Liefde en drugs ?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Hee stelletje drugsmisbruikers,

Ben eigenlijk pas net lid, wou weten of jullie ook wel is iemand hebben ontmoet op dit forum waar je verliefd op werdt.

Je weet wel zo'n vaag drugsmeisje veels te mooi om uberhaupt in te loggen op zo'n ranzige dope site als de deze.Op Lexa bijvoorbeeld daar zuipen die vrouwen alleen maar wijn, ik hou van een wijntje en een filmpje.
En dat vind ik wel zo nep ..... ze willen gewoon niet toegeven dat ze ook dope gebruiken en ik wil een vrouw ontmoeten die dope gebruikt. Wat moet je dan nog op Lexa en dat kost nog geld ook.
Tsja op dit forum hoef je niet ver te zoeken het zijn hier allemaal dopeheads. Je hoeft alleen nog maar je favoriete drugs uittezoeken en daarbij een leuke meid.

Tsja zo'n droom meisje kwam ik laatst tegen .... liefst 22 jaar blauwe ogen en een strak lichaampje :confused: ik ben net eind 30 dus ik bruis en bloei !! :P

Nou ja ik wou ff mijn ' hartje ' luchten en jullie de goede moed inspreken.
Want een datingsite werkt 1000 x minder dan deze dopesite.

Hulde aan dit forum, hulde aan het lot en geluk, hulde aan de liefde.

Stonie

caatje

Badass junkie
:grin:

Er zijn idd wel wat stelletjes onstaan hierzo; Chimera&Pasquali (na een jaar hebben ze nu helaas een "break") Minn&^_^ (ook weer uit elkaar) Nutsss en Djodjo(nog steeds bij elkaar), Saivy & Deranged (kortstondig) Ellesdee en cocain, brandon. (weet niet hoe dat nu is) En er zullen er nog wel wat zijn maar kan er niet zo snel opkomen.

Succes met je "zoektocht" mss wel een idee om een DF datingshow op poten te zetten. :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
@ Caatje,

Zoeken doe ik niet ..... de juiste meid kom je gewoon tegen.
Jagen ben ik te oud voor, tactisch scoren ligt me beter.

We moeten maar is een meeting doen voor het hele forum in een parencluppie ofzo !! Lekker ranzig op de GHB ,PEP, en DE COKE .

whahwhahwa .....

OK tijd voor een joint.

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
toen lag ik nog in de wieg ....

hehe

orgiemeetings het moet niet erger worden .. is dat dan 18+

Wanneer gaan we weer ?

:hearteyes:

Solidius

Badass junkie
Clubs puilen letterlijk uit met chicks die drugs gebruiken. Ik snap dan ook niet waarom je middels dit forum of een datingsite naar vrouwvolk zoekt dat verdovende middelen gebruikt.

^_^

Bewuste gebruiker
Omdat in clubs het percentage sletterig gedrag hoger is als bij andere meisjes? Dus zou ik niet zo snel vriendin uit uitgaansleven willen.

Solidius

Badass junkie
Waar baseer je dat op?
Er zijn genoeg meiden die uitgaan en niet onder de categorie "Breezersletje" vallen.

^_^

Bewuste gebruiker
Idd genoeg meiden dat zeg ik ook niet, maar percentage is hoger. Ik zeg niet dat alle meisjes daar zo zijn, waar lees je dat dan?

Solidius

Badass junkie
Je beweert toch zelf eerst ongegrond dat het "het percentage sletterig gedrag hoger is als bij andere meisjes". Waar blijkt dat uit? Waarom zouden er via malafide datingsites en forums minder sletjes zijn? (waarvan ik veronderstel dat een groot aantal daarvan ook geregeld uitgaat.)

azgaza

Badass junkie
Buiten fora vind je ook wel drugsgebruikende mensen, zowel mijn vriend als mijn ex gebruiken dezelfde dingen die ik gebruik, mijn ex ook andere dingen trouwens; maar ze komen hier niet.
En het is waar: goede liefde kom je tegen, zoeken werkt niet.

caatje

Badass junkie
lysergine25 zei:
@ Caatje,

Zoeken doe ik niet ..... de juiste meid kom je gewoon tegen.
Jagen ben ik te oud voor, tactisch scoren ligt me beter.

Zo kwam je orginele post anders wel over, meisje 22, strak figuur. Dat was wat je zocht. :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
zoeken is zinloos .....

Men mag zoeken posten roepen en adverteren jawel ...

Niet iedereen op dit forum post vaak, sommige stille genieters komen met 1 post ,en dan hoor je ze nooit meer.

Dat blonde meisje met die blauwe ogen mag dus nog wel even reageren in een pm. ik heb al contact gehad met haar en probeer het te versnellen maar ze leest niet mee, jammer.

Kom maar op !!

De ADSL lijn staat wijd open ready to upload.

Stonie de Mahonie

Ellesdee

Badass junkie
hahaha advertenties? :openmouth:

Wulpse brunette zoekt maatje om spectaculaire (lsd) avonturen mee te beleven...
houd van lange wandelingen aan t strand, bioscoopje op zn tijd,en wandelen met de hond

just kidding *insert vage smilie*

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:

houd van lange wandelingen aan t strand, bioscoopje op zn tijd,en wandelen met de hond

<3

nou ik plaats er ook maar even 1 dan :P

botergeile ket-slet zoekt:
wulpse brunette om nachten lang onder invloed legpuzzels mee te maken,wandelen op het strand,op zn tijd een boicoopje te pakken en met de hond te wandelen

gaarne met SPOED !!

Ellesdee

Badass junkie
KETA- MOLE !!! zei:
Ellesdee zei:

<3

nou ik plaats er ook maar even 1 dan :P

botergeile ket-slet zoekt:
wulpse brunette om nachten lang onder invloed legpuzzels mee te maken,wandelen op het strand,op zn tijd een boicoopje te pakken en met de hond te wandelen

gaarne met SPOED !!

*stuurt snel pbtje*

Hallo geile ket-slet
Wulpse brunette met liefde voor keta meld zich

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wahwha laat jullie ware aard maar zien ja .....

Zijn er nog PEP sletjes ?

GHB hoertjes ?

Ok en nou weer op niveau ??

Respect tonen ....

Djo

Badass junkie
Ja, het is wat. Relatie via DF.
Vragen als waar hebben jullie elkaar ontmoet zijn leuk?
Antwoord; Ja, via het Dieren Forum. (Het is niet gelogen, het is hier toch af en toe net een dierentuin met al die drugsaapjes :P )

Mephisto

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
wahwha laat jullie ware aard maar zien ja .....

Zijn er nog PEP sletjes ?

GHB hoertjes ?

Ok en nou weer op niveau ??

Respect tonen ....

Categorie die ik tot dusver het meest ben tegengekomen is de groep der kadavers, vrijwel alles en vaak dingen door elkaar in grote hoeveelheden en dan heel erg hard wegrotten :grin:
Misschien minder handig met het oog op seks, maar dat kan dan wel doordeweeks ofzo :grin:

En er is geloof ik inmiddels ook officiëel een stelletje ontstaan, neem aan dat meer details volgen :grin:

azgaza

Badass junkie
Djodjo zei:
Ja, het is wat. Relatie via DF.
Vragen als waar hebben jullie elkaar ontmoet zijn leuk?
Antwoord; Ja, via het Dieren Forum. (Het is niet gelogen, het is hier toch af en toe net een dierentuin met al die drugsaapjes :P )

Hahahahaha dat is inderdaad grappig als je elkaar hier via kent, dan zeg je dat toch niet zo makkelijk tegen iedereen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kijk das nou scherp van jullie ?

Waar heb jij je vrouw leren kennen ? uuhhhhhmmmm nou dat was op een harddrugsforum.

Ik heb dit probleem al ondervonden niet dat ik er een probleem me heb maar toch mijn oma gaat dit nooit weten.

Stonie

Bovenaan