Leugens?

niqqii

Newbie
hallo
ik heb een vriend die verslaafd is geweest aan coke. ik kende hem toen nog niet . Hij heeft het me in het begin direct eerlijk verteld , het drong eigenlijk nie techt tot me door dat het echt serieus zou zijn en het deed me niet echt wat. hij had ook nooit meer wat gebruikt sinds een tijd. ik was ook in het weekend altijd bij hem en merkte verder niks. later ben ik erachter gekomen dat hij 1 keer de mist in is gegaan. via via heb ik het gehoord van een vertrouwelijk persoon. diegene vertelde mij dat hij één keer de mist in is gegaan zover hij wist. hiermee kregen we dus ruzie etc, maar het is goedgekomen.. ik heb het hem vergeven omdat hij de mist in was gegaan met een softdrugs en geen coke, en omdat hij uiteindelijk toch eerlijk is geweest. dat vond ik heel belangrijk en we hebben er goed over gepraat.. toch loop ik er de hele tijd mee rond. ik kan eigenlijk nooooit weten of hij nu nog steeds liegt. ik hoor dat verslaafden masters zijn in liegen. liegt hij nu ? of zou hij er echt af zijn? vraag ik me de hele tijd af. hoe kan ik ooit weten of hij er echt af is ? en hoe kan ik hem er anders op betrappen dat hij het nog wel doet? hij hoeft maar ff naar de wc te gaan en hij heeft de kans erop.. hoe kan ik het zien ? hij zegt zelf.. dat je het niet kunt zien. hij praat er altijd heel eerlijk over en ik wil hem zo graag geloven.. maar na die ene keer is dat echt erg moeilijk...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
je kunt niet zien aan iemand of die coke gebruikt of niet, tenzij je natuurlijk een drugstest doet
maar dan nog, coke blijft maar een aantal dagen aantoonbaar dus met zo'n test heb je ook niet alles...
je kunt het dus nooit echt zeker weten, ik hoop dus voor jou dat je vriend eerlijk en te vertrouwen is...

cunt

Wijs gebruiker
ik vind je iets te achterdochtig .. als hij de mist is gegaan met een softdrugs .. dus waarschijnlijk hasj/weed, hoeft hij toch niet gelijk aan de coke te zitten?
en verslaafden zijn voor zover ik weet niet zo vaak eerlijk over hun gebruik, ook niet het vroegere gebruik.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als ik jou was zou ik 'm geloven en als je nix vreemds opmerkt in z'n gedrag denk ik niet dat hij aan de coke zit
maar ik kan het natuurlijk mis hebben....

niqqii

Newbie
nja kmerk verder niks aan hem maar ben er gewoon bang voor omdat ik geen drugsverslaafde vriend wil .. en hij zegt zelf ook je kan het niet merken maarja.. enn het was wel softdrugs ja , maar het waren paddo's en geen hasj of weed.. daar heb ik verder geen problemen mee als het niet te vaak gebeurd.. maar iig bedankt voor de reacties :)

Bovenaan