Lifters

cropp

Badass junkie
als vrienden van mij binnen 3 maanden achtien worden neem ik wel wat mee uit de shop

maar anders niet, mijn broertje vraagt dat supervaak en hij is 15 :confused:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Naja toen ik nog minderjarig was (nie zo heel lang geleden) ook vaak genoeg gevraagd aan mensen maar heel veel mensen zeiden nee. Als het vrienden of bekenden zijn doe ik het wel maar dan wil ik ruim van ter voren het geld en ik geef de wiet pas als ik weer ver van de coffeeshop vandaan ben.. Als iemand wil blowen doe ik niet moeilijk, maar ik ga niet het risico lopen om in de problemen te komen

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik draaide een zwaar sjekkie, met tipje in rijstevloei.( geen wiet erin of andere rommel)

Een 16 jarig joche zei dat ie er knetter stoned van werd. (placebo effect? )

Amaranth

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf ook een lifter, zal wel moeten, bij de shop krijg ik het niet mee. En tja ik vraag het meestal gewoon aan vrienden en heel af en toe voor de shop gaan staan om te proberen, maar dat is pas 1 keer gelukt.

tomz0r

Badass junkie
Ik reageer altijd agressief op die kindjes, pak ze in de kraag en zeg ze dat ze op moeten rotten. In de hoop dat ze dan wegblijven bij de shop.
Ik haal niks voor ze, ze kunnen hun school verpesten door die wiet. Kindjes moeten niet blowen, ze verpesten hun toekomst. Althans, die kans zit er in. De mensen die wat halen voor minderjarigen vind ik ook dom.

Bovenaan