Leuke RC's?

MDMAZIING

Badass junkie
Wat zijn nou een paar leuke RC's die je kan kopen? Lekkere eurofie, energie etc.. maar wat niet te lang duurt zodat je wel gewoon savonds kan slapen. Misschien eentje wat niet op je serotonine gaat zoals 3mmc.

Geen benzos oid want daar krijg ik vreselijke afkickverschijnselen van!

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
Wat zijn nou een paar leuke RC's die je kan kopen? Lekkere eurofie, energie etc.. maar wat niet te lang duurt zodat je wel gewoon savonds kan slapen. Misschien eentje wat niet op je serotonine gaat zoals 3mmc.

Geen benzos oid want daar krijg ik vreselijke afkickverschijnselen van!

Wat voor effect zou je verder willen ? Van 25c NBOme of 1p LSD krijg je energie van. Het zijn psychedelica vind je dat leuk?
Zit op mijn telefoon zal later wat meer voorbeelden noemen. Is lastig zoeken zo.

MDMAZIING

Badass junkie
Wat voor effect zou je verder willen ? Van 25c NBOme of 1p LSD krijg je energie van. Het zijn psychedelica vind je dat leuk?
Zit op mijn telefoon zal later wat meer voorbeelden noemen. Is lastig zoeken zo.
Ik zit nu te kijken naar 2F-ketamine (2-FDCK), maar kan er nog niet echt veel over vinden.

Twirley Bird

Bewuste gebruiker
LSM-755 is ook erg leuk! Lijkt op LSD maar in gewicht 10x minder potent een dosis is dus circa 1-2mg. Maar erg nieuw nog..

Bovenaan