Leukste drugs

Johnny_d

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment aan het experimenteren met drugs, tot nu toe heb ik mdma, 2cb, keta en wiet/hasj en truffels gebruikt
Ik vroeg me af, wat is jullie leukste drug en waarom?

De mijne was mdma, omdat ik mij hierin zo gelukkig en lekker voelde. Ik wou ook hele tijd dansen, dit voelde zooooo super goed. Ik was letterlijk verliefd op alles wat ik tegen kwam. Dit is voor mij het beste drug tot nu toe, wel jammer dat ik het niet wekelijks kan gebruiken. Ik hou het ook op 1x in 3-4 maanden tijd.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat is altijd een wat lastige vraag omdat verschillende groepen drugs zo verschillend zijn en gebruikt worden voor verschillende doeleinden. Maar uiteindelijk vind ik de psychedelica (waarbij ik het tot nu toe moeilijk vind te kiezen tussen LSD en psilocybine) zelf toch echt het meest compleet als middel en daarom in het algemeen het meest bijzonder. DMT is ook een zeer interessante kandidaat maar die zou ik eerder boeiend noemen dan ‘leuk’ perse.

Op een feestje ga ik nog altijd het liefst simpel voor MDMA (en aangezien ik amper naar feestjes ga is dit beperkt tot maximaal enkele keren per jaar).

gekkeik

Newbie
Wiet en hasj was het eerste wat ik uitprobeerde.
Eerst veel wiet gerookt toen ik klaar was met wiet begon ik met hasj roken. Als ik soms één pof wiet nam was ik zo stoned en van de kaart dat ik het gewoon niet meer een chille space vond. Ik ging niet slecht maar was te heftig effect voor 1 pof voor mij.
Na tijd hasj te hebben gerookt was ik dit ook zat en was ik hier mee gestopt.

XTC heb ik een periode veel gebruikt en vond ik erg leuk. Tot op een gegeven moment de brakheid de dag er na niet normaal meer was. Ben op de verjaardag van mijn vriend met alle visite en familie er bij in slaap gevallen op de bank.
Lange tijd gestopt met XTC.

Als ik later weer eens XTC deed vond ik het ook niet meer zo leuk als ik het toen vond.

Tijd lang alleen alcohol genuttigd en geen drugs.

Tot ik vorig jaar naar het weekend festival decibel ging.

Mijn vriend had 3mmc mee die gebruikte dit al even. Ik had nog nooit gesnoven maar dat was mijn 1e keer. 1e avond 3mmc gedaan en een beetje alcohol gedronken. Volgende dag niet normaal brak, ook door dat ik bijna geen ook dicht heb gedaan. Dus halve dag voor pampus in de tent gelegen.
Zaterdag avond gingen we weer een keer XTC doen. Waren farao’s. Had weinig op en mijn vriend ook toen we allebei begonnen te hallucineren. Wat gegeten en rustig gezeten. Maar ging niet weg. Bij mijn vriend was het zelfs zo erg dat we de avond vroeg tijdig hebben afgesloten en naar de tent zijn gegaan. Hij zag ALLE bomen (heel veel dus we zaten in een bos) bewegen heen en weer op en neer zwaaiend ect. Bij de weg terug hem aan de arm moeten houden het leek wel alsof hij padje af was van de alcohol. En hij snapte niks van wat er om zich heen gebeurde en waar die was en waarom ect. Bij de tent lekker gaan slapen ook de enige nacht dat we GOED door hebben geslapen. Wel heel wat gemist volgens de buren de volgende dag.

Hadden Duitsers (vrienden van elkaar) ruzie gekregen. Blijkt dat 1 van hun de tent van de ander in de fik had gestoken waar hij in lag. Geen gewonden maar duurde erg lang voor een brandblusser er was om de boel te doven.

*NIKS van gemerkt!*
Zelfs tot 11 uur uitgeslapen aan 1 stuk door.

Wij hadden geen zin meer in XTC maar nog wel om 3mmc te doen.
Probleem was dat dit op was, dus wij gingen opzoek naar mensen die misschien wat kwijt wilde.

Zagen we een jongen snuiven dus wij vragen wat hij had hij had speed.

Had ik nog nooit gehad.

Hij verteld dat hij geen speed meer wilde omdat hij 2CB had en dit veel leuker vind.
Dus wij onderhandelen voor hoeveel we het over kochten.
We gaven * modknip geen prijzen noemen * voor iets minder als een grammetje wat hij nog als enige had.

Zegt hij kom anders maar even mee...

Naar zijn vrienden groep, zegt die ja als je je speed niet meer wilt geef maar aan hun. Dus wij kregen van stuk of 5 man al hun speed

Laatste avond (zondag) aan de speed. HEERLIJK spul. Zacht voor de neus. Je blijft je zelf alleen meer energie. Lekker los gaan op de muziek.

5 uur naar de tent gegaan (niet meer geslapen ) volgende dag 10 uur van de camping en uiteindelijk pas om 3 uur moed verzameld om naar huis te gaan rijden. Was de accu leeg van de auto, pas om half 6 vertrokken.

ZO...

Heel verhaal. Maar waar het forum nou over gaat;

Wat vind ik de leukste drugs om te doen?

3mmc.
Heeft het wakkere van pep, je bent ook euforisch wat weer een beetje lijkt op XTC.
Ik vind het een heerlijke drug.
Als je hebt gesnoven (of oraal) en hij kickt in...
Nouuuu

Gewoon heerlijk gevoel.

Laatst bewerkt door een moderator:

Used&abused

Experimenterende gebruiker
Verschilt bij mij per periode / leeftijd.
Vroeger voornamelijk xtc en coke. Tegenwoordig voornamelijk gewoon hasj en wiet.

Bovenaan