Leuke ideetjes tijdens trip samen met mijn vriendin

Samiguel

Newbie
Beste mensen van dit forum,

Over mij: Mijn naam is Samiguel, ik ben 23 jaar oud, en heb al vaker XTC gebruikt.

In de kerstvakantie ga ik samen met mijn vriendin bij mij thuis een xtc trip beleven. We hebben al XTC(groene Androids) gekocht en laten testen. Omdat het voor mij al een tijd geleden is en het voor mijn vriendin de eerste keer is hoop ik op een onvergetelijke mooie avond. Omdat deze pillen bekend staan als behoorlijk sterk neem ik zelf als eerst een halfje en mijn vriendin een kwartje.

Tijdens de trip op XTC zijn bepaalde dingen heel fijn om te doen zoals: knuffelen strelen etc. maar ook gezellig kletsen over van alles, of als je rookt is roken ook heerlijk en natuurlijke je favoriete muziek opzetten. Wat ik ook wel is hoor is om aan het eind van je trip een lekkere warme douch te pakken waardoor de kick nog een keer heel kort terug komt. Wat ik al eerder zei, ik hoop op een onvergetelijke mooie avond en vooral voor mijn vriendin. Mijn vraag luidt dan ook wat raden jullie aan om te doen voor mij of mijn vriendin tijdens de XTC trip (thuis)?

Sir Lex

Newbie
Favoriete muziek is natuurlijk een pro!
Verder vond ik een wandeling ook erg fijn.
Lekker eten inkopen is ook goed, ijs of chocolade, fruit.
Veel plezier iig! :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Uhm mijn huisgenootje heeft een soort schuim en dat prikkelt een beetje als je dat over je huid smeert.. Misschien dat soort dingen?

Je kunt van dat knetterpoeder eten. Ik vergeet altijd de naam. Poprocks ofzo? Het smaakt naar niks, maar het geknetter in je mond is echt fantastisch als je xtc op hebt :hearteyes:

Samiguel

Newbie
Thanks voor de reactie tot zover! Goede muziek is idd een must en ben ook al druk bezig met muziek aan het zoeken voor komend weekend. Een wandeling maken staat ook op de planning, vooral met die mooie kerstlichtjes overal:wink:. Dat knettersnoep heb je ook in de variant van een ijsje , "Timon en Pumba ijs" als ik me niet vergis. Ijs en knetter win win :wink:.

Omdat ik een man ben en weet dat vrouwen gedeeltelijk anders kunnen reageren op XTC vroeg ik me af of hier ook nog vrouwen zijn die mij tips kunnen geven voor mijn vriendin of juist voor mij wat ik kan doen voor mijn vriendin. We zijn ook van plan om te experimenteren met sex onder invloed van X, miss daarvoor nog tips?

Alvast ontzettend bedankt voor de tips :wink: !

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoezo heel anders? Ik moet wel zeggen dat ik nooit zin heb in seks als ik xtc op heb, altijd alleen maar knuffelen en aanraken maar niet op een seksuele manier. Zou het wel een keer uit willen proberen op die manier maar niet van gekomen met iemand.
Maar eh, gewoon aan je vriendin vragen wat ze chill vindt? Weet trouwens niet wat de status down there gaat zijn als je aan de x zit, maar misschien is glijmiddel wel een handige aankoop van te voren just to be sure.

(Ik ben trouwens een meisje. Denk zeg het er even bij want ik word altijd voor een jongen aangezien hier haha.)

trippelh

Bewuste gebruiker
Seks is hemels met xtc en ik spreek uit ervaring:)
Ga elkaar lekker masseren met olie ik weet zeker dat je er geen genoeg van krijgt:)

Joopiejo

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
Zou het wel een keer uit willen proberen op die manier maar niet van gekomen met iemand.
Goed, wij moeten eens praten. :P

Maar ontopic: Lekker batsen tot je een ons weegt. :) veel plezier!

HoneyC

Belezen gebruiker
x-to-the-max zei:
Je kunt van dat knetterpoeder eten. Ik vergeet altijd de naam. Poprocks ofzo? Het smaakt naar niks, maar het geknetter in je mond is echt fantastisch als je xtc op hebt :hearteyes:

of gewoon knetterijsjes van de AH :P

Bovenaan