Lichaam werkt tegen

Beste allemaal,

Ik gebruik al een paar jaar recreatief. 1 tot 2x per maand gemiddeld. Echter afgelopen week was ik op een feestje (3mmc/xtc) en na een tijdje werd het motorisch allemaal een stuk lastiger. Zoals: zware ledermaten, bewegenen koste veel energie, neus ophalen was ook lastig(en dus snuiven) en mijn syem werd monotoon. Al met al geen super ervaring aangezien dit juist het tegenovergestelde is van wat je met 3m/x wil bereiken.

conclusie was vorige week dat de x verkeerd was gevallen(wel getest) in combinatie met slechte slaap/voeding. Echter ging ik gisteren sos snuiven en toen was in de loop vd avond eenzelfde situatie. Precies dezelfde symptomen.

Nu vroeg ik me af of iemand een idee heeft hoe dit komt? Ik was zelf van plan sws maand of 2/3 niet te gebruiken maar was benieuwd of iemand hier ervaring mee had.

Mr. Jummy

Belezen gebruiker
1/2x per maand stimulerende middelen gebruiken is teveel. Sowieso is 3mmc en xtc combineren zonde. Ik zou als ik jou was een paar maanden niks gebruiken en kijken hoe het dan valt.

1/2x per maand stimulerende middelen gebruiken is teveel. Sowieso is 3mmc en xtc combineren zonde. Ik zou als ik jou was een paar maanden niks gebruiken en kijken hoe het dan valt.
Xtc/mdma combineren met 3mmc is een van mijn favorieten combi’s. Dat wachten ging ik idd doen maar was benieuwd of iemand een reden had

Je gebruikt 1 tot 2 keer per maand? Maar combineert XTC en 3-MMC in één sessie? En neemt gisteren dan sos terwijl je lichaam alles behalve hersteld is? Tja, het lijkt op uitputting van je lichaam en neurotransmitters met dit tempo.
Dankje voor je reactie, naast dat ik natuurlijk rust neem nog andere dingen waar ik op kan letten?

HappyMind

Badass junkie
Dankje voor je reactie, naast dat ik natuurlijk rust neem nog andere dingen waar ik op kan letten?
Gezond eten, voldoende slapen en bewegen 🤸🏼 En jezelf in de tussentijd vermaken met andere hobbies haha. En als je je zorgen maakt over je klachten even contact opnemen met de huisarts, dan wel eerlijk zijn over je gebruik

Pompoen

Bewuste gebruiker
Dit doe ik praktisch altijd, denk dat het idd de eerder genoemde opstapeling van alles is
Bedoel je dat je praktisch altijd 3 maanden tussen je gebruik laat?

wat bedoel je dan met dit:
Ik gebruik al een paar jaar recreatief. 1 tot 2x per maand gemiddeld.
Of gebruik je gemiddeld 1-2 keer per maand andere middelen dan xtc/3mmc?

even voor mijn duidelijkheid.. het lijkt elkaar wat tegen te spreken.

Bedoel je dat je praktisch altijd 3 maanden tussen je gebruik laat?

wat bedoel je dan met dit:

Of gebruik je gemiddeld 1-2 keer per maand andere middelen dan xtc/3mmc?

even voor mijn duidelijkheid.. het lijkt elkaar wat tegen te spreken.
Hi, excuus. Xtc gebruik ik 1x per 3 maanden ongeveer, 3mmc wel eens vaker. Die 1-2x per maand is een combi van middelen. Sos, 3m,xtc,keta en soms psychidelica. Al reken ik die laatste niet mee dan.

Hoop zo duidelijk!

Damius

Bewuste gebruiker
Bedankt allemaal.

Ik neem even rust, doe het rustig met alcohol en ga even goed op slaap/voeding en sporten letten.

na de nare ervaring zaterdag niks kunnen doen maar heb vandaag(zondag) meteen goed gegeten en een heerlijke wandeling van 25km door de natuur gemaakt!
Heel verstandig. Ik stond er nooit bij stil: maar alcohol werkt ook op de dopamine huishouding. Dus idd slim daar ook mee te matigen als je herstellend bent van drugs als coke en 3mmc.

Bovenaan