linkerarm slap tijdens sos

cem25

Newbie
Yow,

Als je inkerarm slap wordt tijdens snuiven , hoe erg is dat?

Is t echt gevaarlijk of valt dat wel mee

Gebruik verder niet zo vaak , had 4 dagen geleden 1 gram genomen.

En net dus paar lijntjes.

Tx&Gr. Cem

cem25

Newbie
Van n ander forum :

Hi Guys,

Just snore a few lines of coke and my left arm

is goin numb a bit.

Read about that being a sign of hart dificulty

How serious is this , wanted to be sure before I

do more lines.

Tx a lot and greetz

Obviously the answer is to not do any more lines. Swim experiences this every time he does coke now, so he doesn't do coke anymore. This is a negative signal from your body, listen to it.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet iets om te verwaarlozen zulke klachten, ik zou het toch maar even goed in de gaten houden...

cem25

Newbie
Jah , doe t rustig aan.

Weet niet of t toeval is maar heb daarna alles via rechterneusgat

ingenomen en nauwelijks meer last van gehad.

Well, gn peeps

pieter-b

Wijs gebruiker
Ik zou bij de dokter even een EKG vragen.
of iig het probleem aan de dokter voorleggen zodat hij er de meerwaarde van bepalen kan.

Frisko

Badass junkie
als u arm tintelt zou ik toch maar oppassen als ik van jou was!!!
dit is de voorbode van een hartaanval :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik zou hiermee toch naar de huisarts gaan en even niks nemen. Het zijn klachten die niet veel voorkomen bij gebruikers, volgens mij. Tenminste ik hoor er nooit mensen over. Genoeg redenen om voorzichtig te zijn.

pieter-b

Wijs gebruiker
Het meest typerende symptoom van een hartaanval is een beklemmende, drukkende pijn achter het borstbeen. Deze pijn straalt vaak uit naar de kaken en naar linkerarm. Ook kan de pijn uitstralen naar de rug en de schouders. Daarnaast behoren misselijkheid en zweten tot de symptomen.
..ik zet'm d'r even bij vanwege de opmerking van kimmerd omtrent kaken..

let wel...dit zijn natuurlijk niet de symptomen van de VOORBODE van hartaanvallen.....
gewoon even laten testen...het is belangrijk genoeg.

acidboy

Badass junkie
cem25 zei:
Jah , doe t rustig aan.

Weet niet of t toeval is maar heb daarna alles via rechterneusgat

ingenomen en nauwelijks meer last van gehad.

Well, gn peeps

Da's toeval, als die coke in je bloed
zit, dan zit ie in je bloed, of het nou via je rechterneusgat, linkerneusgat of via een injectie is gebeurd.

cobhc

Belezen gebruiker
mensen die een hartaanval/beroerte krijgen die krijgen ook een slappe linker arm ik zou dus heel snel naar de dokter gaan als ik jou was

cem25

Newbie
G'morgen,

Heb besloten dat gister mn laatste avontuur was met coke.

Blijkbaar heeft mn hart inderdaad n signaal afgegeven.

Dus , not gonna mess around with heart problems.

Weinig lol aan ook op die manier zoiezo.

Naar de doktor gaan lijkt me niet meer nodig of vinden jullie van wel

Want het is toch n tjdelijke overbelasting door de coke en niets blijvends?

x cem

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zou ik ook doen idd, met hartproblemen weet je het maar nooit... beter een keer teveel gaan, dan een keer te weinig...

dfssdfde

Badass junkie
Wij kunnen niet weten of die overbelasting tijdelijk is of niet, en jij ook niet. Ik zou voor de zekerheid toch maar naar de dokter gaan...

acidboy

Badass junkie
Waar had je nou precies last van, een gevoelloze slappe linkerarm? of een pijnlijke linkerarm.. en was het alleen je linkerarm? of ook je kaken/hals en je borststreek?

Zou wat zijn als je angina pectoris hebt.. maar het lijkt me ontzettend sterk.

Ga voor de grap vanavond even een eindje rennen ofzo, paar keer de trap op en neer. Als je dan last krijgt van dergelijke symptomen MOET je morgen naar de huisarts. If not, dan verwacht ik niet dat er veel aan de hand is.
Pin me er niet op vast though.

azgaza

Badass junkie
Als je ook pijn voelde in je linker arm kan dat een teken zijn dat het niet helemaal goed gaat met je hart. Ik zou even niks gebruiken en even je bloeddruk enzo laten controleren, dan weet je of je nog semi-veilig kan gebruiken. Het is wel beter dit niet te negeren.

cem25

Newbie
Gevoelloze slappe arm , verder geen pijn en kon m wel gewoon

bewegen. Geen last van kaken/hals/borststreek.

Heb t ook rustiug aan gedaan nadat ik dat merkte van mn arm.

Vorige keer dat ik had genomen ongeveer n week geleden

had ik 1 gram op n dag en n dag later anderhalve gram genomen ,

toen kreeg ik spiersamentrekkingen in mn benen maar geen

last van mn arm.

Heb de afgeopen 2 jaar weinig gesport en ben veel aangekomen qua

vet% , zal ook wel niet ten goede komen aan mn hartconditie.

Ik zal vanavond even die trappen oprennen en kijken of ik last krijg

thx & gr. cem

cem25

Newbie
Lol ben zoeizo nu btje paranoia aan t worden maar ik raad iig geen Redbull aan!
Heb net n halve blik gedronken en kreeg gelijk paar schokjes
in de boedvaten/spieren van mn benen.

En gisteren heb ik tijdens mn eerste lijntjes ook redbull gedronken. :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Je kan even je bloeddruk bij de huisarts laten meten. Als die hoog is; zou dat goed de oorzaak kunnenz ijn. En dat heeft verder geen symtomen, dus vandaar.

acidboy

Badass junkie
Ik zou het vreemd vinden als iemand die niet oud is al last heeft van hypertensie. Maargoed, je weet het niet, ik zou inderdaad gewoon naar de huisarts gaan voor uitsluitsel.

cem25

Newbie
Maat van me zegt dat het prob de kwaliteit van de coke is geweest , dat r rotzooi in heeft gezeten , zou iidd ook kunnen

dfssdfde

Badass junkie
Nja, je kunt blijven gokken naar de oorzaak en ook met je gezondheid de volgende keer dat je iets neemt, of gewoon naar de dokter gaan :tongueout:

Wartaal

Belezen gebruiker
Frisko zei:
als u arm tintelt zou ik toch maar oppassen als ik van jou was!!!
dit is de voorbode van een hartaanval :wink:
:openmouth: Dit heb ik ook wel eens als ik coke gebruik. Dit is dus een serieuze reden om het NIET meer te gebruiken. Kut troep dat het is.

cem25

Newbie
reactie uit ander forum :

The numbness probably is not due to your heart, more likely some nerve is getting impridged
because of the stimulating properties of cocaine
Im assuming that some muscle spasmed (because cocaine is a stimulant it makes skeletal muscles fill with blood etc, getting them ready to act, fight or flight etc) compressing some nerve, when that spasm subsides the nerve sould be freed and the numbness releaved but then again it might not be that, it might be something completely different, doing a diagnosis from the web is just not possible... If it persists more than 3-4 days go to a doctor beacause it might be something serious or it could get permenant...

Bovenaan