• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live 1x lsd (remake)

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik ben momenteel zwaar heen...

Vraag morgen is achter het report want ik heb geen zin om daar over na te denken, maar om wa te lullen en wa te typen.

Ok, nu ondertussen voel ik mij alwel genoeg in staat om het reportje helemaal uit te typen.

Ik zal begingen met de set en setting, ik was dus alleen thuis (nog tot en met morgen trouwens) en ik had mijn blotter al een weekje liggen, maar ik had er echt moeten achter zoeken dus ik keek er echt hard naar uit.
Ik had dan besloten om vrijdagavond te trippen alhoewel ik het oorspronkelijk vandaag in de dag ging doen, maar snacht's leek me fijner.

Dus rond zoiets van een 00.20u heb ik een half zegeltje gepakt omdat ik had gehoord da ze nogal straf waren maar een halfje.
Maar om 01.20u voelde ik eigenlijk nog altijd niet veel van dat halfje en toen dacht ik van, ik wacht tot 2u en dan pak ik de andere helft ook als ik het dan nog niet goed genoeg voel.

Zo gezegd, zo gedaan en ik vond het dus echt een slim idee om die 2de helft ook bij te pakken, maar niet veel nadat ik dat had gedaan wist ik dat het eigenlijk niet zo beister sliml was, want lucy was nog steeds aan het opbouwen en had mij in haar val gelokt omdat ik te ongeduldig was en haar had onderschat.

Vanaf dat ik voelde dat het de eerste helft begoing te werken had ik al zoiets van, dit zou seffens wel eens te hard kunnen gaan. Tegen ongeveer half 3 begongen de visuele elementen pas echt een rol te spelen in mijn trip,maar nu had ik al lang door dat de visuals er eigenlijk niets toe doen. De muren waren niet gewoon aan het ademen, maar schoven gewoon over de vloer alsof ze ergens aan touwtjes hingen. in de spiegel zag ik ondertussen echt al lang mezelf niet meer :tongueout:. Maar de trip was echt nog niet op zijn hoogtepunt hoor, hij was nog tergend hard aan opbouwen en ik heb dan heel de tijd muziek zitten luisteren tot half 4. Ongeveer nu ben ik maar eens naar de wc gegaan, ik zag daar echt tegenop, maar het moest nu eenmaal toch ooit eens gebeuren. Dus ik stond op richting wc, ik kom de wc binnen, kijk in de spiegel en zie algauw dat ik geen vast gezicht meer heb, ik heb even een vreselijk lange neus, dan weer een heel kleine dikke neus en dan supergrote oren, kortom meer van dat. Ik dus maar rap verder richting wc, beging ik te plassen en opeens dan zie ik de kleurenpatroontjes waar iedereen het altijd over heeft als ze over lsd bezig zijn, dit was fantastisch, alleen moest het niet gebeuren tijdens het plassen, ik had namenlijk geen lfauw idee meer of ik nu of niet juist aan het mikken was :P .

Vanaf hier begingt mijn trip drastisch te veranderen, vanaf hier kicken de bad vibes er pas echt goed in.
Ik had de bad vibes eigenlijk al wel iets langer, denken van wat zou er nu wel gebeuren moest ik begingen slecht gaan, maar vanaf hier had ik opeens het idee dat ik niemand kan opbellen ofzo (terwijl dit helemaal niet waar was eigenlijk). De meetste visuals die ik gezien heb tijdens dit stadium van de trip bestonden uit bewegende gordijnen in mijn ooghoek, bewegende planten, etc.
Maar ik ging niet zomaar mijn trip laten vergallen (vanaf hier besloot lucy om me te vergeven:tongueout:) en ging daarom Df zien of ik hier niet met iemand kon praten om men gedachten wat te verzetten.
En dan ging ik dus maar kijken bij de recent actieve members, toen zag ik danin toxicated staan in die lijst en ik dach direct van hij zal mij wel kunnen helpen (vraag me niet waarom intoxicated juist, waarschijnlijk door het lot ofzo) en had ik naar hem een pb gestuurd om te vragen of ik hem toe mocht voegen op msn, omdat ik gewoon eventjes met iemand moest praten. Hij was hier dan mee akkoord en dan wonder bij wonder had hij ook juist lsd genomen :tongueout:. Maar eigenlijk waren mijn bad vibes al weg nadat hij goeiendag had gezegegd op msn, maar toch hebben we nog tot 8 uur smorgens op msn gezeten ofzo.
Ons gesprek was soms echt zeer diepgaand, over het leven en wat er allemaal verkeerd is in de wereld,etc. en soms ook gewoon pure lol :P .
Het gesprek is begongen met elkaar goeiedag zeggen en jezelf voorstellen aan de ander en de hoeveelheid en setting beschrijven aan de ander, op gegeven moment terwijl ik men setting aan het beschrijven was, kwam het woord aan in het gesprek voor. Ik moest dit woord gewoon met een t schrijven: aant. Ik heb letterlijk gezegd "om 1 of andere rare reden moet er voor mij bij het woord aan precies een t bij, aant". Dan hebben we nog wel het 1 en het ander gezegd tegen 1, maar niet echt dingens die echt in het reportje moetten. Maar dan op een gegeven moment begong ik opeens een zachtzomerbriesje te voelen, ik merkte dat het van de muziek kwam. Alsk ik dan andere muziek opzette voelde ik ook iets anders, bijvoorbeeld Lucy in the Sky with Diamonds was bijvoorbeeld echt een warm liedje en techno vond ik echt superkoud. Het is heel raar te beschrijven hoe je muziek kan voelen, als je echt wil weten hoe dat is moet je het gewoon zelf hebben meegemaakt.

Toen kwam intoxicated af dat ik wat liedjes van jimi hendrix moest downloaden en man man man, had hij gelijk :P , tijdens het trippen is jimi hendrix echt gewoon een muzikaal orgasme. Als die kerel niet al zijn liedjes geschreven terwijl hij op lsd zat, dan weet ik het ook niet meer. Als ik mijn echt dicht dee terwijl ik naar jimi aant lusiteren was, kon ik echt zo de gitaar zien en dan gewoon enkel de handen die er op spelen en maar solo's bovenhalen, het was echt kortweg prachtig.

Intoxicted kwam iets later vertellen dat hij juist met zen hond had zitten knuffelen en ik koen toen niet begijpen waarom ik men katten al niet veel eerder had binnegelaten en liep dus naar achter om de katten binnen te laten. Tot mijn spijt kwam er maar 1 van de 3 katten binnen. Kwam die kat bij mij op mijn schoot zitten zitten terwijl ik op de pc zat, dit was wel lachen, want zij maar haar kop in mijn gezicht duwe, als ik ff aant typen was, ik vond dit gewoon zo fijn. Dat dit dier zo blij was met mijn aanwezigheid, zo veel affectie van een huisdier, ik kon het echt niet geloven. Later op de avond heb ik trouwens nog mijn kat haar kop zien vervormen, kreeg ze opeens een kei ronde kop, dan weer kei spits, ik vond dit echt raar, maar ook grappig :P .

Vanaf hier heb ik gewoon zitten praten op msn met intoxicated(met de nodige typfoeten uiteraard), zonder al te veel speciaal te gebeuren. Tot ik 1 van mijn goa cd's had opgezet, ik merkte wel direct dat die muziek mij gewoon helemaal meenam, ik ging echt helemaal op in de muziek en toen opeens heb ik iets zeer vreemd, maar zeer fijn meegemaakt: ik was aan het typen (tegen intoxicated) en oppeens had ik door dat ik aan het denken was dat mijn juis er niet meer stond, de bureau en de zetel, etc; stonden er allemaal nog wel , maar alle muren enzo waren weg en ik zat buiten op een warme zomermorgend met een koel briesje. Dit was echt zo'n mooie ervaring. 1 van de geinigste dingen aan deze ervaring is toch ook wel dat ik dit gevoel al heel lang had voor ik eigenlijk door had dit niet normaal was, als in: is het dan niet normaal dat je muren opeens verdwijnen? huh?! Ik was echt helemaal opgegaan in die illusie.

Voor de rest niet veel speciaal meer gezien, gehoord, etc. tot ik opeens ontdekte dat ik nog niet naar buiten geweest was tijdens mijn trip en ik vond dat hier verandering in moest komen en zei tegen intoxicated dat ik ff buiten ging roken. Ik kwam buiten en het begong echt nog maar juist licht te worden, je zag nog geen zon, maar de lcuht werd al wel wat rood. De vogels floten vrolijk hun lied, dit was echt prachtig om te horen en de sfeer buiten was gewoon echt geweldig, tot ik plots een fabriek zag staan, toen was de fijne sfeer van buiten er af voor mij. Ik dus trug naar binnen en ik vertel tegen intoxicated hoe mooi het was buiten en hoe mooi de vogels klonken ne nu ga ik ff een stukje qouten uit ons msn-gesprek: de volges die fluiten zijn echt echt een orkest dat buiten optreed zonder publiek behalve een paar enkelingen zoals wij nu. Toen intoxicated en ik er over eens waren hoe prachtig we de vogeltjes hun lied nu wel niet vonden ging het gesprek gewoon terug verder en hebben we nog tot 8u smorgens doorgechat. Toen is hij doorgegaan en heb ik gewoon verder rustig uitgetript tot een uur of 11 ofzo.

Het was echt een zeer mooie ervaring en ik was echt ongelukkig wanneer ze voorbij was, dus het is zeker voor herhaling vatbaar.

Bewild

Bewuste gebruiker
IK had juist echt bad vibes te pakken, ze zijn nog niet helemaal weg, maar ik denk dat ik ze doorzien heb, hun listen

Bewild

Bewuste gebruiker
lol, ik ben nu een gesprekje met intoxicated aan het aankopen op msn momenteel, ik moest dit vond ik vermelden en zij die het niets vinden,pech.

Ellesdee

Badass junkie
Bewild zei:
lol, ik ben nu een gesprekje met intoxicated aan het aankopen op msn momenteel, ik moest dit vond ik vermelden en zij die het niets vinden,pech.

haha, als je dat wilt vermelden, dan moet je dat doen...
tis jouw topic :wink:

Bewild

Bewuste gebruiker
Je hebt gelijk, ik ben de baas, over dit topic dan toch, maar op dit moment heb ik toch zeker nog 1 baas naarwaar ik moet gehoorzamen ze :P :smoke: L S D

Bewild

Bewuste gebruiker
ik vrees dat het vandaag alleen nog maar gehoorzamen word :P ,ik had onze lucy namenlijk onderschat en dat heeft ze daarjuist even laten voelen maar toen besloot ze da hezt genoeg was en toen kwam ik intoxicated op het forum tegen waarmee ik wat lukraak kon lullen.

Op een andere keer zal het eenworden zijn, maar vandaag nog niet, maar ik neem genoegen met wat ik heb.

Bewild

Bewuste gebruiker
Helemaal goed, vanaf dat ik het gesprek op msn begongen ben met intoxicated is heel trip prachtig verlopen.

ik zal er later op de dag wel een reportje van maken, maar nu si het nog eventjes nagenieten :P

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
whehehe heerlijk, ik krijg er spontaan zin in :) Maar ja...ik heb de laatste tijd wat weinig tijd om eens goed te trippen :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb ineens het tripreportje uitgtypt voor de geïntresseerden hier op DF en misschien ook al een beetje als les voor mensen diet het ook binnekort gaan gebruiken, obnderschat het toch maar niet, bij mij is het nu nog goed gelopen omdat ik mezelf nog wist kalm te houden, maar ik kan me wel inbeelden dat niet iedereen zo kalm had gereageerd in mijn situatie.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik ben blij dat je nog van je trip hebt kunnen genieten.
Was voor mij ook een leuk gesprek om zo te voeren tot in de vroege ochtenduurtjes.

En een echt schipper laat een s.o.s. niet ongemerkt voorbijgaan natuurlijk :wink:
Ik spreek je snel.

raging_bull

Bewuste gebruiker
LSD is de enige hardrug die ik ooit nog wil proberen. Ik mag van mijn ouders blowen en af en toe een portie paddo's vinden ze ook geen probleem.

Maar LSD is een harddrug en die keuren ze niet goed. Ik ga dit sowieso een keer proberen als ik op mezelf woon. LSD lijkt me zo'n geweldige ervaring dat het mijn hele leven zal veranderen.

Net als dat je leven veranderd na die eerste joint. gewoon een nieuwe dimensie rijker.

Ik respecteer het maar dat mijn ouders het niet goed vinden. opzich is het al heel wat dat ze blowen goedkeuren. En ach wat er mis is met paddo's vraag ik me ook nog steeds af..

LSD, is de 4e dimensie, en salvia de 5e..

Bewild

Bewuste gebruiker
Maar als je ouders lsd zien als een harddrug, waarom paddo's dan niet? :confused: Paddo's zijn dan toch evengoed een harddrug als lsd, alleen zijn ze verkrijgbaar in de smartshop.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bewild zei:
Maar als je ouders lsd zien als een harddrug, waarom paddo's dan niet? :confused: Paddo's zijn dan toch evengoed een harddrug als lsd, alleen zijn ze verkrijgbaar in de smartshop.

paddo's zijn voor de nederlandse wet geen hard-drugs (mits vers), ik denk dat zijn ouders het daarvan afkijken.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, maar als we eerlijk zijn, als je lsd onder de harddrugs rekent moet je dat met paddo's evengoed he.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nee, je hebt verschillende soorten paddo's. LSD kan visueel veel heftiger werken en gaat dieper dan paddo's.

Plus zijn paddo's een natuurproduct, het groeit gewoon in de natuur, helaas bestaan er geen struiken met zegeltjes eraan.
Paddo's worden verboden wanneer je ze 'bewerkt' ofwel laat drogen.

En als jij denkt dat er niet veel verschil is tussen paddo's en lsd raad ik je aan eens wat meer informatie erover op te zoeken.

Je kunt een plant nou eenmaal niet verbieden omdat hij gewoon ergens groeit, de plant zelf heeft schijt aan de wet! Het is een rebel...

Bewild

Bewuste gebruiker
Jaja, je hebt hier allemaal wel gelijk, ik wil alleen maar zeggen dat hij het niet mag van zen ouders omdat het verboden is door de wet en niet door de effecten van de stof zelf, het is gewoon niet genoeg aanvaard in de maatschappij.

Bewild

Bewuste gebruiker
Jaja, je hebt hier allemaal wel gelijk, ik wil alleen maar zeggen dat hij het niet mag van zen ouders omdat het verboden is door de wet en niet door de effecten van de stof zelf, het is gewoon niet genoeg aanvaard in de maatschappij.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
volgens mij zijn pado's ook nog niet echt zo goed geaccepteerd door de maatschappij. Natuurlijk wel door onze omgeving omdat een gebruiker voornamelijk met gebruikers omgaat waardoor de situatie vaak normaal geacht word.

Toch hang ik het niet aan de grote klok dat ik gebruik.

Bewild

Bewuste gebruiker
Maar komen paddo's niet over als iets dat veel minder erg is doordat het in smartshop verkrijgbaar is? Zou lsd ook niet worden goedgekeurd door zijn ouders moest hij het in een smartshop kunnen kopen?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij wel, dan is het ook zowiets van 'ooo het is in de winkel te koop nouja dan kan het niet al te slecht zijn :rolleyes: '
Maar zodra iets wordt bestempeld als een harddrug dan breekt gelijk de pleuris uit, want tsja, 'dat is SLECHT VOOR JE!!' terwijl ze er geen idee van hebben dat alcohol veel erger is bijv., maargoed, dat dringt niet door bij ouders.. als hun kind een krat bier leegzuipt op een avondje ok, maar een lsd zegeltje, nee dat is de duivel.

Maargoed, het was een tripreport en geen lsd en ouders/maatschappij topic, dus vanaf hier hou ik me mond daarover.

Vet report trouwens :grin:
Alleen is het niet chiller om overdag te trippen? dan heb je veel mooiere kleuren enzo dan 's nachts, vooral afgelopen week met dat lekkere weer :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
leuk dat de bad vibes weggingen..

een gesprek met iemand kan idd heel geruststellend zijn, daarom zou ik niet graag alleen trippe

en verder vind ik lsd ook wel een stuk harder dan paddo's.. ook al kan je onder lsd nog helderder denken, tgaat toch veel dieper en visueler imo.. vooral bij een hoge dosis
al denk ik dat 6-9 gram gedroogde mexicaanse ook wel heftig zijn

Bewild

Bewuste gebruiker
Radeon915 zei:
Alleen is het niet chiller om overdag te trippen? dan heb je veel mooiere kleuren enzo dan 's nachts, vooral afgelopen week met dat lekkere weer :hearteyes:

Bedankt :mrgreen:

S' snachts gaf me eigenlijk gewoon een veiliger gevoel, het gaf me zo het gevoel van, niemand zal me kunnen zien, want iedereen slaapt en snachts naar buiten gaan is toch ook echt wel mooi hoor.

Bewild

Bewuste gebruiker
Nee hoor, zeker niet met dat gedoe van de bad vibes, dat hield me wel bezig en ook gewoon alles is toch juist dat beetje fijner op lsd e, tv kijken, naar jezelf kijken in de spiegel, buiten naar de lucht kijken en zeker muziek luisteren :hearteyes: ...

Osi`

Bewuste gebruiker
Bewild zei:
Radeon915 zei:

Bedankt :mrgreen:

S' snachts gaf me eigenlijk gewoon een veiliger gevoel, het gaf me zo het gevoel van, niemand zal me kunnen zien, want iedereen slaapt en snachts naar buiten gaan is toch ook echt wel mooi hoor.
Snachts is voor mij ook een eenzaam gevoel. Eerlijk gezegd, zie ik mezelf veel liever in de dag trippen dan in de nacht.
Kvind dat de nacht, iets, misterieus, geheimzinnigs en eenzaamheid biedt.
Eigenlijk hé, heb ik spijt van, dak gezegd heb dak gene hd wil proberen. Kheb weer terug zin in LSD en deze keer wel eens ne keer alleen in mijn eigen kamer als m'n ouders eens weg zijn. Jaja, word is tijd, dat ik binnenkort weer eens zegeltjes ga bestellen.

En daarbij, uw tripreport was leuk om te lezen, al had ik veel liever, detaillekes gezien, wat je zag, wat je meemaakte. Meer van dat.
Maar allezinds, goed leesbaar.

Bewild

Bewuste gebruiker
Voila osi, ik heb speciaal voor jouw het tripreport aangepast en het wat gedetailleerder gemaakt :beer: .

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ieder rapport van de LSD is anders, toch lijken ze allemaal de redelijk zelfde thema's te hebben, wederom is dit rapport verbeterd!

Over een tijdje weer eens LSD doen:)

Bovenaan