Liquid acid, hoe opslaan?

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik vroeg me af of er hier kenners zitten die mij kunnen informeren (met bronnen) over hoe de storage van het heilige zuur het beste kan?

En weet iemand of flesjes waarin de liquid zit steriel zijn, luchtvrij zijn en of ze contact mogen hebben met de omgeving. Is invriezen een optie? Of koelte?

Ik weet dat er op het Basel symposium vials uit de jaren 50 zijn opgehaald uit een vries tempratuur die gedoneerd zijn aan enkele aanwezige. Maar is dat dezelfde vloeistof als vandaag de dag?

En, kun je een druppel snuiven? Met fijngestampte microdots en Ketelar vloeistof werkt dit namelijk wel.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
iemand wil het spuiten !!

kan dat ook nog ?

Ik zou het flesje uit iedere uv strraling houden en het koel bewaren.
Mijn flesje ( foto op dit forum) sluit goed af. Maar ik stop het altijd weer in een wietzakje en in de koelkast. Iets wat bevroren is snuift moeilijk.

Groetjes

Bonie

Atropa

Bewuste gebruiker
Aldous Huxley liet het zijn vrouw doen op z'n sterfbed. 100 mcg IM.

Ok, zelf dacht ik nog aan folie eromheen. Dat invriezen bedoelde ik op lange termijn, bijv. 50 drops in vaste vorm en 50 in vloeibare koele vorm.

Wat voor flesje heb je dan? Een steriel flesje en luchtvrij of is de vloeistof al eens in aanraking geweest met zuurstof?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Ik vroeg me af of er hier kenners zitten die mij kunnen informeren (met bronnen) over hoe de storage van het heilige zuur het beste kan?
....
En, kun je een druppel snuiven? Met fijngestampte microdots en Ketelar vloeistof werkt dit namelijk wel.

looooooooooooooooool eerst zeg je "het heilige zuur" en daarna wil je het gaan verlagen tot een snuifdrug :tongueout: mhahahahaha

Agonist

Experimenterende gebruiker
Lastig onderwerp idd.
Lsd blijft het beste bewaard in de koelkast of vriezer natuurlijk. Maar waar de LSD molecule vooral niet tegen kan zijn temperatuurschommelingen. Dus uit de koelkast/vriezer halen is misschien nog wel slechter dan het gewoon op kamertemperatuur en donker bewaren..

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik heb nu 2 dezelfde naar het testcentra gebracht beide zijn maya's al eerder getest.
Ik had een paar losse op kamertemperatuur bewaard en de rest in de vriezer.
Eens kijken of er merkbaar verschil zit tussen die twee na 6 maanden.
Uitslag in een paar weekjes.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Mathijs zei:
Ik heb nu 2 dezelfde naar het testcentra gebracht beide zijn maya's al eerder getest.
Interessant, ik wachtte al op een post als deze, thanks.

J0rrit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Mathijs zei:
Interessant, ik wachtte al op een post als deze, thanks.

Precies dit vraag ik me ook af. Maar zij kunnen zelf ook de trips miss slecht bewaren, dus misschien dat ze die andere dalyk ook gwn in de open lucht leggen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Idd toen ik ze bracht wouden ze de zegels zonder folie in gripzakjes doen (zoals altijd hier...)met daarop het nummer.
Ik heb ze toen weer gezegd dat de uitslag nog steeds niet precies genoeg zou zijn.
Na wat zeuren deden ze met tegenzin de zegels in een stukje folie.

Naar wat ik gehoord heb is het lab degene die ze in gripzakjes geleverd wil hebben zonder ander verpakkingsmateriaal.
De reden waarom het testen van lsd lang kan duren was omdat het een laag prioriteit heeft.
Eerst mdma,speed,ghb en als ze genoeg lsd hebben (2-3-4?)weken doen ze hun opgespaarde berg lsd door de machine.
Donderdag even kijken of ik geluk heb gehad met de cyclus :wave:

Atropa

Bewuste gebruiker
Interessant dit.

@ sjaartrol, blijkbaar heeft stonie de wijze van toediening aan heel DF verklaard als een soort rangschikking.

LSD blijft LSD, de wijze waarop je het in je interieur afgeeft doet daar niets aan af.

Check dit maar eens: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=375

Kun jij het je voorstellen? LSD in 1 klap full on-set? Ik namelijk niet, oraal duurt het ruim 2 uur.

Maar direct de volledige werking in de bloedbaan, daar sta ik wel voor open! :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Na een maand heb ik inmiddels de testresultaten.
Het vreemde is dat ze eigenlijk beide evenveel lsd bevatten de in de vriezer bewaarde had 132 mics, en de andere die op kamertemperatuur (wel stabiel) in folie verpakt en die weer in een wietzakje kwam op 120 mics uit.
Natuurlijk zegt dit ene testje niet veel; maar voor langere termijn zal de vriezer dan toch de aanrader zijn hoewel het een klein vershil is.

Keep it cool

:wave:

azgaza

Badass junkie
Hoeveel ug waren ze voor de bewaring van een half jaar? Ik bewaar ze namelijk zelf in een kamer, meestal ook echt niet langer dan een half jaar, voor die tijd is het wel echt op meestal, maar ik vraag me dus wel af hoeveel het verschil in een half jaar ongeveer zou zijn. Ik vind het best redeiljke uitslagen, en bewijst ook dat het niet zo gék veel verschil maakt waar je ze bewaard als ze voor kortetermijn (binnen een jaar dus) gebruik zijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Was rond de 140.
Er was 1 uitslag hoger met 175 mics . Maar ik ga uit van 140 ug gemiddeld

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Atropa zei:
@ sjaartrol, blijkbaar heeft stonie de wijze van toediening aan heel DF verklaard als een soort rangschikking.

LSD blijft LSD, de wijze waarop je het in je interieur afgeeft doet daar niets aan af.

liquid wordt sneller opgenomen dan papier ...
rectaal gaat veel rapper dan oraal.

probeer het zelf maar is !!

:hearteyes:

Atropa

Bewuste gebruiker
Haha ja dat heb ik gemerkt Stonie. Ik voelde echt dat een heel klein gedeelte v/d liquid via m'n gehemelte direct m'n kop introk. Met direct een helderder gevoel als resultaat. Het lijkt wel lijm een beetje haha.

Genate vraag, maar drop jij dan een drip op een vingertop om het daarna rectaal naar binnen te drukken? Want bij mij begin de liquid direct na aanraking met de huid erin te trekken. Kwestie van snel zijn?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik stop de druppels in een spuitje met 1 ml water.
het spuitje breng ik in ... ejaculeer de opgeloste lsd druppels en zet snel me helm op.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wahahaha! :hearteyes:

Dit schijnt ook met DMT suprieur te werken. Alleen moet het dacht ik op een specifieke wijze worden omgezet.

Agonist

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
ik stop de druppels in een spuitje met 1 ml water.
het spuitje breng ik in ... ejaculeer de opgeloste lsd druppels en zet snel me helm op.

Met kraanwater? Alexander Shulgin heeft ooit eens gezegd dat je LSD beter niet met water kan mengen vanwege de chlorine die standaard in bijna elk water zit. Dit omdat chlorine desastreus is voor de LSD.

Bovenaan