik heb ze alle 2 genoeg gedaan en ik ben echt zeer blij da ik het nog juist optijd heb ingezien met sos.
want op het laatste het enige waar ik nog aan dacht was sos.
ik kon der echt op ieder moment van de dag aan denken van mmmm nu zou een lijntje wel smaken.
en dat heb ik dus met speed wel echt nie.
ik ben er echt ongeloofelijk blij van da ik een enorme afkeer heb gekregen van sos want het is echt wel een gevaarlijke drugs.
en door zeer veel mensen veel te onderschat.

wausie91

Bewuste gebruiker
sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg :cry:
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen

A

Anonymous

Gast
Inderdaad, pep koekt gewoon aan je cd hoesje, en schiet weg als je het kapt, dat heb ik met sos nauwelijks..

Psykaholik

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg :cry:
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen
sos is ook zo chemich als het maar kan :wink: :wink: :wink:
het is gewoon alle 2 ongezond ieder op zijn eigen manier.
maar iedereen geeft er zijn eigen uitleg aan.
een speedverslaafde zegt in de meeste gevallen sos is troep
een sos verslaafde zegt meestal speed is troep.
maar wat nog een groot punt is wat bij de meeste coke verslaafde wel van toepassing is.
ze zuipen er ongeloofelijk veel alcohol bij.
niet allemaal maar toch veel ter.
en nog een diing, een sos verslaafde liegt over alles.
en doet echt alles voor aan zijn geld te komen.
ge kunt ze in de verste verte niet vertrouwen, dan mag het een kameraad van jou zijn.
nu ga ik van die reacties krijgen een speedverslaafde doet dat ook.
tuurlijk maar die hebben wel belange niet zo veel geld nodig.

wausie91

Bewuste gebruiker
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??

Psykaholik

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken

wausie91

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
wausie91 zei:
daar vergis je je niet in
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken
hebben we toch nog een natuurproduct :stoned:

Psykaholik

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?

de eerste plantjes dan..
dat denk ik niet
is toch de eerste keer dat ik zoiets hoor
weed is toch gewoon onkruid :P :P
of vergis ik mij ????

JewCookie

Wijs gebruiker
nee volgens mij is het een plant die genetisch gemanipuleert is zodat hij thc aanmaakt en opslaat..

maar weet het niet cker :wink:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
weed is gewoon evolutie :). In nepal groeit dat als onkruid tussen de huizen.
Mijn vriendin was zo ooit is gaan plassen in de kant toenze terug kwam rook ze helemaal naar de wiet :).
Ik kon al raden tussen welke struiken ze was gaan zitten.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
is gewoon onkruid zoals shranz zegt
nu word er gewoon zo mee gefoefeld dat er meer thc aankomt en je SUPER-weed krijgt, alle beste soorten worden met elkaar gekruist enzo...

Jeller

Badass junkie
missymoi zei:
Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff

Ik wil er echt wel door zijn...

Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????

Thanks om eerlijk te antwoorden hé...

Groetjes
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..

plus 50 mg zal meer dan genoeg zijn

missymoi

Newbie
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke

missymoi

Newbie
hey peopletjes,
ik heb tegen morgen 600 p te leren, ben dus zwaar int zak gezet...
Nu van speed blijf je wakker hé. Dus ik ga sebiet ff een lijntje in koffie doen... Zou ik dan wakker blijve en tegen morge middag de leerstof van wak ondertussen heb geleerd nog kennen???
groetjes ikke

Mr.jiho

Wijs gebruiker
je hebt hier al een topic over gemaakt, onnodig om dit hier nog (2x) te posten, dan zullen de mensen eerder niet antwoorden dan wel antwoorden

vogel

Bewuste gebruiker
sip ben gekapt met school omdat ik liever ging blowen
speed nooit gedaan,,, ga liever down denk als up
met up val je harder hoe hoger je vliegt toch maar ja dat is een eigen theorie
ik ben een vogel
:hearteyes:

Imke

Badass junkie
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo... :rolleyes:
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.

Imke

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:

Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw :rolleyes:
:P :P :P :P

Imke

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
Saivy zei:

:P :P :P :P
:mrgreen: :flushed: :mrgreen:

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Sorry hoor maar er staat zoveel onzin in deze thread ik weet niet eens waar ik moet beginnen, en ik vraag me af waar BallOn is gebleven om jullie te verbeteren.

Ik zal de belangrijkste punten samenvatten:
1. Speed en leren kan heel goed gaan mits je het goed gebruikt. Je moet je voorstellen dat het vroeger precies voor deze doeleinde werd gebruikt, en je moet zo `medicinaal` mogelijk te werk gaan.
Kleine dosis(belangrijk!), 10mg ofzo, ORAAL ingenomen(ook belangrijk!). Dus niet snuiven die zooi. Los het op in water of wat dan ook.

2. Alles is synthetisch, planten gebruiken chemische reacties om stoffen te maken, dieren ook, mensen doen het zelfs in een laboratoria met moeilijk glaswerk. Als een stof uit een levend oorsprong komt betekent het niet dat het minder gevaarlijk is om in te nemen.

3. Speed is sterker dan coke en werkt op een andere manier dus je vergelijkt appels met peren je kan niet zeggen de een is beter dan de ander.
Wat wel zo is, speed is beter om mee te leren. Dat hebben al veel mensen ondervonden. Denk dat dit voornamelijk komt omdat speed veel langer werkt, en minder euforie bezorgt.

Bovenaan