lichamelijke verschijnselen

nicole1973

Belezen gebruiker
hey people... ik ben wel heel benieuwd of jullie met een bepaald soort pil verschillende lichaamelijke reacties hebben? De meeste pillen heb je een geestelijke reactie op.. ( tijdens gebruik ) en ik ervaar bij een soort dus vreemde dingen in de zin van .. de buitenste helften van je oog krijgen opeens witter bewegende strepen die eigenlijk je zicht belemmeren ... en pijn in mijn linker arm.. ( wat overigens zwaar irri is en er voor zorgt dat je daar alleen nog maar mee bezig bent ipv met dat lekkere gevoel ) enz... zijn er mensen die ook dat soort dingen ervaren tijdens gebruik??
Grz Nicole

J0rrit

Badass junkie
nicole1973 zei:
hey people... ik ben wel heel benieuwd of jullie met een bepaald soort pil verschillende lichaamelijke reacties hebben? De meeste pillen heb je een geestelijke reactie op.. ( tijdens gebruik ) en ik ervaar bij een soort dus vreemde dingen in de zin van .. de buitenste helften van je oog krijgen opeens witter bewegende strepen die eigenlijk je zicht belemmeren ... en pijn in mijn linker arm.. ( wat overigens zwaar irri is en er voor zorgt dat je daar alleen nog maar mee bezig bent ipv met dat lekkere gevoel ) enz... zijn er mensen die ook dat soort dingen ervaren tijdens gebruik??
Grz Nicole

pjin in je linker arm duidt op hartklachten, dat zal wel gewoon door de adrenaline komen, maar of dat gevaarlijk is weet ik niet...

chr776

Experimenterende gebruiker
Wat voor soort bedoel je dan, geen mdma of ?

Ik had vroeger wel eens na een nachtje slikken en dan gaan slapen en als ik wakker werd waren mijn handpalmen opgezwollen en zagen ze eruit alsof ik uren in bad had gelegen met handen onder water. Niet echt aangenaam, voelde alsof er naalden in prikkelden ook.
Eén keer had ik een heel troebel zich na een nacht stappen. Kon niks meer lezen omdat alles waar ik me op concentreerde te kijken op en af bewoog. En raar was toen ik naar mijn armen keek verschoot ik mij want ik zag geen enkel haar meer erop, toen op mijn benen zag ik ook niks meer. Dacht even dat dat allemaal uitgevallen was door die pillen :tongueout: Mijn zus schoot wel serieus in de lach toen ik kwam vragen of zij iets zag.
-Wakker schieten met kramp in men kuit.

Tijdens het flippen soms misschien eens een oog dat begint te bibberen.

flashkop

Bewuste gebruiker
Boner zei:
Kbegin soms erg te bibberen met m'n tanden :P
Had ik 2 dage trug ook, was eerste maal, echt bibberen he zoals van de kou.
Nu heb ik als side effect ook altijd dat men oogjes heel hard tekeer gaan als ik teveel heb of dat ik !!!moeite heb met pissen!!! dan sta ik voor de pot, moet ik hoogdringen pissen en dan komt der de eerste minuut nix :tongueout:
echt vervelend.
Ook heb ik altijd babbelkick en ben ik altijd heel open

NexxtGen

Belezen gebruiker
flashkop zei:
!!!moeite heb met pissen!!! dan sta ik voor de pot, moet ik hoogdringen pissen en dan komt der de eerste minuut nix :tongueout:
echt vervelend.

Hahaha ik weet het :mrgreen:... dan sta je dus best wel strak aangezien je spieren zich overal kapotspannen :openmouth: :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
NexxtGen zei:
flashkop zei:
!!!moeite heb met pissen!!! dan sta ik voor de pot, moet ik hoogdringen pissen en dan komt der de eerste minuut nix :tongueout:
echt vervelend.

Hahaha ik weet het :mrgreen:... dan sta je dus best wel strak aangezien je spieren zich overal kapotspannen :openmouth: :grin:

WAAAAAAAAAAAA ik ben zo blij dat ik dit lees. Ik heb er altijd last van, goed om heel men avond naar de knoppen te helpen. Altijd zo hard lachen achteraf, kzou mezelf wel eens willen zien staan :grin:

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Ik heb wel is schokken gehad.. maar meestal tijdens het spacen
heel erg veel kauwen wat echt zwaar irritant is.. en m'n ogen die soms wegdraaien, verder niet echt

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
pjin in je linker arm duidt op hartklachten, dat zal wel gewoon door de adrenaline komen, maar of dat gevaarlijk is weet ik niet...

Nou gelukkig zijn de meeste pijnen in je linkerarm GEEN teken van hartklachten. Maak je daar maar geen zorgen over.

Verder lijkt het me dat je gewoon de algemene effecten van MDMA op het lichaam wilt weten. Dat kun je heel snel vinden hier aan het begin van de topics.

de FAQ

Cole

Belezen gebruiker
Gisteren en de vorige keer had'k nogal problemen van steken rond m'n hart of in m'n hart. Was wel minder maar ging na een tijdje wel weg.

J0rrit

Badass junkie
ja dat soort dingen heb ik ook wel eens bij uppers, maar weet iemand of dat op dat moment heel gevaarlijk is ? of dat dat niks aan kan richten alleen ff een soort van spierpijn in je hart?

J0rrit

Badass junkie
ja dat soort dingen heb ik ook wel eens bij uppers, maar weet iemand of dat op dat moment heel gevaarlijk is ? of dat dat niks aan kan richten alleen ff een soort van spierpijn in je hart?

J0rrit

Badass junkie

nutsss

Wijs gebruiker
Nee spierpijn in je hart dat is het niet :grin:

Maar in je borstkas zitten heel veel kleine spiertjes die je kan overbelasten.

Mijn dokter heeft me ooit gezegd:

Als je de pijn in je borst 'aan kan wijzen' dan is het zelden het hart. Als het voelt alsof er een olifant op je borstkas staat, dan moet je je zorgen gaan maken.

Anathema

Belezen gebruiker
Kheb erg veel last van een droge mond, en zuip op een avondje met een pil in mijn mik ontzettend veel water..
Verder klappertand ik zo af en toe wat, en bij het inkicken moet ik altijd extreem gapen (??) Heel appart.. verder nog niet veel rare dingen mee gemaakt, maar nou gebruik ik ongeveer 1x in de 3 mnd tijdens een feessie ofzo.. en die hou ik het altijd maar braaf op een pilletje.. kwordt liever niet schuimbekkend afgevoerd.. :wave:

Bovenaan