lichte overdosis effecten?

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik had zaterdag goeie sos, normaal ruik ik nooit iets van de sos nu rook ik hem wel sterk. Dus hij is vele malen sterker dan normaal dat weet ik zeker.

Thuis dus ff een paar punten gehad en een lijn voor ik opstap ging, toen dachte ik om iets voor 2 zal ik buiten ff alles opsnuiven dan kan ik nog wel ff door. Ik moet zeggen ik had nog zeker meer dan de helft van de halve gram over. ik denk 3/4.

Toen was ik weer binnen en ik weet niet meer waar en wanneer maar opeens voelde ik me nie helemaal lekker meer. Ik was verre van ziek maar ik stond niet meer strak, (niet meer echt sterk strak) en ik voelde me een beetje vaag soort vaag gevoel ik me hoofd. Lichtelijk plezierig zeg maar.

Is dit herkenbaar? Is het een verschijnsel van overdosering?

Judas

Wijs gebruiker
Typisch een geval van gevaarlijk ver heen zijn door hele goede sos. Heb ik ook wel eens gehad. Wel een beetje link ja, zo veel in 1x nemen als het zo zuiver is. Beetje dimmen Bull, als dit lijf het begeeft is er niets meer :wink:

martin van nu

Belezen gebruiker
Das wel het voordeel van een forum als dit.
Zelfs al lukt je zelfmoordpoging niet, kun je hier nog steeds om aandacht schreeuwen.

geekos

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
toen dachte ik om iets voor 2 zal ik buiten ff alles opsnuiven dan kan ik nog wel ff door. Ik moet zeggen ik had nog zeker meer dan de helft van de halve gram over. ik denk 3/4.
Hoe kom je er toch op? Ik word echt ziek als ik dit lees

raging_bull

Bewuste gebruiker
martin van nu zei:
Zelfs al lukt je zelfmoordpoging niet, kun je hier nog steeds om aandacht schreeuwen.
ach gut.. kijk nou toch hier. jointje gerookt en gelijk para :P

Ik dacht vandaag toevallig eens kijken of er nog gereageerd was op mijn draadje.. Denk je serieus dat ik aandacht tekort kom? Oke ik voel me wel eens een beetje eenzaam maar dat is normaal denk ik als je alleen woont. Wat moet ik doen volgens jou.. (niet dat ik er waarde aan hecht want voor mijn part sterf je ter plekke)

raging_bull

Bewuste gebruiker
raging_bull zei:
martin van nu zei:
ach gut.. kijk nou toch hier. jointje gerookt en gelijk para :P

Ik dacht vandaag toevallig eens kijken of er nog gereageerd was op mijn draadje.. Denk je serieus dat ik aandacht tekort kom? Oke ik voel me wel eens een beetje eenzaam maar dat is normaal denk ik als je alleen woont. Wat moet ik doen volgens jou.. (niet dat ik er waarde aan hecht ...)

ExceptionalInsight zei:
raging_bull zei:
Ik was verre van ziek maar ik stond niet meer strak, (niet meer echt sterk strak) en ik voelde me een beetje vaag soort vaag gevoel ik me hoofd. Lichtelijk plezierig zeg maar.
Heerlijke beschrijving.
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Idd, lees eigenlijk nu ook pas dat ik 2x vaag er in zette.. Het voelde wel serieus vaag gewoon, betere omschrijving kan ik er niet aan geven. kijk eerst sta je helemaal strak, dan is het nog niet eens aan het minderen maar zo meteen mag je niet meer terug naar binnen als je naar buiten gaat opstap, dus eenmaal buiten schep ik wel 5 punten en maak het zakje leeg met een opgerold briefje. Ineens voelde ik me dus niet meer high, ook niet zat, maar ietsie minder lekker dan normaal.. niet eens een stoned gevoel ofzo, het leek wel of dopamine ff genegeerd werd in mijn hersenpan.

Judas

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
Toen was ik weer binnen en ik weet niet meer waar en wanneer maar opeens voelde ik me nie helemaal lekker meer. Ik was verre van ziek maar ik stond niet meer strak, (niet meer echt sterk strak) en ik voelde me een beetje vaag soort vaag gevoel ik me hoofd. Lichtelijk plezierig zeg maar.

Is dit herkenbaar? Is het een verschijnsel van overdosering?

Die gevaarlijke grens van tegen overdosering aan is helaas het lekkerste Bull. Heb dat schemergebied vaak opgezocht. Linke actie want je voelt dat het allemaal niet meer zo pluis is wat er gebeurt maar je gaat toch nog door.
Don't cross that line to often :grin:

Jammer dat je geen avatar hebt, is dit wat voor je?

Bovenaan