1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LET OP: VERVUILDE SPEED IN OMLOOP

Discussie in 'Speed' gestart door Drugs Infolijn, 27 apr 2012.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Drugs Infolijn

Drugs Infolijn Trimbos Instituut Professional

Sinds verleden jaar zijn in België, Engeland en ook in Nederland een aantal gebruikers overleden, die speed hebben gebruikt, waarin ook 4-methylamfetamine is aangetroffen.

Via het Drugs Informatie en Monitoring Systeem (DIMS) wordt al een tijd gewaarschuwd voor speed vermengd met 4-methylamfetamine.

Recentelijk hebben zich opnieuw incidenten met fatale afloop voorgedaan. Daarom het dringend advies om je speed te laten testen.

Adressen en openingstijden van alle testservices in Nederland kun je vinden op http://www.drugs-test.nl.

VOORKOM GEZONDHEIDSPROBLEMEN, LAAT JE SPEED TESTEN!!

Mocht je toch in problemen komen, bel de ambulance en vertel ze wat je gebruikt hebt.

Drugs Informatie en Monitoring Systeem (DIMS), 27 april 2012

2. Ossenaartjuh

Ossenaartjuh Newbie

hoi allemaal !
    Daar snap ik nou helemaal niks van ..
    Het maken van speed (amfetamine) kost eigelijk al niet zo veel en dan nog moet er mee geknoeit worden ..
    Met alle gevolgen van dien .
    Snap die lui niet en zal het ook nooit snappen ook niet denk ik

Ciao

3. mandragora

mandragora Badass junkie

Die lui die met drugs knoeien mogen ze voor mijn deel tegen de muur zetten en met de grond gelijk maken.

4. spitniater

spitniater Newbie

als zede drugs legaliseren allemaal dan kun je gecontroleerde speed verkopen waar je van weet dat er niet mee geknoeid zal zijn en creer je meteen nieuwe arbeidsplaatsen met de productie en distributie er van waardoor de criminaliteit meteen een grotre inkomst word ontnomen en dit voor de economie alleen maar beter zal zijn :wave: want met de legalisering zou het financieel alleen maar beter zijn voor ons land. en word de criminaliteit ook minder waar je dan ook meteen geld op bezuinigd en minder incidenten kwa vervuiling en versneden spul :tearsofjoy: :rockband: :rockband: :rockband: :rock:

5. boenkeng

boenkeng Bewuste gebruiker

Ik geloof wel dat een zwarte markt zal blijven bestaan wanneer harddrugs gelegaliseerd en gereguleerd wordt met ten eerste speed die echt van volledige sterkte is, de overheid zal de speed gaan versnijden met onschuldige versnijdingsmiddelen om zo de 'consument' te gaan behoeden, daarbij zal het gereguleerd worden waardoor er niet ongelimiteerd ingekocht kan worden en als laatste zal er een grote groep zijn die niet via de officiële wegen wil kopen omdat er hoogstwaarschijnlijk een aantekening bij je naam zal gaan komen.

Daarbij zou ik het ook wel een goed idee vinden, dan wordt er iig iets aan de concurrentie gedaan die (gevaarlijke) rommel levert.

6. ILL!

ILL! Newbie

Grondstof van speed is BMK. Sinds een jaar of 2-3 dacht ik, zijn er overeenkomsten gesloten tussen de V.S. + EU met met name China (grootste producent wereldwijd van BMK en exporteur).
    Deze overeenkomsten zorgen ervoor dat BMK vanuit China niet meer ongelimiteerd en ongeregistreerd naar het westen kan komen. Dit hele verhaal is gewoon op internet te vinden hoor. Hoe China met straffen van verstoten van wetgeving is mag wel bekend zijn.
    Het resultaat is dus dat we nu met een probleem komen als zijnde ¨brave¨ gebruikers. Want ook voorraden raken op maar de vraag blijft even groot. Het gevolg is dus dat men hoe dan ook die vraag wil beantwoorden met alle gevolgen van dien.
    Vervuilde speed, steeds duurdere speed enz.enz. Ook de RC´s komen dan steeds meer om de hoek kijken, dus laat je drugs testen. Ik ga morgen ook maar weer eens een afspraak maken om mijn speed na te laten kijken ..

7. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter Donateur

Zo is het maar net, beetje levensgevaarlijke drugs (RC) produceren wat mensen levens kost :kots:

8. mako

mako Newbie

ik heb wel vaak meegemaakt dat mensen longontsteking e.d. opliepen.
    vaak versneden met zooi als cafeinepoeder, of creatine (wtf).
    beste is gewoon vaste dealer, groot afnemen, dan krijg je vaak goed spul.
    als je een sealtje van 1g in de stad moet kopen van een sissend jochie voor 7 uero weet je dat t niks is natuurlijk.

9. capeti

capeti Newbie

weet iemand wel wat er gebeurt als je die 4-methylamfetamine binnen krijgt, of ga je meteen de pan uit.

10. Drugs Infolijn

Drugs Infolijn Trimbos Instituut Professional

Hier kun je meer lezen over de risico's van 4 methylamfetamine.

11. sfinx89

sfinx89 Newbie

Alleen heb je op den duur niemand meer over die de maatschappij in stand houdt omdat iedereen verslaafd is en wil je dat voorkomen dan moet je regels opzetten voor gebruik zodat men niet verslaafd word maar diegene die dan niet verzadigd zijn zullen het alsnog in de criminaliteit zoeken en dan is de oorzaak van het probleem weer terug. het is een pleister plakken op de wond, niet de wond genezen

12. Blckbrd_

Blckbrd_ Experimenterende gebruiker

Het begint dus een gevaar te worden voor de 'volksgezondheid'...

Ik vind dat we dan maar stilaan moeten staken, morgen allemaal naar de dokter lopen,
    en EISEN dat we op zn minst Adderal, concerta, rilatine, of dergelijke
    voorgeschreven krijgen.

Als men zelfs kleuters vol amphetamines pompt, die zich af en toe
    een beetje 'onaangepast' gedragen, wat is dan het probleem om soortgelijke
    substanties gewoon voor te schrijven aan diegenen die zich in het weekend
    ofzo eens eventjes willen amuseren, na een harde werkweek???

13. Blckbrd_

Blckbrd_ Experimenterende gebruiker

Zeker en vast! Substanties verkopen die iets anders bevatten
    dan de naam waaronder ze verkocht worden moet gelijkgesteld worden
    met 'onvrijwillige doodslag', op zn minst...

Als je de kans hebt, geef AUB zo'n oplichterij aan,
    vooraleer zulk gespuis nog meer slachtoffers maakt!

14. Peppie2000

Peppie2000 Newbie

Ik las ergens dat er iemand zei dat "die zooi kost toch al bijna niets waarom dan toch versnijden" voor een grammetje betaal je hier in Zwolle €5 dus als je daar over praat dan kost het ook geen rib uit je lijf maar voor een beetje speed van kwaliteit betaal je de kilo tussen de 1000 en 1200 euro en dan wordt het wel aantrekkelijk te versnijden. Als jij van 1 kilo 2 kunt maken en die 2k wordt in gedeelten doorverkocht voor €2-, dan heeft de eerste dealer na de "kok"dus €4000 in de knip dus een winst van €3000 en als die dealer zeg meer afzet dan tikt dat behoorlijk aan. Als hij gemiddeld 1k per dag verkoopt dan heeft hij €21.000 winst. die mensen hebben er wel een paar cent voorover om dat versnijdingsmiddel te kopen wat het dan ook moge zijn want ik weet zeker dat als het bij de gebruiker belandt er meer inzit dan 1 versnijdingsmiddel maar misschien wel 4
    Amen

15. lysergine25

lysergine25 Badass junkie Tripreporter

die versnijdende dealers moeten ze ophangen !!!

:hearteyes:

immer zwissen 69% und 73%

:wave:

16. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Het komt hoogstwaarschijnlijk niet door versnijden maar door ingrijpen van de overheid. Ik weet niet 100% zeker of het klopt, maar het staat me bij dat het komt door de grondstof BMK. Hier is een actie tegen gevoerd door de overheid waardoor het niet meer verkrijgbaar is. Daardoor zijn producenten overgestapt naar 4-methyl-BMK wat als gevolg 4-methyl-amfetamine heeft.

Correct me if wrong please :)

17. Goed dat men hier zo nu en dan op wordt gewezen. Ik merk bij mezelf dat naarmate het gebruik meer wordt, de risico's kleiner 'lijken' te worden. Of in ieder geval, dat je makkelijker wordt met de inname ervan.

18. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

In belgie word heel veel versneden, bij een kleine hoeveelheid ga je na 2 uur bekken trekken, krijg je "MDMA" achtige kikkerogen en verschillend van persoon tot persoon kun je echt raar beginnen doen zodanig we niet niet meer kunnen spreken van een "speed/pep" effect maar een komen en gaan van een gevoel die er niet tussen hoort, testen is hier een weinig gebruikte optie en je moet het goede spul maar zien te vinden, vele belgen zijn bangerds van politie en gerecht en slikken of snuiven maar vlug binenn, testen word hier nog veel te weinig gepromoot...

Peptalking vindt dit leuk.
  19. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Kikkerogen :tearsofjoy: :tearsofjoy: ..

20. peprick

peprick Experimenterende gebruiker

het feit dat het nu overal in de media is , dus waneer er iets vervuild in de omloop is , is juist geen dreiging voor de volksgezondheid: in de jaren 70,80 en misschien 90 ook nog, wist niemand iets van vervuilde producten, niet eens van de schone producten! veel meer doden gevallen dus( en niemand wist daarna ook de exacte reden van overlijden, alleen dat er drugs in het spel was) nu na heel veel research weten we veel meer van drugs, je kunt het ook testen waar je dood mee gegooid word(doe het dus ook)
    en versnijden is soms misschien wel beter als het met onschadelijke producten is, de sterkte neemt namelijk af. voor de jeugd van tegenwoordig misschien wel veiliger: na dat coma gezuip.
    pep of xtc of coke overdose merk je niet snel(je gaat niet out ofzo) maar wel ineens dood... zegmaar.

elk verhaal heeft twee kanten :grin:

21. MeejheM

MeejheM Badass junkie

Sorry voor de vele reacties op je posts, maar vervuilde speed is volgens mij op dit moment totaal niet in de media, dit topic is van 2012, maar zal toen ook het NOS journaal niet gehaald hebben.

22. peprick

ik bedoelde het totale plaatje eigenlijk in het algemeen, net als met die witte heroine in amsterdam, en vuile xtc komt laatste tijd ook veel ter sprake in het nieuws. vaker dan vroeger bedoel ik.
    en jah.. ik moet even de datum van de topic bekijken waar ik op reageer :grin:

23. Wacky

Wacky Badass junkie

Vuile xtc hoort al jaren niemand iets van.
    Alleen overgedoseerde pillen tegenwoordig wat ik overigens ook een kwalijke zaak vind.

Sja je hebt je account op 1 april gemaakt, het is weer bijna 1 april he, je word weer zenuwachtig en begint op oude topics te reageren. Geeft niet hoor, we begrijpen het, het is ook maar 1 keer in het jaar 1 april he. :wink:

24. peprick

hahahahaha :grin: :) :P die vind ik wel leuk :tearsofjoy:

25. spitniater

spitniater Newbie

door dat het niet mag en iligaal is , is het toch spannender en als je terug kijkt op gedogenbeleid van de wiet,tegenover andere landen waar het niet mag dat nederland minder gebruikers heeft als andere landen zo zie je maar waar het mag dat er minder gebruikers zijn, als waar het niet mag

26. Hein Albert

Hein Albert Newbie

PMA raakt zo ook soms in omloop
    grrrr als straf zouden ze hun eigen dope moeten snatsen

Peptalking vindt dit leuk.
Laden...