leuke verangdrug voor xtc?

uncoolbeatle

Experimenterende gebruiker
heyhey,

Volgend weekend weer een dik feestje op de planning (dnb, jump up, neuro). Aangezien mijn vorige keer xtc gebruiken nog te recent is (3 maandenregel) en ik best wel om mijn hersenen en neurotransmitters geef kan ik dit niet gaan gebruiken, hoe graag ik ook zou willen. Kunnen jullie me misschien een leuke drug noemen ter vervanging, die ev. lijkt op de effecten van xtc? Liefst iets oppeppends en geen snuifdrugs(ik ben bang dat ik een bloedneus krijg + principe) :tearsofjoy: Ik heb veel gelezen over 2cb, zou dit geschikt zijn? 4fmp leek me ook interessant, maar hiervan las ik dat dit ook op serotonine werkt, is dit zo?
Graag hoor ik jullie avdies :) :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
uncoolbeatle zei:
die ev. lijkt op de effecten van xtc?
Er is van alles wat wel iets weg heeft van xtc, denk hierbij aan bijvoorbeeld 4-fmp of 6-apb en zo zijn er nog velen. Alleen op het moment dat het enigszins op xtc lijkt werkt het eigenlijk ook meestal wel op je serotonine in. Aangezien je aangeeft dat je toch wel om je hersenen geeft, moet je eigenlijk de 3 maanden regel op alle drugs toepassen die op je serotonine inwerken. Dat houdt dus helaas in dat je niet vaker dan eens in de 3 maanden een drug kunt gebruiken die veel serotonine afgeeft.

2cb kan best een aardig alternatief zijn aangezien dat niet serotonine afgeeft zoals mdma dat doet en het met name in lage doseringen wel iets van mdma weg heeft. Echter is 2cb wel een tripmiddel en kan daardoor voor sommigen wat heftig zijn op een feest. Je zou dat beter eerst eens thuis kunnen proberen om te zien wat het met je doet.

Een andere optie is bijvoorbeeld speed, je voelt je goed en hebt enorm veel energie. Enige is dat je er niet echt van gaat spacen of waus wordt zoals met mdma. Je maakt het feest dan een stuk helderder mee, of je dat leuk vind is aan jou natuurlijk.

Ik zelf vind klein beetjes ketamine ook wel leuk op een feest, maar dat is zeker niet oppeppend en zul je moet snuiven. Daarbij neem je al snel teveel en dan eindig je ergens op de grond in een hoekje.

Keuzes zat eigenlijk, maar hangt natuurlijk ook af van wat jij kunt krijgen. Dus mocht je nog andere opties hebben dan kan ik je wel vertellen of het binnen je verwachting past.

uncoolbeatle

Psychedelibee zei:
uncoolbeatle zei:
die ev. lijkt op de effecten van xtc?

Een andere optie is bijvoorbeeld speed, je voelt je goed en hebt enorm veel energie. Enige is dat je er niet echt van gaat spacen of waus wordt zoals met mdma. Je maakt het feest dan een stuk helderder mee, of je dat leuk vind is aan jou natuurlijk.

Dankje voor de uitgebreide uitleg! Misschien dat ik eens voor speed ga :) wat raad je aan als een begindosering? Ik zal waarschijnlijk beginnen rond 11 en ik wil de effecten graag doorvoelen tot 6.

Edit: sorry, ik moet natuurlijk eerst weten hoe puur de speed is die mijn dealer heeft voordat je een goede dosering zou kunnen geven.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Ik zou zeker ook voor stoffen als speed of 4-FMP gaan, speed is hierboven al uitgelegd. 4-FMP kan je ook nemen, heeft ook een zeer lange werkingsduur. Je krijgt er net als pep een bom energie van, al vind ik het effect wat subtieler aanwezig. Daarnaast blijf je er met je hoofd wel bij, je wordt niet kapot waus. Veel mensen vinden deze stof tussen XTC en speed inzitten, ik vind het meer de amfetamine kant uitvallen. Dit is echter persoonlijksgebonden. Let wel, mocht je dit middel gebruiken, gelieve te bommen in verband met een in de fik staande neus. (deed je gelukkig ook al niet uit principe)

Over de hoeveelheid speed die je moet nemen is het eigenlijk altijd speculeren, waar voor de één 50 mg al genoeg is om door de neus heen te boren, heeft een ander al 100 mg nodig. Heeft ook te maken met je lengte en gewicht, over het algemeen hebben kleinere en slankere mensen minder nodig. Neem een sleutelpuntje, doe het in een vloeitje en vouw het dicht. Drop deze en je zult een half uurtje later de eerste effecten ervaren. Mocht je dit te weinig vinden, kan je altijd nog op dezelfde wijze herdoseren. Over het algemeen heeft speed een enorm lange werkingsduur, dus die van 11 tot 6 moet waarschijnlijk wel lukken, al vind ik7 uur lang op pep wel vrij lang. (eigen ervaring)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
4fmp is geen optie leipebaviaan, aangezien ze aangeeft dat ze niks wilt wat duidelijk op serotonine inwerkt.

Een goede dosis speed is lastig inderdaad, vooral niet teveel de eerste keer. En als je het slikt kan het makkelijk 7 uur werken maart wellicht zelfs langer.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik denk ook dat je het beste eens voor speed kan gaan. 2c-b is een tripmiddel, zoals gezegd, en ik weet niet of dat echt geschikt is voor een dnb-feest, aangezien daar toch meestal best wel wild gedanst wordt en je dit als vervelend zou kunnen ervaren. Het lijkt me dan beter om dat eerst eens thuis te doen en kijken hoe je dnb onder invloed van 2c-b vindt en kijken of je nog een beetje zin hebt om daar dan op te gaan dansen. Ik ben een keer onder invloed van speed op een dnb-feestje geweest en dat is wel erg goed bevallen hoor. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Sluit me hier wel bij aan. Ik heb 3 keer op een feestje hoge dosis 2CB gehad 30 mg. Maar ik ben een goede tripper en weet dat als ik dit niet had gekend het ook heel erg teveel kan zijn. Een eerste keer 2CB vooral als je nog nooit hebt getript raad ik niet aan op een feestje te doen.

Mocht je het nou een keer thuis hebben gedaan en je voelt je goed dan zou ik het zeker aanraden maar ook weer rustig beginnen met dosering. Voor mijn gevoel wordt 2CB wel pas echt trippend na de 12mg. Daaronder bijvoorbeeld pilletje van 10mg is goed te doen en kan ook erg xtc achtige effecten hebben. Alleen moet je het meer sturen. Het blijft een tripmiddel dus je kan door aan heel veel liefde te denken of door een knuffel te krijgen echt dat X gevoel ontluiken.

ooscaar zei:
Ik denk ook dat je het beste eens voor speed kan gaan. 2c-b is een tripmiddel, zoals gezegd, en ik weet niet of dat echt geschikt is voor een dnb-feest, aangezien daar toch meestal best wel wild gedanst wordt en je dit als vervelend zou kunnen ervaren. Het lijkt me dan beter om dat eerst eens thuis te doen en kijken hoe je dnb onder invloed van 2c-b vindt en kijken of je nog een beetje zin hebt om daar dan op te gaan dansen. Ik ben een keer onder invloed van speed op een dnb-feestje geweest en dat is wel erg goed bevallen hoor. :)

uncoolbeatle

Maar hoe doen jullie dat trouwens verdelen als jullie geen digitale weegschaal hebben :confused:
Of moet ik automatisch aannemen dat iedereen dat hier in huis heeft :tongueout:

ooscaar

Wijs gebruiker
uncoolbeatle zei:
Maar hoe doen jullie dat trouwens verdelen als jullie geen digitale weegschaal hebben :confused:
Ja :P Zodra je er een tijdje mee bezig bent, schaf je die aan haha. 2c-b wordt meestal verkocht in pilvorm, dus dat zorgt ervoor dat het wat makkelijker te doseren is. Speed zul je anders op het blote oog moeten doen, maar dat zorgt er wel voor dat je een beetje aan het gokken bent met de dosering, vooral de eerste keer. Als je speed getest is en je hebt geen weegschaal kun je natuurlijk ook de eerste keer gewoon weinig slikken en rustig afwachten en dan bijnemen. Na 45-60 minuten moet je de geslikte dosis wel voelen.

uncoolbeatle

ooscaar zei:
uncoolbeatle zei:
Ja :P Zodra je er een tijdje mee bezig bent, schaf je die aan haha. 2c-b wordt meestal verkocht in pilvorm, dus dat zorgt ervoor dat het wat makkelijker te doseren is. Speed zul je anders op het blote oog moeten doen, maar dat zorgt er wel voor dat je een beetje aan het gokken bent met de dosering, vooral de eerste keer. Als je speed getest is en je hebt geen weegschaal kun je natuurlijk ook de eerste keer gewoon weinig slikken en rustig afwachten en dan bijnemen. Na 45-60 minuten moet je de geslikte dosis wel voelen.

Dankje voor de tip! Maar ik denk dat ik desnoods op school een middagpauze het chemielokaal insneak, durf niet de eerste keer te gaan gokken. Brengt dat lokaal toch nog wat anders dan alleen maar ergernis met zich mee :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Met speed komt het niet zo bijzonder nauw hoor. Zoals leipo al aangaf kun je best met sleutelpuntjes werken. Daarna gewoon kijken wat je voelt en of je meer wil.

uncoolbeatle

MusicIsLife zei:
Met speed komt het niet zo bijzonder nauw hoor. Zoals leipo al aangaf kun je best met sleutelpuntjes werken. Daarna gewoon kijken wat je voelt en of je meer wil.

Dan neem ik dat van jullie aan :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Ja, als je gewoon met kleine beetjes begint en niet te snel bijneemt (je wilt immers gaan slikken), neem je niet zo gauw te veel hoor. Je hebt met goede speed weinig nodig, maar niet extreem weinig. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij speed maakt een mg meer of minder niet heel veel uit inderdaad. Een sleutelpuntje goede speed zou je al moeten voelen. Kan wel meer dan neem je na 45 tot 60 min gewoon nog een sleutelpuntje.

Fool

Badass junkie
Ik mag het er niet over hebben, maar mijn bedrag zit daar exact tussenin, tenzij er meer gehaald wordt. Beetje aan de dure kant, maar er zit wel relatief weinig oplosmiddel in en ik weet wel dat het gewoon goed is. :)

Fool

Badass junkie
De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
De mods zijn ook één dagje op een meet en iedereen gooit weer met bedragen. :P
De mods waren er niet bij helaas. Maar bedragen mogen toch wel? Anders bij deze mijn excuses.

Fool

Badass junkie
Bedragen mochten niet, omdat (Dacht ik) het een hele kleine brug wordt naar je producten aanbieden en het zo onduidelijk is hoe/wat er aan de hand is. :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Fool zei:
Bedragen mochten niet, omdat (Dacht ik) het een hele kleine brug wordt naar je producten aanbieden en het zo onduidelijk is hoe/wat er aan de hand is. :wink:
Oh ok, dat staat niet echt duidelijk in de forumregels. Maar goed om te weten in ieder geval.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Jongens jongens... Ik kan jullie ook geen dag alleen laten he :P

Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.

Regels zijn regels! Volgende keer iedereen een ban :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:

Bedragen vallen ook onder verkoopinformatie. Het kan verkoop uitlokken, vooral als de genoemde bedragen gemiddeld of onder gemiddeld zijn.

Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?

ooscaar

Wijs gebruiker
Als Leipebaviaan nou zelf 'KNIP' in zijn berichten typt, kan hij nog meer chaos veroorzaken :rock:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
SmartieAndMe zei:

Misschien een idee dit duidelijk in de regels op te nemen?

Misschien wel een idee ja, heb net even gekeken en dat staat er inderdaad niet in.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ooscaar zei:
Als Leipebaviaan nou zelf 'KNIP' in zijn berichten typt, kan hij nog meer chaos veroorzaken :rock:
Haha dan moet ik de KNIP gaan KNIPpen om het duidelijk te houden. Inception whaaat

MusicIsLife zei:
Misschien wel een idee ja, heb net even gekeken en dat staat er inderdaad niet in.

Lijkt me een prima idee, gaan we regelen

uncoolbeatle

leipebaviaan zei:
OT: Bruin, G en barbituraten combineren schijnt een prima alternatief voor XTC te zijn. Lekker spacen op een feessie. :rock:

Wacht wat? Bruin en barbituraten? G is ghb neem ik aan? Technisch gezien ben ik nog maar een newbie hoor :grin:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Barbituraten zijn verdovingsmiddelen volgens mij. Bruin is heroïne en g is idd ghb. Erg gezonde combo zoals je waarschijnlijk zelf ook al had bedacht :tearsofjoy:

Maar ehh leipo, als je het ooit zou proberen verwacht ik wel een reportje. Al zou ik van jou verwachten dat je de slaap gaat counteren met een flinke dosis pep :tongueout:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
hehe als je een newbie bent (en anders overigens ook) kun je beter bij bruin en barbituraten wegblijven.

Barbituraten zijn oude generatie slaapmiddelen. Degenen waarbij een overdosis vrij makkelijk dodelijk kan zijn.

Bovenaan