Liefde is...

Liefde is een chemisch proces dat moet leiden tot voortplanting.

• Feit.

Stemmen: 14 45,2%
  • Mening.

Stemmen: 17 54,8%

• Totaal aantal stemmers
    31

Mindgamer

Badass junkie
Als vrouwen godskolere nou eens lekker slank bleven en op hielden met vreten en alcohol zuipen, zou liefde nog iets moois betekenen, maar godverredomme dat is het niet! Liefde is een pik dat met zaad schiet en waar de beide partijen niet weten waar de zaad terecht komt :beer:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Mindgamer zei:
Als vrouwen godskolere nou eens lekker slank bleven en op hielden met vreten en alcohol zuipen, zou liefde nog iets moois betekenen, maar godverredomme dat is het niet! Liefde is een pik dat met zaad schiet en waar de beide partijen niet weten waar de zaad terecht komt :beer:

Ik zal het zaad met liefde bij haar inbrengen. Als ze maar eventjes over haar schouder kijkt

tomz0r

Badass junkie
Liefde is dat warme, fijne gevoel van volledig vertrouwen in een persoon. Het fijnste gevoel wat je kan hebben.

TrippyShit

Badass junkie
Het belangerijkste vind ik dat je ook echt maatjes bent en lekker gek kan doen en lol kan hebben. Als het alleen serieus is dan hoeft het voor mij neit..

caatje

Badass junkie
Mindgamer zei:

ohwwww knullie...wat moet jij nog veel leren...... :(

:wave:

cropp

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Liefde is wanneer je het gevoel krijgt 200+ MDMA op te hebben als je iemand in je armen houdt.

liefde is als een lekkere zoete aardbijen joint die je in de zonsondergang op een mooi bankje in een korte broek rookt, met een blik bier erlangs

nicolai

Wijs gebruiker
pfff ik heb het sinds lange tijd weer heeeeel zwaar te pakken. heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en aan haar gedacht....en het ergste is dat ik haar niet kan spreken. ik was te laf om een telefoonnummer te vragen. en dat terwijl we heel oud & nieuw samen hebben doorgebracht.

ik wist dat het zou gaan gebeuren. vanaf het moment dat ik haar zag - oudjaarsdag - ben ik al verliefd.

heb via via alsnog haar nummer gevraagd en nu hoop ik dat ze hem alsnog wil geven. zit al vanaf 1 uur vanmiddag te wachten op een verlossend telefoontje. :)

Bovenaan