Liquid LSD is versus de Papertrips dig into the molucule.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste LSD freaks, wetenschappers, modjes, wannabee modjes, junks , netafgekickte, winners en losers.

Mij was al opgevallen dat de Cristal Clear Liquid Drips anders voelen en doen trippen dan andere lsd soorten, zoals microdots, gellycps en papertrips.

De stelling:
Iemand beweert tegen mij dat liquids schoner zijn dan papertrips.
Tijdens het proces om de lsd op de papieren blotters tekrijgern en vooral te behouden zijn bepaalde stofffen gebruikt.

Wie kan ons op dit forum meer vertellen over die stoffen wat ze doen hoe ze heten ?
En vooral de vraag:

Is liquid LSD minder schadelijk omdat deze die stoffen niet heeft ?
Is liquid LSD daarom *'beter' in zijn uitwerking ?
Heeft het karton die die onbekende stoffen bevat dan een bijwerking ?

* Wat is beter? Defineer beter .... want alle lsd is lekker, er is alleen sprake van een ondeling subtiel verschil.
Ik bedoel is het helderder, meer of minder golvend, meer geestelijk, meer lachen huilen of gewoon meer trippen ?

Is er ook nog onderling verschil in de lsd cristal ?
Dus als er 5 producenten een gram lsd cristal op tafel neerleggen en we nemen 5 proefkonijnen. Zullen deze dan ook daadwerkelijk kunnen onderscheiden dat de 5 cristallen onderling ook nog is verschillen.

Vragen stellingen en beweringen ...

Gegroet

Stonie

Psy High

Belezen gebruiker
Re: Liquid LSD is versus de Papertrips dig into the molucule

lysergine25 zei:
Is er ook nog onderling verschil in de lsd cristal ?
Dus als er 5 producenten een gram lsd cristal op tafel neerleggen en we nemen 5 proefkonijnen. Zullen deze dan ook daadwerkelijk kunnen onderscheiden dat de 5 cristallen onderling ook nog is verschillen.

Ervaren trippers wel.

TYPES OF CRYSTAL

Needlepoint -very pure(95%) white powerdery crystal,was available in small amount`s. The best of the best

White Fluff -Very pure(95%) white light flakes of crystal. Still around and the most sought after. very pure

Silver -Good and clean(85-90%)-light greyish crystal. Was an unbelievable amount of this around in the late eighty`s and early nineties. Very good stuff. My first thumbprint was this kind. If you ate acid in the 80-90`s you probably sampled some silver.

Amber -Decent(70%?) This crystal varied from a light amber color to an almost dark brown color.Was always available.One batch called quadricept amber was the color of light honey and was very good.Lot`s a people worked with this crystal but I always would use silver instead since it was better and the same price.

Lavender -(60-70%?) light purple to almost black colored crystal. Like amber it varied batch to batch.

TJ (tornado juice) - purity unknown. I seen this shit in about four different colors and it always scared me. No experiance with it.

Champagne -(50-60%) black crystal, nasty stuff IMHO. I worked with it once and swore to never touch it again.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Bij liquid LSD vraag ik me af : waar is het mee verdund...?

papertripjes geven me een veel geruststellender gevoel. Toch maar laten testen Mocht er ooit eens Liquid LSD in de buurt zijn.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Je kan de cristal oplossen in water of wiskey maakt niet veel uit geloof ik.
En natuurlijk is mijn mini flesje getest.

:hearteyes:

Ik ben nu die artikelen aan het doorspitten erg interessant !!
Ik maak er een nderlands versalgje van.

:wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
:grin: is eigenlijk geweldig, één druppeltje, 12 uur lang vliegen, vast staan als een boom, of vloeibaar zijn als de zee... :wink:

Wacky

Badass junkie
loadrunner zei:
:grin: is eigenlijk geweldig, één druppeltje, 12 uur lang vliegen, vast staan als een boom, of vloeibaar zijn als de zee... :wink:
En dat druppeltje is al 1:200 verdunt ongeveer :) (bij 100ug druppels)

Hans

Wijs gebruiker
Wacky zei:
loadrunner zei:
En dat druppeltje is al 1:200 verdunt ongeveer :) (bij 100ug druppels)

Dan ga ik me toch afvragen waarom het niet spotgoedkoop is.

Larz

Belezen gebruiker
hmm nog nooit lsd vloeibaar genomen, lijkt me wel is leuk.
op een goa is het me wel al is aangeboden maar op een feestje zal je het me nooit zien nemen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb een keer liquid gehad, en dat vond ik eigenlijk geen verschil met zegels. Ik geloof niet dat er echt iets anders op zegels zit dat er niet ophoort, nooit gemerkt althans.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik geloof niet dat er echt iets anders op zegels zit dat er niet ophoort, nooit gemerkt althans.

het is ooit wellis gebeurt dat ze iets giftig vonden op bepaalde hartjes heb ik is geleze. Maar ook maar weinig stoffen zijn in zo'n klein hoeveelheden (op een zegel) schadelijk, dus veel kan je er niet bijdoen...

kheb zelf een keer microdots gehad, en die leken preceis wel anders qua gevoel, leek zuiverder en visueler (dan de meeste) zegels...
maar ook bij zegels vind ik soms wel da er echt een verschil is, panoramixe bvb vind ik altijd nogal een echt verzuurd, ietwat vies gevoel geve, maar zijn ook wel heel visueel

Soma

Bewuste gebruiker
Dat gevoel met die microdots had ik ook. Ze waren veel visueler en voelden 'puurder' aan. Ik vroeg me ook al een hele tijd af of er geen verschillende soorten LSD waren.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Er zijn 5 kleuren die allen een andere uitwerking van de LSD molucuul geven.
Zo kan een donkere kleur meer visueel geven maar minder hard geestelijk trippen of vica versa.

Er is dus 100% zeker weten een verschil in geveol de bodyload, het denken psychische overload, en natuurlijk de visuele vervormigen die bij de ene lsd sterker is dan dan de andere.

Hoe schoner de cristal hoe schoner en zuiverder de trip dat is het uitgangspunt wat de experts stellen op die engelstalige forums.

Wit
Grijs
Blauw
Oranje
Bruin

De 5 hoofdkleuren, een gram bruin kan wel is de helft kosten van een gram wit. Persoonlijk ben ik ervan overtuigt dat het vaak neit de dosis is die wonderen doet maar de kleur van het cristal waarmee de papertrips zijn bedrenkt.

Stonie

azgaza

Badass junkie
Dan zullen de maya's wel wit/grijs zijn? Niet heel overtuigend in de microgrammen, maar iedereen is het erover eens dat ze vrij sterk zijn en de schattingen liggen ook veel hoger.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
waarschijnlijk zijn de Mayas die ik ooit had wel van een heldere kleur ciristal, maar omdat een tekening niet veel zegt kunnen andere Mayas wel minder sterk zijn en met een andere kleur bedrenkelt zijn.

Het blijft dus raden pas als een producent daadwerkelijk aan iemand laat zien wat voor kleur het is weet je het 100% zeker.

Groet

Stonie

Wacky

Badass junkie
Laat je 5 mensen een zelfde trip nemen in verschillende setting, zijn de ervaringen compleet verschillend. Laat je 1 persoon dezelfde trip 5 keer nemen op andere dagen, heeft die ene persoon ook compleet verschillende ervaringen.

Daarom, ik zou ook graag de test doen om zeker te zijn, maar tot die tijd denk ik dat het enige dat uitmaakt de uiteindelijke dosis is.
Natuurlijk zullen die kristallen verschillen in kwaliteit, maar als de vervuilingen te weinig zijn om een effect te hebben zie ik niet in dat het uitmaakt zolang je maar wat meer van de minder pure kristallen neemt.
Of de tests alleen op de d-LSD testen of ook de inactieve stoffen die erop lijken meenemen weten we ook nog niet eens.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ze testen de lsd op alles maar vertellen maar 1 ding ... de hoeveelheid en of er gif op zit zoals fenatil ofzo of atropine, of dat er andere drugs op zit zoals DOB.

Voor de rest krijg je geen details helaas, het frapante is wel dat ik op de liquid meerdere proefkonijnen goed fout heb zien gaan.
In mijn ogen is badtrippen de uniekste trip die je kan ontvangen.
Badtrippen is een naampje dat de LSD een slechte naam geeft.

Vanf nu noem ik het Uniek trippen, helaas hebbben we geen 5 kleuren op voorhand om zodoende de proefkonijnen ter voorzien van hyun placebos.

Stonie

pythregius

Bewuste gebruiker
Waarschijnelijk is de stof die op de blotters zit strignine een gif, welke in een dergelijke dosis zoals bij blotters niet erg zijn, toch verandert je trip erdoor, goede liquid laat je trippen alsof je nuchter bent alsof het normaal is heerlijk, van blotters krijg ik altijd een apart droge keel wat een tijd aanhoud 2 uurtjes ofzo en men tanden voelen apart. met de liquid is dit niet het geval.

greetz

azgaza

Badass junkie
In alle tests ooit is er nog nooit rattengif op blotters gevonden, de lichamelijke bijwerken zijn gewoon een mogelijk bijeffect van LSD, hoogstens is de productie lichtelijk slordig verlopen, en merk je daar iets van, maar er zit zeker geen rattengif op.

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik kan me bijna niet voorstellen dat liquid beter is,, Puur en alleen om het feit dat de LSD op de zegels word aangebracht dmv liquid, het enige andere is dus dat er een papiertje bij zit, en het één keer meer is ingedampt.. Maarja ik heb geen ervaring dus dit is ook maar gokken...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
je hebt de tekst niet goed gelezen inferno, het zijn de kleur van de cristallen die bepalen + het aantal mics hioe een trip is.

Drientje

DF-koning
Is het niet zo dat trip voor trip verschillend is omdat je lichaam en lichaamscellen nooit dagen achterelkaar het zelfde is? Je lichaam is constant bezig met processen en vernieuwen van cellen. Dat zou toch ook te maken kunnen hebben in trip heftigheid en variatie?

Ik weet wel te vertellen dat ik 2 verschillende trips heb gehad met 1 zegel. 2x een halve op verschillende feestjes. De 1ste was ik heel licht en totaal 'nuchter' qua gevoel en de tweede x leek het net of ik door stroop heen liep de 1ste 2 uur. Lijkt me dat het niet aan de zegel lag toch?

X

J0rrit

Badass junkie
Drientje zei:
Is het niet zo dat trip voor trip verschillend is omdat je lichaam en lichaamscellen nooit dagen achterelkaar het zelfde is? Je lichaam is constant bezig met processen en vernieuwen van cellen. Dat zou toch ook te maken kunnen hebben in trip heftigheid en variatie?

Ik weet wel te vertellen dat ik 2 verschillende trips heb gehad met 1 zegel. 2x een halve op verschillende feestjes. De 1ste was ik heel licht en totaal 'nuchter' qua gevoel en de tweede x leek het net of ik door stroop heen liep de 1ste 2 uur. Lijkt me dat het niet aan de zegel lag toch?

X

Same here.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
pas als je vaker tript op dezelfde trips en dan met de dosis gaat spelen en de tijdsduur dat je niets neemt krijg je de ware kracht van die soort ( dus allemaal van 1 vel) pas echt goed in de gaten....
zodra je een ander soort trip neemt is alles anders ...
dus iemand die alleen maar shivas van 1 vel kent kan nu niet meepraten waar deze topic echt over gaat, en snapt ook niet waar het echt om gaat.

Drientje

DF-koning
lysergine25 zei:
pas als je vaker tript op dezelfde trips en dan met de dosis gaat spelen en de tijdsduur dat je niets neemt krijg je de ware kracht van die soort ( dus allemaal van 1 vel) pas echt goed in de gaten....
zodra je een ander soort trip neemt is alles anders ...
dus iemand die alleen maar shivas van 1 vel kent kan nu niet meepraten waar deze topic echt over gaat, en snapt ook niet waar het echt om gaat.

Het was toch ook een vraag van mijn kant? Jij hebt zoveel meer tripervaring dan ik en ik vroeg me gewoon af of je lichaamssamenstelling ook niet te maken heeft met hoe je trip verloop? Ik kan me niet vergelijken met jou toch?

Wacky

Badass junkie
lichaamssamenstelling, processen, cellen. Das een moeilijk gedoe :)

Set en Setting zijn vele malen belangrijker dat welke zegels, druppels of dots je hebt ja.
Natuurlijk is je mindset afhankelijk van de chemische samenstelling en processen enzo in je hoofd, maar dat snappen we allemaal nog niet zo goed :)

In mijn ogen is het net zoals met pillen waar mensen allerlei waarde hechten aan bepaalde vormen en kleurtjes terwijl eigenlijk alleen de dosis en afwezigheid van andere werkzame stoffen van belang is. Bij pillen ontstaat denk ik dit geneuzel doordat ook daar set en setting meetellen. Iemand heeft een goede ervaring met een bepaalde soort en denkt dat het aan die soort pil ligt. Bij LSD is dit ook zo, maar hier zijn set en setting nog veel belangrijker en andere stoffen in die hoeveelheid helemaal niet werkzaam dus vind ik het nog grotere onzin om het op de soort LSD te steken.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Wacky zei:
l Bij LSD is dit ook zo, maar hier zijn set en setting nog veel belangrijker en andere stoffen in die hoeveelheid helemaal niet werkzaam dus vind ik het nog grotere onzin om het op de soort LSD te steken.

wanneer gaan jullie nou is begrijpen dat dots, zegels, en liquid van dezelfde kleur gebruikte cristal dezelfde uitwerking hebben als dezelfde hoeveelheid mics worden genomen ?

Als de cristal uit 1 pot komt en daar worden bovenstaanden dragers voor gebruikt is de uitwerking niet verschillend.

De setting heeft alleen maar invloed op andere aspecten van een trip.

Bonie

Drientje

DF-koning
Ik snap al wat je bedoeld L25. Omdat ik daar niet over meekan praten hou ik hierbij mijn eigenwijze smoeltje dicht.... :wave:

X

misje

Newbie
Re:

Drientje zei:

X

Het kan ook zo zijn dat de druppel niet helemaal symmetrisch op het zegeltje terecht is gekomen. Dan bevindt zich aan de ene kant het grootste deel van de druppel, en op de andere helft een veel lichtere dosis. Daarom kan je van tevoren nooit precies voorspellen hoe hard je gaat als het van een onbekende bron komt. Dat is mij eens verteld, correct me if i'm wrong. :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
vellen worden gedrenkt, niet per zegel bedruppelt ....
dan worden ze te drogen gehangen en DAT is de reden dat de hoeken soms sterk verschillen per vel.

Limer

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
vellen worden gedrenkt, niet per zegel bedruppelt ....
dan worden ze te drogen gehangen en DAT is de reden dat de hoeken soms sterk verschillen per vel.

Bedoel je dan de hoeken ten opzichte van elkaar? Of dat de bovenste hoeken minder sterk zijn dan de onderste?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Als het vel niet goed wordt ondergeduwd is een reden of dat het niet lang genoeg onder wordt gedrukt.

En dan hangen ze ze op als fotos, dus het vocht drenkt dan naar beneden, net zoals met verf heb je dan misschien wel druipers.

Bovenaan