Lidocaine:

doopie

Bewuste gebruiker
Nou mischien om mee te versnijden.

en @ Superman lidocaine is verboden dus je niet het niet zomaar ergens halen, maar het is natuurlijk altijd te krijgen :wink:

Wat het kost ligt eraan waar je het haalt en wat de kwaliteit is

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
ik heb MASSAS lidocaine

zie hier

en hier als je mijn ballen eens wilt zien

http://users.pandora.be/intercityfunk/mnballe..avi

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Lidocaine is een lokaal verdovend middel. Wordt in ziekenhuizen bijvoorbeeld gebruikt tegen pijn en jeuk enzo.
Cocaine kan versneden worden met lidocaine door de verdovende werking. Khoop dak ut zo goed zeg :P

roaren*

Bewuste gebruiker
ja idd lidocaine verdoofd, het is ook heel goedkoop denkek

dusss.. ideaal om coke mee te versnijden .. het is wel niet mooi natuurlijk om het te doen..

nuja velen denken, wow heel men mond is verdoofd.. goeie coke man!
naja .. toch niet hé :wink:

Deranged

Badass junkie
Ho ho wacht ff, dus ALLE coke die een verdovende werking heeft is versneden met deze shit? Ik heb nog NOOIT gehoord van coke die niet verdoofde het is echt een standaard bij-effect. Zou dus betekenen dat deze shit er in in principe ALTIJD doorheen zit.

roaren*

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ho ho wacht ff, dus ALLE coke die een verdovende werking heeft is versneden met deze shit? Ik heb nog NOOIT gehoord van coke die niet verdoofde het is echt een standaard bij-effect. Zou dus betekenen dat deze shit er in in principe ALTIJD doorheen zit.

nee hoor dat bedoelde ek niet... kzeg aleen maar dat er mensen zijn die zeggen ja het verdoof dus het is goeie coke ..

dennis

Newbie
Lidocaine verdoofd vrijwel onmiddelijk.
De verdoving van cocaine duurt iets langer en voelt iets anders.

Dus proef je coke bij een aankoop en verdoofd het vrijwel onmiddelijk dan heb je grote kans dat er Lido doorheen zit..

matthijs

Badass junkie
Hmm, als het plaatselijk verdooft zouden er natuurlijk ook prima lidocaine hoestdrankjes kunnen zijn.
Ik ben nu in ieder geval in staat het uit te testen want ik heb wel weer keeeeenker veel last van mijn keel :(

boy

Bewuste gebruiker
En omdat pep vaak al 1 op 1 gebonden is met fructose om het ergste branden te voorkomen, als ze er dan ook nog verdovingsmiddel bij gaan doen blijven ze bezig.

caatje

Badass junkie
ik begreep dat je het kunt gebruiken om de coke aan te vullen. (door de dealers dan denki ik, want zelf ga je vorr zo zuiver mogelijk lijkt me)

matthijs

Badass junkie
Ja ok, dat weet ik . Maar pure lidocaine is dus niet leuk om te doen ofzo... Lijkt me igenlijk redelijk gevaarlijk aangezien het je zenuwen plaatselijk verlamd dus om dat nou te gaan slikken ofzo...

caatje

Badass junkie
nee lijkt me ook niet echt je van het hahaha. maar met registratie bedoelen ze dat het een geregistreerd medicijn is denk ik

Bovenaan