Maicol
Experimenterende gebruiker
Hallo beste mensen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik gebruik nu zo'n 4 maanden ghb met lange tussenpauzes. De laatste 4 weken heb ik 1 tussenpauzes gehad van 1 dag. Ik neem ongeveer 2,5 ml per 2 uur. Nu begin ik ook snachts wakker te worden met prikkels onder mijn huid en terwijl ik me doodmoe voel, maar niet echt in slaap val. Ik besluit dan mijn slaapmiddel zopiclon te nemen. Ik heb ook mirtazipine, maar ik heb vernomen dat dat tijdens ghb niet echt goed is. Ik wil absoluut niet verslaafd raken, maar ik merk dat ik dat stadium inmiddels ben gepasseerd. Om van dat rotgevoel af te komen als ik wakker word probeer ik eerst een zopiclon en probeer ik zo lang mogelijk te wachten tot ik een dosis ghb neem, en als ik om 8 uur wakker word, neem ik dus rond 11 uur (vandaag) een dosis van 1 ml omdat ik zo snel mogelijk wil afkicken. Dat werkt vervolgens niet, dus om 12 uur beslis ik het gelijk wat groter aan te pakken om vervolgens de rest van de dag mijzelf te beloven zo hard mogelijk voor mezelf te zijn. Ik neem er dus 2,5 ml bij. Hiervan word ik na een half uur gelijk rustig en moe. Mijn ogen vallen bijna dicht en van activiteit is weinig meer van over zoals in het begin van mijn ghb gebruik. Mensen, mijn vraag is, ben ik ver heen? Heb ik medicatie nodig en hulp of kan ik dit als ik streng voor mezelf ben, zonder levensgevaar thuis snel afkicken? Ik heb geen verhoogde hartslag, het enige waar ik echt last van heb zijn die onderhuidse prikkels en de craving naar ghb, puur omdat ik weet dat het daarmee opgelost wordt. Alvast bedankt! Oh by the way... Hierna gebruik ik never van mijn leven meer ghb.