Liefdesnacht met MDMA. Dosering?

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ciao gente,

Ik heb een tijdje geleden een topic gepost, waarin ik de wens heb uitgesproken om samen met mijn vriendin een keer onder de invloed van pure MDMA, in de eigen huisomgeving, liefdevolle seks te hebben.

Mocht je die thread eventueel willen lezen, dan kan dat hier:
viewtopic.php?f=21&p=1165976

Ondanks dat er wordt gereageerd dat seks best wel tricky kan zijn en een orgasme krijgen erg moeilijk is, ben ik bekend met het euforische en verliefde effect dat MDMA op ons heeft, dus kijk ik er in de eerste plaats al heel erg naar uit om dit voor het eerst een op een met haar te gebruiken.

Ik wil wel dat de kans op zo goed mogelijke seks optimaal is, dus vroeg ik mij af wat de beste dosering voor ons beiden is. Ik wil niet te hoog doseren met als gevolg dat dit niet zal gaan en niet te laag met als gevolg dat de genotseffecten van de M daar onder lijden.
Wat hulp hierbij zou dus gewaardeerd worden.
Hieronder wat bruikbare gegevens:

Geslacht: man
Leeftijd: 23
Lengte: 189 c.m.
Gewicht: 78 kilo
Ervaring drugs: Bekend met ecstasy en pure MDMA. Gebruikt een paar keer (6 a 7) per jaar.

Geslacht: vrouw
Leeftijd: 23
Lengte: 179 c.m.
Gewicht: 70 kilo
Ervaring drugs: Bekend met ecstasy en pure MDMA. Gebruikt een paar keer jaar, minder dan man.

Ik heb MDMA alleen nog maar in kristallen vorm gebruikt en daarin nooit echt geweten hoeveel ik moet doseren. Ik zou dit, de bovenstaande gegevens in ogenschouw nemend, graag willen weten of suggesties horen in wat voor andere vorm ik dit zou kunnen gebruiken.

Misschien rolt hier een trip report uit, maar dat weet ik nog niet zeker.

Bij voorbaat dank,

S. Tessio.

Fool

Badass junkie
Je kunt de puurheid van je MDMA-kristallen laten testen in Nederland (zie: http://www.drugs-test.nl/ ) hier krijg je dan het percentage MDMA-base in je poeder, dit kun je netjes omrekenen naar de hoeveelheid in pillen en dan afwegen met een weegschaaltje. :wink:

Qua dosering zou ik richting de 1mg/kilo lichaamsgewicht gaan en voor je vriendin iets minder. Is ook een beetje afhankelijk van wat voor doseringen jullie gewend zijn. :wink:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik zou ook gewoon een normale dosis nemen net als anders. Maar niet bijnemen. Het is vooral ook setting merk ik zelf in dit geval. Maak je woonkamer gezellig lekker veel kaarsjes deken/matras neerleggen voor het geval dat gewoon al om te chillen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
ik zou het ook maar op 1mg/kg houden, als je strak gaat staan vind ik persoonlijk seks niet meer zo leuk...

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Fool zei:
Je kunt de puurheid van je MDMA-kristallen laten testen in Nederland (zie: http://www.drugs-test.nl/ ) hier krijg je dan het percentage MDMA-base in je poeder, dit kun je netjes omrekenen naar de hoeveelheid in pillen en dan afwegen met een weegschaaltje. :wink:
Qua dosering zou ik richting de 1mg/kilo lichaamsgewicht gaan en voor je vriendin iets minder. Is ook een beetje afhankelijk van wat voor doseringen jullie gewend zijn. :wink:
Als ik mijn dosering afweeg door mijn lichaamsgewicht in KG te vermenigvuldigen met 1.0MG (wat op 78.0MG uit zou komen, en eventueel ter zijner tijd 80.0MG, aangezien ik 2 kilo aan spierweefsel aan probeer te komen voor die tijd), wat zou dan een goede vermenigvuldiging voor mijn vriendin zijn?
x0.70? x0.75? x0.80?
Let me know. :)

bobsacamano zei:
Ik zou ook gewoon een normale dosis nemen net als anders. Maar niet bijnemen. Het is vooral ook setting merk ik zelf in dit geval. Maak je woonkamer gezellig lekker veel kaarsjes deken/matras neerleggen voor het geval dat gewoon al om te chillen.
Ik zat er wel aan te denken om eventueel na een paar uur bij te nemen. Waarom valt dit af te raden?
Verder zitten we op een lijn, want ik was al van plan om flink uit te pakken qua omgeving en sfeer, dus dat komt helemaal goed. :wink:

Tekzor668 zei:
ik zou het ook maar op 1mg/kg houden, als je strak gaat staan vind ik persoonlijk seks niet meer zo leuk...
Kan ik me voorstellen. Bedankt voor je reactie!

benniesmitters

Bewuste gebruiker
Ik zelf zou toch iets hoger gaan zitten, maar dat ben ik.
Als je op save wil gaan zou ik voor jezelf idd voor 80 mg gaan, en voor je vriendin rond de 50-60 mg. Denk er wel aan dat je misschien liever iets te weinig neemt ipv te veel, bijnemen kan altijd, er uit halen niet :wink:.

Have fun

Fool

Badass junkie
Sally Tessio zei:
Fool zei:
Als ik mijn dosering afweeg door mijn lichaamsgewicht in KG te vermenigvuldigen met 1.0MG (wat op 78.0MG uit zou komen, en eventueel ter zijner tijd 80.0MG, aangezien ik 2 kilo aan spierweefsel aan probeer te komen voor die tijd), wat zou dan een goede vermenigvuldiging voor mijn vriendin zijn?
x0.70? x0.75? x0.80?
Let me know. :)
Zal een beetje afhankelijk van het individu zijn, maar 0.70-0.75 lijkt me wel een goede richtlijn. :)

Bovenaan