als ik paddo,s eet kan ik last krijgen van de volgende verschijnselen
koud gevoel en dan ga ik meer kleren aaan doen maar dan krijg ik het weer te warm
en dan doe ik weer wat kleren uit maar dan krijg ik het weer koud en die kou voeld zeg maar eenzaam voel me niet goed bij die kou vind ik onaangenaam
tweed verschijnsel======
is veelvuldig en lang gapen
waarbij er soms een lethargische dufheid voelbaar is
derde verschijnsel====
tranende of vochtige ogen zonder verdrietig te zijn,,,
wat vinden jullie trouwens van oxazepam te nemen als de trip is afgelopen en je met een benzo zoals bv oxazepam in slaap valt
met paddo,s op kan ik moeilijk in slaap komen,,, en als er iets is waardoor je je weer normaal gaat voelen is het effe een goedtal uurtjes
8 uurtjes slapen, dan voel je de volgende dag vaak niks meer van die paddo,s tenzij je een flink sterke trip had
wat ik wel is stom vind dat ik door die verschijnselen een onaangename trip krijg
niet erg ofzo maar erg moe en sip en een eenzaam koud gevoel,,, ook als ik wel is met een goeie vriend ging trippen kreeg ik dat gevoel
en soms dan zijn de hallucunaties denk door die verschijnselen
veel minder dan vervormd er niks of erg weinig
legd dat aan de paddo,s
want heb ook wel is dat ik alleen gaap en daar heb ik niet zo,n last van en dan loop ik lekker te hallucineren
koud gevoel en dan ga ik meer kleren aaan doen maar dan krijg ik het weer te warm
en dan doe ik weer wat kleren uit maar dan krijg ik het weer koud en die kou voeld zeg maar eenzaam voel me niet goed bij die kou vind ik onaangenaamtweed verschijnsel======
waarbij er soms een lethargische dufheid voelbaar is
derde verschijnsel====
wat vinden jullie trouwens van oxazepam te nemen als de trip is afgelopen en je met een benzo zoals bv oxazepam in slaap valt
met paddo,s op kan ik moeilijk in slaap komen,,, en als er iets is waardoor je je weer normaal gaat voelen is het effe een goedtal uurtjes
8 uurtjes slapen, dan voel je de volgende dag vaak niks meer van die paddo,s tenzij je een flink sterke trip had
wat ik wel is stom vind dat ik door die verschijnselen een onaangename trip krijg
niet erg ofzo maar erg moe en sip en een eenzaam koud gevoel,,, ook als ik wel is met een goeie vriend ging trippen kreeg ik dat gevoel
en soms dan zijn de hallucunaties denk door die verschijnselen
veel minder dan vervormd er niks of erg weinig
legd dat aan de paddo,s
want heb ook wel is dat ik alleen gaap en daar heb ik niet zo,n last van en dan loop ik lekker te hallucineren