lichamelijke effecten bij paddo,s

vogel

Bewuste gebruiker
als ik paddo,s eet kan ik last krijgen van de volgende verschijnselen
koud gevoel en dan ga ik meer kleren aaan doen maar dan krijg ik het weer te warm :hearteyes: :wink: :rolleyes: en dan doe ik weer wat kleren uit maar dan krijg ik het weer koud en die kou voeld zeg maar eenzaam voel me niet goed bij die kou vind ik onaangenaam

tweed verschijnsel====== :openmouth: :openmouth: is veelvuldig en lang gapen
waarbij er soms een lethargische dufheid voelbaar is

derde verschijnsel==== :confused: tranende of vochtige ogen zonder verdrietig te zijn,,,
wat vinden jullie trouwens van oxazepam te nemen als de trip is afgelopen en je met een benzo zoals bv oxazepam in slaap valt
met paddo,s op kan ik moeilijk in slaap komen,,, en als er iets is waardoor je je weer normaal gaat voelen is het effe een goedtal uurtjes
8 uurtjes slapen, dan voel je de volgende dag vaak niks meer van die paddo,s tenzij je een flink sterke trip had
wat ik wel is stom vind dat ik door die verschijnselen een onaangename trip krijg
niet erg ofzo maar erg moe en sip en een eenzaam koud gevoel,,, ook als ik wel is met een goeie vriend ging trippen kreeg ik dat gevoel
en soms dan zijn de hallucunaties denk door die verschijnselen
veel minder dan vervormd er niks of erg weinig
legd dat aan de paddo,s
want heb ook wel is dat ik alleen gaap en daar heb ik niet zo,n last van en dan loop ik lekker te hallucineren

Boerke

Experimenterende gebruiker
Ik heb nog niet echt van die verschijselen gehad, mss soms wel koud en warm maar op dat moment trek ik mij daar niet zo heel veel van aan.

Ik heb wel elke keer dat ik het gevoel heb dar ik meer speksel in mijn mond heb als anders, en dus meer moet slikken :)

Welke soort paddo's was het?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
wordt ook vaak moe en heel loom van paddo's, met idd ook veelvuldig en lang gapen :) ...
heb echer 1 keer gehad (halve portie mexicaanse) dat ik enorm veel energie kreeg, was de hele trip aan het rennen door men huis :grin: ...

Boerke

Experimenterende gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
wordt ook vaak moe en heel loom van paddo's, met idd ook veelvuldig en lang gapen :) ...
heb echer 1 keer gehad (halve portie mexicaanse) dat ik enorm veel energie kreeg, was de hele trip aan het rennen door men huis :grin: ...

Heb ik idd ook gehad van een halve portie! Super veel energie! En van een hele portie idd loom :)

A

Anonymous

Gast
paddo's

ja, ik heb ook altijd kou met paddo's. Zelfs met deze hoge temperaturen!
Ik trip steeds binnen, neem en deken, ga dan rustig liggen en nadenken.
Die kou is het vervelendste, andere kenmerken zijn:
1. buikspieren die zich onregelmatig en ongecontroleerd hard aanspannen. Mijn vriendin heeft dat heel erg bij LSD. In de middeleeuwen werd de ergot-schimmel gebruikt om de geboorte in gang te zetten. Mijn vriendin voelt regelmatig een zeer sterke kramp in haar baarmoeder, vooral bij LSD maar ook bij paddo's
2. onrustig, speedy effekt bij het opkomen.
3. moeilijk kunnen slapen na de trip

J0rrit

Badass junkie
ik neem aan dat bij paddos lichamelijke effecten echt en " nep " kunnen zijn. daar bedoel ik mee dat als ze echt zijn, de paddo er op een of andere manier voor heeft gezorgd dat er iets slechts in aanraking kwam met je maag waardoor je buikpijn kreeg. Of dat impulsen door de paddo verandert werden en dus de buikpijn hallucineerde, of heb k t mis?

Jeller

Badass junkie
ik alleen last van moeilijk kunne slapen en soms te veel energie hebben of niet weten wat doen.. buikpijn en zo valt heel goed mee

dat kou en warm ding heb ik ook wel eens op xtc gehad

Bovenaan