Iris zei:Vooral met chinese gbl, die word veel sneller heet dan andere soorten.
Einstein zei:In het ideale geval niet nee :P Maar helaas is de situatie tegenwoordig meestal niet zo ideaal meer.
Einstein zei:Mee eensEigenlijk zouden alle situaties ideaal moeten zijn.
![]()
Gezien het aantal bullshitberichten dat attboy her en der plaatst, vrees ik eerlijk gezegd een beetje dat hij zijn GHB bij een zelfbrouwende natronloogmeneer haalt.
Einstein zei:Mee eensEigenlijk zouden alle situaties ideaal moeten zijn.
![]()
Gezien het aantal bullshitberichten dat attboy her en der plaatst, vrees ik eerlijk gezegd een beetje dat hij zijn GHB bij een zelfbrouwende natronloogmeneer haalt.

sjaakdekker zei:Atbboy wat moet jij eigenlijk met zo weinig GHB? Als ik je oude berichtjes terug lees op het forum dan is zo'n klein beetje bij jou in 2 uurtjes op?
Gooi die gele zooi weg en koop of maak gewoon kwaliteit..![]()
Voor atbboy echt wel hoor.Sublimo zei:sjaakdekker zei:Atbboy wat moet jij eigenlijk met zo weinig GHB? Als ik je oude berichtjes terug lees op het forum dan is zo'n klein beetje bij jou in 2 uurtjes op?
150 ml is niet een klein beetje he. :P
Ivoos zei:Voor atbboy echt wel hoor.Sublimo zei:sjaakdekker zei:Atbboy wat moet jij eigenlijk met zo weinig GHB? Als ik je oude berichtjes terug lees op het forum dan is zo'n klein beetje bij jou in 2 uurtjes op?
150 ml is niet een klein beetje he. :P
Dr Gonzo zei:Als je dan toch ghb wilt maken(ik ben er gelukkig vanaf) gebruik dan alleen duitse...
Die is gewoon het "schoonste" van allemaal, vermijd Chinese, Poolse, Amerikaanse "rommel"...
Duitse is niet voor niets de duurste(en goedkoop is duurkoop gaat hier wél op)...
Maar met geel worden heeft het weinig te maken, dan is het gewoon te snel gemaakt en verbrand...