Licht in mijn hoofd

timmos24

Newbie
Hi Allemaal

Een vraag, zaterdag op zondag heb ik GHB gebruikt kenbaar teveel was best van de kaart. ja i know stom stom stom.

Nu ben ik de dagen erna ziek geweest en nog een beetje van de wereld. Nu ben ik sinds gister best licht in mn hoofd. ? Heb soms het gevoel dat ik nog steeds een beetje in mn eigen wereld leef maar dag na dag gaat het wel steeds iets beter.

Is dat normaal of kan ik het beste langs de dokter gaan

mmn

Belezen gebruiker
zoveel verstand heb ik er niet van, maar dat het zolang duurt voordat je weer helemaal helder bent vindt ik wel raar bij de meeste is het uitgewerkt binnen 2-3 uur en het is uit je bloed na 12 uur. ik zo ook zo snel niet weten waarom je lichaam er zo op reageerd. heb je overgens nog andere drugs gebruikt tijdens die 2-3 uur na je innamen van je GHB ?

het is misschien toch verstandig om dan bij de dokter langs te gaan. het zeker voor het onzekere.

MissMarie

Newbie
ik zou het niet weten
ik wet wel dat ik er op het moment ook last van heb helaas :confused:
bij mij is zo dat ik in de week ongeveer 20 tot 30 ml gebruik (GHB)
en sinds woensdag is het op
dus sinds woensdag dus niet meer gebruikt
bij mij zou ik denken dat het een beetje afkick iets is
maar zoals ik het zo uit jouwn verhaal lees heb jij het maar 1 keer gebruikt
of heb ik het hier verkeerd?

als je naar de dokter gaat wil ik graag horen wat hij te zeggen had :P
misschien handig voor mezelf :P

Northawke

Wijs gebruiker
GHB is wel verslavend (ook lichamelijk, voor zover ik weet), dus waarschijnlijk heb je ook last van afkickverschijnselen. Ik zou gewoon even bij de dokter langs gaan voor het geval dat.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je bent gewoon nog verward in je hoofd omdat je veeeeeeel te veel hebt genomen. Komt wel goed.
Maar als je echt tijfelt, dokter

Dat het uit het bloed is wil niets zeggen, heb ooit eens 3 dagen na elkaar geslapen omdat ik 2 super straffe slaappillen had genomen. Mijn vriendin heeft de dokter gebeld, hij heeft bloed van me getrokken en geen slaappillen gevonden maar kon gewoon niet wakker blijven.

mmn

Belezen gebruiker
oke zo zie maar weer zo leer je steeds weer iets ik dacht dat als het uit je bloed was dat het ook niet meer werkte :mrgreen:

timmos24

Newbie
Hi All

Nah afgelopen nacht geslapen en was heel erg angstig echt heel raar! Vanmorgen de dokter gebeld en verhaal uitgelegd, Die zei dat ik gewoon goed moest uitrusten, veel leuke dingen moest doen en goed moest eten en drinken.

Denk dat het maandag wel over is, gaat iedere dag beter

davie

Wijs gebruiker
Gewoon slaaptekort. Ik heb dat ook weleens gehad. Is niet erg. Niks meer pakken en idd goed uitrusten. Als je in slaap valt door ghb rust je niet echt uit. Uitkijken met deze drugs. De klap kan ineens en hard aankomen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
timmos24 zei:
Hi All

Nah afgelopen nacht geslapen en was heel erg angstig echt heel raar! Vanmorgen de dokter gebeld en verhaal uitgelegd, Die zei dat ik gewoon goed moest uitrusten, veel leuke dingen moest doen en goed moest eten en drinken.

Denk dat het maandag wel over is, gaat iedere dag beter

Ik wil ook een dokter die zegt dat ik leuke dingen moet doen!! :hearteyes:

Ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag GHB gebruikt om in slaap te geraken.
Zondagavond wou ik gaan slapen zonder GHB maar ik heb de hele nacht duizelig wakker gelegen met angstgevoelens etc. Zou dit vanzelf weer overgaan?

Bovenaan