Hallo! Dit klinkt misschien een beetje gek, maar als ik aan xtc denk of aan de keren dat ik het heb gebruikt spant mijn lichaam opeens aan en soms beginnen mijn kaken zelfs te trillen. Ik heb geen nare ervaringen gehad, ook geen bad trip. Wel heb ik xtc een keer gecombineerd met lachgas, daardoor was ik ongeveer 20 seconden compleet van de wereld. Daar was ik wel een beetje van geschrokken, maar ook weer niet heel erg want het ging daarna gewoon prima. Als ik het met mensen erover heb voel ik dus dat mijn lichaam zich aanspant en mijn kaken trillen een beetje, maar als ik er bijvoorbeeld aan denk als ik gewoon in bed lig dan ben ik helemaal aangespannen en ben ik aan het klappertanden, best wel heftig. Het lijkt net alsof mijn lichaam een loopje met me neemt, want ik denk alleen maar jeetje doe even kalm. Het is alsof ik geen controle heb over mijn eigen lichaam.
Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben. Ik twijfel ook een beetje of ik het wel weer moet gebruiken als het blijkbaar zo'n indruk heeft achtergelaten bij mijn lichaam.
Ik vroeg mij af of anderen dit ook hebben. Ik twijfel ook een beetje of ik het wel weer moet gebruiken als het blijkbaar zo'n indruk heeft achtergelaten bij mijn lichaam.