ligt het aan mij ? :P

riddick

Experimenterende gebruiker
yips, normaal als ik sos pak voel ik me zalig, amuzeer me, je kent het gevoel wel :grin:

ieder van jullie zal ook wel het moment kennen dat je zin krijgt in de volgende lijn en tot de ontdekking komt dat het de laatste is :wink:

nu wat is het probleem : als ik sos pak de laatste tijd, amuzeer ik me niet meer, heb geen zin meer om iets te doen en voel me depressief...

niet achter het gebruik maar op het moment zelf, weet niet wat het is :) heeft er nog iemand van jullie dit gehad ?

El Retro

Wijs gebruiker
Dit is de normale gang van zaken bij coke. Ik had hier in het begin ook last van. Als ik nu op een feestje ben ofzo , of op cafe, maak ik er niet zo veel uit als hij op is, amuseer ik me net zo goed. Zelfs beter :). Als ik gewoon thuis zit is het een ander verhaal, dan resulteert het altijd in bijhalen.

raizeredge

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Dit is de normale gang van zaken bij coke. Ik had hier in het begin ook last van. Als ik nu op een feestje ben ofzo , of op cafe, maak ik er niet zo veel uit als hij op is, amuseer ik me net zo goed. Zelfs beter :). Als ik gewoon thuis zit is het een ander verhaal, dan resulteert het altijd in bijhalen.
bohh als het bij mij op is raakt ik helemaal in de stress dan bel ik iedereen op van heb je effe tijd :grin: lukt het niet ga ik na huis

ontopic heb ik ook wel eens begin gewoon met iemand te praten dan komt het vanzelf wel bij mij in iedergeval wel

riddick

het effect is dat als ik een lijn leg, ik me totaal niet meer amuzeer :rolleyes: ondanks ik in een discotheek of cafee mag zitten, begin dan te zagen over dingen en herhaal alles 10 keer naar tschijnt :openmouth: volgens dat mensen mij vertellen :grin: ik heb dan alleen maar zin meer om te chillen op pc, mss is het door de kwaliteit van de sos heb ik me al afgevraagt,maar als ik iemand laat proeven heeft hij nog nooit zo goede gehad :grin: ligt wrss wel aan mij :wink:

Marten!

Bewuste gebruiker
riddick zei:
nu wat is het probleem : als ik sos pak de laatste tijd, amuzeer ik me niet meer, heb geen zin meer om iets te doen en voel me depressief...
Dat snap ik dus niet hè. Als je al een tijdje hebt dat je er geen plezier meer van krijgt en dat je er derpessief van raakt waarom gebruik je het dan nog zo regelmatig? Ik zou er dan eerder een tijdje van af blijven en na een paar weken weer gaan kijken of het me het effect geeft dat ik er van verwacht.

Kxtel

Ik word ook altijd depressief bij de gedachte dat me sealtje dezelfde avond nog op zal zijn :(

Ellesdee

Badass junkie
Marten! zei:
Dat snap ik dus niet hè. Als je al een tijdje hebt dat je er geen plezier meer van krijgt en dat je er derpessief van raakt waarom gebruik je het dan nog zo regelmatig? Ik zou er dan eerder een tijdje van af blijven en na een paar weken weer gaan kijken of het me het effect geeft dat ik er van verwacht.

Bovenaan