Lichamelijke schade onder invloed

henkie84

Bewuste gebruiker
Yeah, laat de pijnlijke ervaringen maar komen. Hoe heb jij jezelf (onbewust, hoop ik) toegetakeld terwijl je onder invloed van iets was? Ik zal zelf even van start gaan:
- Mijn tand afgebroken toen ik strontzat en onder de speed en coke van een stoeprandje affietste...
- Dikke blaren op mijn voeten toen ik onder iets te veel pillen in een (in de grond gegraven) bbq ging staan en daarna op blote voeten naar het bos rende..

dfssdfde

Badass junkie
op het moment zelf is het even schrikken maar je voelt het niet, gelukkig had ik geen zenuw mee, nooit last van gehad

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Onder invloed van drank in het verleden wel eens belachelijke capriolen uitgehaald op de fiets. Met een rotgang van een stenen trapje afsjesen, met mijn ogen dicht fietsen en beide keren keihard op mijn bek pleuren. De volgende dag had ik blauwe (cq zwart/paarse) plekken waar je niet goed van werd en kon ik nauwelijks bewegen van de pijn... Heel dom van mij!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
een keertje ruzie gehad met een stel skinheads op scootertjes, ze vroegen aan mij, of ik een buitenlander was, omdat ik een beetje donkere huidskleur heb, ik zei ze dat ik er gelukkig geen last van had. toen er eentje zei "wij wel, je bent een zwarte." ben ik even losgeslagen, alleen nog maar vlagen. Ik had een van de scootertjes in de plomp gezmeten, en ben met een stuk hout op ze afgegaan. rond gaan zwaaien... had zelf een gebroken sleutelbeen, en een blauw oog, kwam een beetje bij op de huisartsenpost... de dokter gaf me een kutprik, was ineens wakker, en voelde toen de blauwe plekken, en de breuk ineens opkomen. tja... alcohol en coke, is een slechte combinatie. toen ik ze een maand later weer tegen kwam, liep er nog eentje mank ( ik ook trouwens) ik herkende ze aan de knalrode scooters, en de legerbroeken.

tja 5 tegen 1 dat is alleen te doen als je een zwarte band in een stuk of drie vechtsporten hebt.

mattskovic

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
een keertje ruzie gehad met een stel skinheads op scootertjes, ze vroegen aan mij, of ik een buitenlander was, omdat ik een beetje donkere huidskleur heb, ik zei ze dat ik er gelukkig geen last van had. toen er eentje zei "wij wel, je bent een zwarte." ben ik even losgeslagen, alleen nog maar vlagen. Ik had een van de scootertjes in de plomp gezmeten, en ben met een stuk hout op ze afgegaan. rond gaan zwaaien... had zelf een gebroken sleutelbeen, en een blauw oog, kwam een beetje bij op de huisartsenpost... de dokter gaf me een kutprik, was ineens wakker, en voelde toen de blauwe plekken, en de breuk ineens opkomen. tja... alcohol en coke, is een slechte combinatie. toen ik ze een maand later weer tegen kwam, liep er nog eentje mank ( ik ook trouwens) ik herkende ze aan de knalrode scooters, en de legerbroeken.

tja 5 tegen 1 dat is alleen te doen als je een zwarte band in een stuk of drie vechtsporten hebt.

of zo zwaar aan de dope zit dat je niks van die slagen voelt :tongueout: en zelf als een gek begint te rammen .

mijn ervaring is een gerashte scooter onder invloed vn veel te veel wiet :grin: verzekering heeft alles terug betaald al een geluk voor 1000€ koste en al eengeluk was ik ook al niet in fout

Detroit303

Bewuste gebruiker
Vorige zomer op reis, waren we aan het voetballen en aan het drinken op een pleintje. Ik was al redelijk bezopen toen ik een hoge bal op m'n borst wouw controleren. Wegens te weinig coördinatie beland die bal vlak op m'n gezicht. Schade: 2 stukjes van m'n bijde hoektanden.
Och ja, kan gebeuren :)

Northawke

Wijs gebruiker
Behalve spierpijn van te wild bewegen valt het bij mij eigenlijk wel mee. Wel 'ns wat blauwe plekken van keihard tegen een deur aanlopen als je leip bent, maar ik haal nooit gekke stunts uit ofzo.

982

Bewuste gebruiker
Mn onderlip er bijna afgevreten toen ik ca. 1200 mg mdma geconsumeerd had.

Verder nog wat dingen die ik het niet waard vind om te noemen.

Moker

Bewuste gebruiker
ooit eens met een dronken kop wezen voetballen, de bal was weg geschopt en lag in iemands tuin. Dus ik rende er achter aan en zag een tuin hekje waar ik over heen ging springen. Maar ik zag niet dat achter het hekje allemaal rommel lag, bakstenen en hout planken dus daar was ik lekker door me enkel gegaan.

En ooit eens aardig onder invloed van wiet en alcohol op een dorpsfeest een tijdje in de botsauto,s gezeten. Maar mijn knieen klapten bij elke botsing heel hard tegen de rand van het autotje. Maar daar kom je altijd te laat achter :P , volgende ochtend twee mega dikke en blauwe knieen.

Heb nog wel vaker van zulk soort domme dingen meegemaakt, maar altijd met alcohol. :wave:

J0rrit

Badass junkie
lysergine25 zei:
een bijna hartaanval op een bommetje 46% pep van ongeveer 500 mg ( schatting)

Meen je dat nou? Heb je een slecht hart ofzo, want dat lijkt me niet zomaar te gebeuren van zon hoeveelheid?

azgaza

Badass junkie
Ik ben dronken wel eens op een hele grappige manier tegen een muurtje aangereden maar dat sloopte alleen mijn fiets, ik raakte niet gewond, maar het is wel het grappigste ongeluk dat ik ooit heb gehad denk ik. Ik fietste gewoon recht over een fietspad, en naast mij; dus volledig parralel stond een muur van huizen, en ineens reed ik recht tegen die muur aan; ik weet nog steeds niet hoe ik dat voor elkaar kreeg.
Ongelukken onder invloed heb ik gelukkig nog nooit mee hoeven maken.

raizeredge

Wijs gebruiker
schade jaah meer dan genoeg gehad vaak zat gevallen met fiets mijn biertje op neusgebroken door klap op me kop hand gekneust van alles wat :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ze hebben bij ons 3 keer planten in de tuin vernield, door over de schutting te klimmen, dus heb ik m aan de onderkant schroeven eruit gehaald, bij de tuin inklimmen was er niets te merken(had de schuting nog steun) maar bij het eruitklimmen, pleurden ze alledrie op de bek. :grin: :grin: :grin: Wilden ze mij ook nog eens verantewoordelijk stellen voor hun blauwe plekken... pech, duidelijk een bordje met [betreden op eigen risico]

tja wat je niet verzint...

raizeredge

Wijs gebruiker
jaah over hekkens heen klimmen is ook geen sucses kwam keer van feeste af met paar maten hadden ze zon grote toren in de steigers gezet klim ik over een hek sta ik er boven wil ik er af springen valt het hek om klap ik flink naar de wereld bah bah

Addick

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
lysergine25 zei:
een bijna hartaanval op een bommetje 46% pep van ongeveer 500 mg ( schatting)

Meen je dat nou? Heb je een slecht hart ofzo, want dat lijkt me niet zomaar te gebeuren van zon hoeveelheid?

Neem aan van wel..
Mijn eerste keer had ik ook goede speed en ook een halve gram,lleek net of me hart er uit ging knallen of me lichaam het niet bij kon houden.

azgaza

Badass junkie
Als je van jezelf een snelle hartslag hebt of toevallig een hoge bloeddruk is een dergelijke reactie op speed volgensmij helemaal niet vreemd.

Funky Monkey

Badass junkie
^ Toevallig ook je rechter? Zo ja zou u dan een lijn willen leggen zodat wij een juiste connectie kunnen creëren. Bij mij zit er ook nogsteeds een hele rode / blauwe plek die niet meer weg wilt ofzo :confused:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Tijdens een feestje (onder invloed van MDMA, alcohol en wiet) voelde ik iets prikken in mijn voet, ik trek mijn schoen uit, steekt er een stukje glas uit.

Gelukkig had ik van die sportschoentjes met dikke zolen aan, maar toch.
10 minuutjes met mijn vingers geprobeerd het scherfje eruit te halen, uiteindelijk toch maar met een sleutel eruitgewipt, schoen aangetrokken, doorgedanst, nergens last van.

Volgende dag zater er toch wel errug veel sneetjes in mijn hand :P

esmee

Belezen gebruiker
Dronken op m'n bek gegaan met de fiets (paar keer).
Stukje kies afgebroken met de speed (zal wel een gaatje geweest zijn).
Op de pillen rende ik midden in de nacht op een onbekend stukje strand bij een vuurtoren, helemaal waus en zag dat prikkeldraad niet :( handen lagen flink open.....
Knokken met me vriend (alcohol) :flushed:

crysis

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
^ Toevallig ook je rechter? Zo ja zou u dan een lijn willen leggen zodat wij een juiste connectie kunnen creëren. Bij mij zit er ook nogsteeds een hele rode / blauwe plek die niet meer weg wilt ofzo :confused:
ja vorig jaar carnaval.. heeft toen ook gebloed als een rund maar heb er toen in de pizzaria wat servetjes tegenaan gedaan en ik dacht dat het zo wel goed zou komen! maarja ik heb het de tijd erna wel gevoeld :P

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Stomdronken en stoned van een dak afgeflikkerd en met mn arm door een raam gegaan. Zat een gat in mn arm, je kon bijna het bot zien :grin: Heb nu nog steeds een litteken.

Eckster C

Bewuste gebruiker
Stoned een katje dat niet zonder handschoenen aan te pakken was mee gespeeld , sta nu vol krabben :P dierenliefde achjaa...

Eckster C

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:

lol kapotlachennnn haha loadrunner ik heb je graag

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
op mn gezicht gegaan en stuk tand weg toen k strontbezopen was
op mn gezicht gegaan en neus bijna gebroken, was ook strontbezopen.. wel blijvend litteken :confused: mjaa
enkele brandwonden van sigaretten door zattigheid...
...

Santa Maria

Experimenterende gebruiker
Verschillende keren wang en tong kapot gebeten en de dagen erna gevoel van blauwe kaken ofzo.

Een hele nacht op blote voeten in de vrieskou en door de regen gelopen en daardoor hele opgezwollen voeten die onder de schrammen zaten.

exact

Belezen gebruiker
neus gebroken toen ik te stoned was om mezelf op te vangen, ik werd geduwd door iemand onder invloed van speed :angry:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Volgens mij heb ik mijn centrale zenuwstelsel gemold met de pep.....

Ik heb nu besloten om de pep voorgoed links te laten liggen, mijn lichaam zal weer herstellen!!!

Marten!

Bewuste gebruiker
Ladderzat in een prikkeldraadhek gesprongen, met als resultaat een snee van zo'n 15 cm over mn scheenbeen :openmouth:

Verder gelukkig nooit ernstige brokken gemaakt :)

pieter-b

Wijs gebruiker
Ikke een gebroken been + gekneusde ribben nav een dronken brommerongeluk.
Daarnaast zon 6 brommers total los gereden + schaafwonden en kapotte kleren enzo wederom door drank.
Ik heb ook een snijwond op mijn been van een gebroken fles.. ook weer drank..

Bovenaan