• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Leuke avond met XTC?

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
Vooraf wil ik even zeggen dat ik weinig ervaring heb met drugsgebruik.
Ik drink meestal vrij veel en blow soms eens, maar dat is 't dan ook.

Nu hier, mijn verhaal :)

Zaterdag was m'n eerste en laatste keer XTC.
Niet omdat 't kut was, maar omdat ik de risico's er ook van ken.
Ik heb een halve Paarse Tri-Force gehad (ongeveer 160mdma) en ik had een geweldige nacht!
Een halve is voor de meesten niet zo veel, maar ik ben erg klein, dus het werkte lekker!
Het was de afterparty van Illegal Vibes.
Ik had alle energy die er bestond, kon de hele wereld aan en iedereen was aardig (zo voelde het in ieder geval.)
Het heeft toch ook wat rare bijwerkingen, zoals:

-Ik likte constant m'n lippen.
-Had de hele tijd dorst.
-Ik moest de hele tijd m'n mond bewegen OF m'n kaken op elkaar drukken.

Het leuke is dat je met iedereen gaat praten, maar ook iedereen met jou.
Iedereen die gebruikt is super vriendelijk en wil ook gewoon praten om z'n mond te bewegen.
Iedereen reageert aardig, want iedereen is in dezelfde stemming (het gebruik is vrij normaal in de club waar ik was)

Het duurde ongeveer een uur voordat 'ie erin sloeg.
Echt ineens voelde ik 'm.
Net zo snel ging 'ie ook weer weg.
Een maat van me vroeg: Voel je 'm nog? Ik niet meer.
Ik: Jah, eigenlijk wel jah :grin:
-draai me weer om-
-2 minuten later-
Ik: Wajoo, al m'n energie is ineens weg!
Ik kreeg m'n energie na 'n tijdje weer terug en heb weer super genoten van de avond!

Ik ben die blonde en die neger is DJ Defendor (a.k.a. MC Mouth Of Madness) echt een super gast!
In iedergeval, de nacht was geweldig, maar 't eindigde er kut.
De bus die we wilden nemen, om 5 uur ('s nachts, duh :P) was afgebeld, omdat de club aan de overkant van de straat (die de bussen regelt) al eerder leeg was.
Vanaf kwart voor 5, probeerden we iets te regelen, maar dat lukte niet echt.
Uiteindelijk heeft de eigenaar van de club ons om ongeveer 6 uur met een busje naar onze bushalte gebracht (waar we opstapten).
Daar waren onze fietsen.
Nouja, wat er van over was -.-
2 van de 4 fietsen was kapot getrapt.
1 ervan, van mij -.-
Het voorwiel lag gewoon helemaal doormidden...
De andere, van een vriend van me, was gewoon helemaal scheef...
Als dat nog niet erg genoeg was, een (letterlijk) dikke gabber, had de sleutel van nog 'n maat van me gebroken, toen 'ie niet oplette, dus hij kon ook niet fietsen.
De laatste vriend woont ergens anders, dus die is gefietst.
(Er waren meer, maar die wonen waar we naartoe gebracht waren)
We besloten maar te lopen. Raad eens?
Na 2 minuten lopen begint 't regenen... en dan te plenzen ¬¬
Het was een wandeling van een half uur... FML!
Ik voelde me zondag geweldig, maar ik kwam er wel achter dat ik de binnenkant van m'n wang open had gekauwd.
Nouja, als dat alles is wat je er aan overhoud hea :wink:

UITSLAG:
Gevoel? Geweldig
Nog eens? Nee

Tufnut

Badass junkie
Klinkt als een leuke ervaring waar je later alleen maar over kan lachen. Op het moment is het natuurlijk kut als je fiets gesloopt is en het ook nog gaat regenen enzo, maar in retrospectief zal het alleen maar leuker worden.

Ik begrijp allen niet dat je het nooit weer zou doen. Wat is je redenering precies?

Perrydiculous

Tufnut zei:
Klinkt als een leuke ervaring waar je later alleen maar over kan lachen. Op het moment is het natuurlijk kut als je fiets gesloopt is en het ook nog gaat regenen enzo, maar in retrospectief zal het alleen maar leuker worden.

Ik begrijp allen niet dat je het nooit weer zou doen. Wat is je redenering precies?
Gewoon, de risico's die aan de hardere drugs vastzitten. Er is diezelfde avond iemand doodgegaan (niet waar ik was, maar vlakbij) en waar ik was had iemand GHB in z'n drinken gekregen en na 2 hartstilstanden weggevoerd met 'n ambulance...
Degene die GHB erin had gedaan was zelf 'n beetje erg onder de indruk van wat hij had aangericht en stond helemaal in shock.
Hij is opgepakt...

Perrydiculous

¬¬
Tuurlijk wel, maar dat is anders hea... Je moet 't doden aantal niet zien als: Jah, van autorijden zijn jaarlijks meer doden.
Maar: Van het aantal keer dat mensen in een auto zitten, zijn jaarlijks, gemiddeld gezien veel minder doden dan van het aantal dat harddrugs gerbruikt.

Perrydiculous

ohelp :P
Ik heb 'm gefaald, maar kan m'n post niet editten :P
Kan iemand dat wel?
DJ Defendor & MC Mouth Of Madness zijn niet dezelfde persoon XD
/fail
Dit is MC Mouth of Madness...

Tufnut

Badass junkie
Als je XTC op een verstandige wijze gebruikt dan zul je er niet aan dood gaan. Hetzelfde geldt voor de meeste andere drugs. Natuurlijk zitten er risico's aan, maar dat zitten er aan zoveel dingen, zoals bijvoorbeeld autorijden.
Ik wil niet zeggen dat je weer moet gebruiken, dat moet je helemaal zelf weten. Wel stel ik je argumentatie om het niet te doen ter discussie. Het gaat er meestal niet om wat je doet, maar wel om hoe je het doet.

MDMC

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Als je XTC op een verstandige wijze gebruikt dan zul je er niet aan dood gaan. Hetzelfde geldt voor de meeste andere drugs. Natuurlijk zitten er risico's aan, maar dat zitten er aan zoveel dingen, zoals bijvoorbeeld autorijden.
Ik wil niet zeggen dat je weer moet gebruiken, dat moet je helemaal zelf weten. Wel stel ik je argumentatie om het niet te doen ter discussie. Het gaat er meestal niet om wat je doet, maar wel om hoe je het doet.
+1

Denk je btw ook zo over alcohol @ Topicstarter? Dat is namelijk , wat vele vergeten, ook een harddrugs!

Perrydiculous

Ik drink erg veel alcohol, maar dat is ook niet echt slim... Is meerdere keren wel fout gegaan, in de zin van dat ik kotsend lag of gwoon niet meer recht kon lopen...
Alcohol is toch wel iets waar ik mee zou moeten minderen, maar ik doe het gwoon niet, omdat 't al van jongs af aan iets was dat ik erg lekker vond (heb 'n foto van mij, 5 jaar ofzo, met stiekem 't flesje bier van m'n oom in m'n hande, naar m'n mond)

Dusja, Alcohol is een gevaarlijkere drug voor mij dan al het andere denk ik.
Ik zal het toch nooit door mekaar gebruike, wat ik wel met wiet doe...
Ook niet altijd even slim :wink:

MDMC

Belezen gebruiker
RavenStylez zei:
Ik drink erg veel alcohol, maar dat is ook niet echt slim... Is meerdere keren wel fout gegaan, in de zin van dat ik kotsend lag of gwoon niet meer recht kon lopen...
Alcohol is toch wel iets waar ik mee zou moeten minderen, maar ik doe het gwoon niet, omdat 't al van jongs af aan iets was dat ik erg lekker vond (heb 'n foto van mij, 5 jaar ofzo, met stiekem 't flesje bier van m'n oom in m'n hande, naar m'n mond)

Ik vind dat je eens serieus moet gaan kijken naar de gevolgen van alcohol en de gevolgen van incidenteel XTC/MDMA gebruiken. Je zult zien dat je op het moment fouter bezig bent, dan wanneer je eens in de zoveel tijd je vermaakt met een pilletje. Maargoed, Tufnut zegt genoeg.. I rest my case.. (het is die kortzichtigheid/ontwetendheid die bij die soort zaken een rol speelt)

Perrydiculous

MDMC zei:
RavenStylez zei:

Ik vind dat je eens serieus moet gaan kijken naar de gevolgen van alcohol en de gevolgen van incidenteel XTC/MDMA gebruiken. Je zult zien dat je op het moment fouter bezig bent, dan wanneer je eens in de zoveel tijd je vermaakt met een pilletje. Maargoed, Tufnut zegt genoeg.. I rest my case.. (het is die kortzichtigheid/ontwetendheid die bij die soort zaken een rol speelt)

Ik zou 't ook al heel wat vaker doen als nederland 't als soft-drug labeled...
Lastig dat ^^
Het is eigenlijk ook wel 'n soft-drug tbh...
Wiet gebruik ik hierdoor ook heel wat meer :wink:

Tufnut

Badass junkie
Het hele onderscheid tussen hard en soft is onzinnig. Harddrugs zoals paddo's of LSD zijn veel minder schadelijk dan alcohol, wat volgens het nederlandse wettelijke onderscheid geen drugs zou zijn.

Het gaat er niet om wat, maar des te meer om hoe je gebruikt.

MDMC

Belezen gebruiker
RavenStylez zei:
MDMC zei:
RavenStylez zei:

Ik zou 't ook al heel wat vaker doen als nederland 't als soft-drug labeled...
Lastig dat ^^
Het is eigenlijk ook wel 'n soft-drug tbh...
Wiet gebruik ik hierdoor ook heel wat meer :wink:
Je zou meer alcohol zuipen als de Nederlandse maatschappij dat als softdrugs labelt ? Of je zou meer MDMA gebruiken als men dat in dat hoekje plaatst? Ik vind je redenering niet echt van je het als ik eerlijk mag zijn. Je wilt dus dingen gebruiken op basis van wat men hier in Den Haag ervan vindt? Dan mag je ten eerste abrupt gaan stoppen met je extensieve drinkpatroon. Dat alcohol sociaal geaccepteerd is betekend niet dat het minder schadelijk voor je is?! Wiet rook je dus ook maar omdat het via een gedoogbeleid in een shop te verkrijgen is?? Sowieso niet doordacht dit. Maargoed, ik zou niet meer reageren, en dat doe ik inmiddels wel weer. Ik kan je 1 ding aanraden, en dat is bestudeer iets voordat je het gebruikt, en er vervolgens een oordeel over hebt. Je doet mij op het moment sterk denken aan die kudde schapen die elk weekend zich laveloos zuipen, maar als men zegt dat ze iets van drugs gebruiken ze erg verbaasd en ondoordacht erop reageren.

Voor de rest :wink: :mrgreen: :wave:

MDMC

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Het hele onderscheid tussen hard en soft is onzinnig.
Alles in deze samenleving/maatschappij is gemaakt om alcohol toegankelijk te maken. Alles wat niet alcohol is krijgt de stempel hard-drugs. Zelfs de hedendaagse wiet krijgt die stempel mee, vanwege het hoge percentage THC.

Ik vind het net zoals jij eigenlijk belachelijk! Maargoed, wie ben ik he? :grin:

Tufnut

Badass junkie
Je bent niet omgeluld... jij hebt hooguit je standpunt gewijzigd en maakt daarom nu een andere keuze. Niet gaan afschuiven he.

Perrydiculous

Al zit ik al lang niet meer op dit forum, wil toch even mededelen dat ik inmiddels beter presteer op school etc. en m'n leven goed op de rails heb, maar toch een lekker lijstje aan drugs heb geprobeerd.
Gebruik tegenwoordig voornamelijk speed, heb xtc erg misbruikt en experimenteer met de rest.
Weet inmiddels ook veel meer over de schade, risico's & verslaving van vrijwel alle bekende drugs.

Hier m'n lijstje van geprobeerde drugs:
-Amfetamine (Racemisch)
-Dex-amfetamine
-MDMA
-Cocaïne
-Methylfenidaat
-Cafeïne
-4-Fluoroamfetamine
-Cannabis (Hasj, wiet en spacecake)
-Ketamine
-Methoxetamine
-Alcohol
-Tramadol
-GHB
-Truffels
-2C-B
-2C-E
-Salvia

WeirdyBeardy

Zo hee jij bent wel heel erg van standpunt veranderd ineens!
Ik zie trouwens cafeine erbij staan? En geen alcohol?

Perrydiculous

Alcohol staat er ook tussen hoor :)
Was altijd erg bang voor drugs, want zo wordt t je voorgeschoteld met griezelverhalen.
Naarmate je ouder wordt leer je zelf na te denken.
Zie nu dat ik 4-AcO-DMT en lachgas hier nog ben vergeten.
Hoop volgend jaar mn quest te voltooien.
LSD, DMT en uhm... Nog iets staan op mn to-do
De meeste drugs gebruik ik slechts enkele keren, met MDMA dacht ik nog 'maar ik heb nergens last van, dus het boeit niet.'
Nu ben ik verantwoordelijker en geniet ik met mate :)

Bovenaan