Leuke upper voor Pinkpop

dvs-

Newbie
Hey dames en heren.

Ik ga dit weekend naar Pinkpop en ik heb zin om weer eens wat lekkers te nemen, en dan voornamelijk 's avonds op de camping als er overal lekkere muziek wordt gedraait en er goed gefeest wordt. Nu zoek ik nog een fijne 'drug' die ik kan gebruiken buiten de alcohol en een jointje. En dan het liefst iets waar je lekker opgewekt, fit en vrolijk van voelt. Echter heb ik weinig trek in XTC dit keer omdat ik niet met een huge kater na de down wil rondlopen (daar heb ik vaker last van).

Weet iemand hier nog een leuk middeltje wat ik bijvoorbeeld bij een smartshop kan halen? Ik hoor het graag...
(ps. ik weet niet of ik het in het juiste forum geplaatst heb, heb me pas geregistreerd hierzo..).

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik ben zelf liefhebber van yellowsubs http://www.azarius.nl/smartshop/energy/party/yellow_subs_xtreme/ Geven goed energie en spacen lekker met een jointje.Dan zou je ook nog een beetje kanna dr bij kunnen betrekken om het feest compleet te maken http://www.azarius.nl/smartshop/psychedelics/psychedelic_herbs/sceletium_tortuosum_kanna/

Voor beide moet ik wel vermelden dat het effect en combo (+wiet en alcohol) voor mij dan zeer goed bevalt,ik heb ook van mensen gehoord die zeggen er niks van te merken.Ga bij jezelf maar een beetje na hoe gevoelig je bent.

Bij deze stoffen heb ik nooit last van extreme kater,met een beetje goed ontbijt helemaal niet eigenlijk.

Flameon

Badass junkie
4-Fluoroamphetamine :hearteyes:
Het geeft je een wakker en relax gevoel, zonder een kater eraan over te houden. Zie search voor meer informatie over 4FMP.

Have fun op pinkpop! :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
DNX, Nitrous ofzo, is een nieuwe smartshop stimu die je een enorme dosis van een bepaalde vitamine geeft (wel chemisch spul) en daar ben je dan een aantal uurtjes goed wakker van, niks spectaculairs natuurlijk maar wel leuk. Ikzelf vind Ephedra echter een stuk beter wat dat betreft, echt een hele goede up krijg ik ervan en geen kater!

Bovenaan