Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker
Kauwgom would be nice, ik zit hier weer als King Swingkaak
:P
:PBen je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
:P
mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
Kees Klapkaak zei:mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
welke van de 2?![]()

mattskovic zei:Kees Klapkaak zei:mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
welke van de 2?![]()
dat 2de van jouw rare dinge hele rare dinge![]()
valt me net op dat ik overdreven veel emoticons gebruik maar ja daar dienen ze voor![]()

Dimension4 zei:Bij mij begint het ook heerlijk uit te werken.
Douchen met goede muziek erbij is wel het heerlijkste wat er is![]()

dan ziet de wereld er ook een stuk zonniger uit

Ik heb het gisteren geprobeerd; 1 capsule a 14mg. Man je gaat wel hard op dat spul al zeg ik het zelf, verwarring, beetje trippy toestand, lachkicks, heerlijke euforie, aangename tinteling door het hele lichaam, lekker veel energie, en tegelijkertijd ontspannen .
Ongeveer 5 uur na inname begon deze fijne gevoelens wat weg te ebben, toen heb ik 2 sleutelpuntjes Ethylcathinone genomen en ging toen weer als een raket!
I5-Meo-Dipt
![]()

mattskovic zei:tevinden in de lokale smartshop ? of bij de dealer om de hoek ?![]()