Links VS Rechts

Bennie_Kook

Experimenterende gebruiker
Hebben jullie dat ook? Dat je door je linkerneusgat lekker keihard lijnen kunt wegtrekken, maar als je 't door je rechter doet je 't heel zachtjes moet doen omdat 't anders heel goor smaakt, in je keel komt/bijna in je longen en moet kotsen?

Ik begin altijd met links en rechts samen, aan 't eind van de avond zit links meestal potdicht, en ga ik verder op rechts.

Maar wat is nu het beste: hard trekken, of zachtjes. Volgens mij is beide goed. Ik trek niet als een malle zoals sommige alles mijn hersenpan in ofzo. Zorg wel dat het in mijn neus blijft.

En wat doen jullie om die vieze verstopte (ontstoken) neus en bloedneuzen te voorkomen? Ik las hier van iemand die meteen na een "nakkie" zijn neus reinigde met een nat zakdoekje/wc-papiertje, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Zou toch minstens een kwartier wachten ofzo, anders haal je alles eruit.

Ik doe meestal na een half uur ff neus snuiten en met nat doekje erin. Neushaar trimmen doe ik ook vaak, blijft vaak shit achter zitten.

Als alles op is, lekker douchen en als een voetballer m'n neus snuiten. Je weet wel: één dichthouden en keihard blazen door de ander. Komt me toch een partij coke, pus, en ?neusschot? uit dan. Daarna een dag "onderhoud" met neusspray, en alles is prima. Wel dikke bloederige (droge) stukken gedurende 4 dagen daarna.

Toen ik net begon had ik altijd een week, soms 2, de neus potdicht. Nu is het maar één dag, mede dankzij de neusspray en het keiharde snuiten denk ik. Maar die neusspray trick gaat zijn werking vast wel verliezen met de jaren.

Dus: Hebben jullie dat ook, dat 't ene gat lekkerder wegtrekt, en dat 't door de ander echt supergoor smaakt?

En: Hoe hard trekken jullie? (In de film overdrijven ze altijd lijkt me, zo hard is niet normaal!)

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Ten eerste: is het de bedoeling dat je cocaïne verder dan je neus komt. Conclusie ; harder snuiven.

Ten tweede: snuif alleen 'goeie' coke. Conclusie; geen bloedneus, geen verstopte neus en dat zulk rare dingen. Punt uit!

mijaser

Belezen gebruiker
Ik heb dat ookwel een beetje van mijn linker en rechterneusgat, namelijk dat ik met links makkelijk kan snuiven en redelijke hoeveelheden maar met mijn rechterneusgat valt een groot deel er meteen weer uit

Psychosomatic

Mijn linker neusgat is juist naar de klote omdat ik een keer m'n neus heb gebroken. Probeer eens je hoofd anders te houden als je een lijntje neemt.

Voor het slapen gaan spoel ik mn neusgaten met wat zout water. Dat voorkomt een hoop ellende in de dagen erna. Neusspray moet je echt pas in noodgevallen gebruiken. Die kunnen heel veel (permanente) schade aanrichten.

Bennie_Kook

Dat van die neusspray klopt. Werkt super, maar is idd. beter als laatste redmiddel. Nu doe ik meestal wat lauw water in een schoteltje, giet er wat zout door en dat snuif ik door beide gaten. Meteen de boel los! Ff flink roggelen en klaar is Kees.

Dat superharde trekken ben ik het niet mee eens, dan trek je 't in je voorholte. Denk dat je er tussenin moet gaan zitten. Werkt bij mij het beste. Gewoon 'normaal' trekken zoals je denkt dat het moet. Maar er is wel verschil tussen links en rechts qua kracht. En helemaal qua smaak, brr! Maar da's nu nagenoeg voorbij, alles went.

Mooi spul, maar kost veel tijd/geld :P!

LadySky

Newbie
hmm ik snuif juist lekkerder met rechts..

Als ik me neus schoon maak gebruik ik eigelijk nooit zout in me water.. hahah
maar is proberen

Psychosomatic

LadySky zei:
hmm ik snuif juist lekkerder met rechts..

Als ik me neus schoon maak gebruik ik eigelijk nooit zout in me water.. hahah
maar is proberen

Met zout is zoveel beter.

Zout water trekt vocht uit de gezwollen slijmvliezen van uw neus. Dit maakt ademhalen gemakkelijker en helpt bij het openen van de neusholtes.

Bennie_Kook

Dat klopt wel. Ff neus snuiten, goed met droog doekkie erin en dan eruit draaien. Daarna helpt het enorm om een klein schoteltje met beetje lauw water neer te zetten en daar wat zout in een lijntje in te leggen en op te snuiven. Dit is beter dan neusspray! Ff laten inwerken en daarna snuiten. Doet wel wat zeer dat zout....

Bovenaan