A
Anonymous
Gast
Ja maar zeg nou eerlijk 
ik zeg het toch eerlijk.BobG zei:Ja maar zeg nou eerlijk![]()
sos is ook zo chemich als het maar kanwausie91 zei:sos is van oorsprong een colombiaans natuurprodict uiteindelijk komt het natuurlijk van een plantje het is alleen jammer dat het versneden word met teringzooi het is allbeij slecht maar pep is daarin tegen zo chemis als het maar kan en als je het aan mij vraagt toch echt ergere teringzooi allen sos is een stuk duurder jammer genoeg![]()
maar schranziewanzie jij hebt meer gebruikers ervaring dan mij dus daar kan ik dan natuurlijk niet over oordelen
daar vergis je je niet inwausie91 zei:tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
hebben we toch nog een natuurproductschranziewanzie zei:daar vergis je je niet inwausie91 zei:tja toch zonde dat er zoveel chemische troep bij moet om het goed te maken wiet is dan tenminste nog wel ee natuurproduct of vergis ik me daar ook al in ??
hoewel er allerlij verschillende soorten dingen aan worden toegevoegt tijdens de groei voor de weed zo sterk mogelijk te maken

dat denk ik nietJewCookie zei:de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?
de eerste plantjes dan..
JewCookie zei:de wiet plant is toch ook door syntetische reacties gemaakt of niet?
de eerste plantjes dan..
hmm als je het dan toch gaat doen zorg er voor dat je het dan alleen na je ontbijt doet want anders zal je moeilijk kunnen slapen..missymoi zei:Oké...
Jullie hebben mij overtuigd speed te gebruiken moest ik niet door mijn leerstof gerake... Maar weet nu al dat dat ni zal zijn... pfff
Ik wil er echt wel door zijn...
Diegene die uit ervaring spreekt waren dat ook ursussen op universiteit niveau dat je moest leren??????
Thanks om eerlijk te antwoorden hé...
Groetjes
jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()

:P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()
schranziewanzie zei::P :P :P :PSaivy zei:schranziewanzie zei:jep na weinig slaaap heb ik da veel da ik gewoon naar mijn pc scherm zit te staren en niks te doen.Saivy zei:Ik kan me massas goed concentreren als ik pep genomen heb, leren gaat dus ook supergoed.. maar als ik teveel genomen heb, of nie veel slaap, dan gaat het echt nie, dan staar ik gewoon naar mn blad ofzo...![]()
Hihi.. en kheb dan ook soms dat ik gewoon met m'n mond open zit.. en na een tijdje begin ik te voelen dat mn mond heel droog is enz.. en dan drink ik iets en begin ik opnieuw![]()