Lijm snuiven

Colaiuta

Bewuste gebruiker
Ik weet dat alleen gestoorde straatarme junkies dit doen, maar ben wel benieuwd naar de effecten, gevolgen en de verschillende vormen van lijm snuiven

iemand misschien iets over gelezen ofzo ?

Himself

Belezen gebruiker
haha van alle drugs die available zijn kies jij lijm snuiven :P
volgens mij word je er gewoon erg High/Stoned van... cheap drug

Hempy

Bewuste gebruiker
Hehe, lijm snuiven weet ik niet veel van maar ik weet wel dat als je verfverdunner in een zakje doet en die dampen langs je mond naar binnen laat komen door ff in en uit te blijven ademen in het zakje dat je wel goed weg kan geraken. Ik heb op tv jongens het zien doen en die probeerden de zon te vangen, wat niet lukte :openmouth:

BillyBilo

Badass junkie
ja lijmsnuiven dat heb ik wat gedaan, en benzine ook, benzine is heftiger, je bent zo 3 uur bezig omdat je er gewoon NIET mee kan stoppen op dat moment, je krijgt hallucinaties, dat je bijvoorbeeld op een heel andere plek bent of dat je tussen "twee werelden leeft" lijmsnuiven is wat milder, maar vergeet niet dat het HEEL kankerverwekkend is, benzine nog meer, aangezien benzeen 1 van de kanker verwekkendste stoffen is raad ik je dat ook af.

matthijs

Badass junkie
Kom op mensen, lijm en andere vluchtige gassen snuiven is echt zek hoor, nooit doen. Als je snel dood wilt moet je dat doen en volgens mij is het enige effect wat je ervan krijgt: pure kapotheid!

caatje

Badass junkie
of wat dacht je van zo'n dikke zwarte stift (ben de naam ff kwijt) die ruiken ook mega lekker, maar om daar nou n hele avond aan te gaan liggen snuiven :confused:

Himself

Belezen gebruiker
een goede diesel geur is inderdaad meesterlijk :P maar jah... toch maar niet voor mij denk ik. Wil nog wel eventjes leven zonder kanker

Emo

Bewuste gebruiker
wasige shit, ik vind benzine echt crappy als drug
laten we het gewoon als brandstof houden :wink:

Bovenaan