Leuke RC trip middel

MDMAZIING

Badass junkie
Wat niet te heftig is. Ik heb nog nooit lsd gedaan dus ik wil rustig beginnen. Het liefst ook eentje dat misschien lekkere euforie geeft met een lekkere body high, en je serotonine en dopamine niet leeg zuigt, dus geen kater.

Is die er?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
4 ho-met 😍
Makkelijk te handelen vriendelijk stofje. Duurt 4 uurtjes
4-HO-MET zou ik eerder doen dan 2C-B, maar met beide maar zeer minimale ervaring (1 keer 4-HO, 2 keer 2C-B). Toch, 4-HO was euforisch voor me en had weinig bodyload. 2C-B was niet euforisch, maar had een zware vervelende bodyload. Maar er zijn ook velen die 2C-B wel fijn vinden...

Levensgenieter🌈

Badass junkie
2-cb is toch niet meer te krijgen als rc? Was die niet op de lijst gezet? 2c-B fly heeft een ander effect.
Ik heb twee keer 4 ho-met gedaan en was heel fijn! Had zelfs een orgasmisch gevoel door mn lichaam.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Elke keer als ik rc-psychedelica neem dan denk ik 'toch zijn de klassieke middelen beter'. Die zijn gewoon meer compleet. RC's misschien vaak een component, meestal op het spirituele of emotionele vlak. Sowieso weten we van al die rc's nagenoeg niks. Dus het kan best zijn dat je er (op termijn) allerlei rare ziektes van krijgt.

Ga dus liever voor truffels en zet er thee van. Dat duurt ook niet zo heel lang (4 uurtjes), als je er thee van zet dan is de smaak best aangenaam en de trip vrij mild. De gezondheidsrisico's zijn redelijk bekend en superklein gebleken. En het heeft ook nog een sterke emotionele component die je in staat stelt om beter in contact te komen met je onderbewuste.

2C-B-FLY vind ik niet heel erg trippy. Een klein beetje maar.

Bovenaan