Flualhamdulillam
Badass junkie
Speed? Jeez, zo 2024… Ga eens mee met de tijd jongen..!Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speed
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Speed? Jeez, zo 2024… Ga eens mee met de tijd jongen..!Lol, niet zomaar ergens vanuit gaan 😋de tijd gaat snel met speed
Dacht ik eerst ook. Maar cafeïne werkt via adrenaline en niet dopamine. Heel ander werkingsmechanisme dus. Van koffie kan je dus ook nogal drukkend en chaotisch actief worden, terwijl je van speed intern juist een heel rustgevend gevoel kunt ervaren.Nou, wat ik er altijd van begreep is dat het gewoon espresso x10 zou zijn.. ik vroeg me dan af, waarom zouden mensen het dan nemen? Ik vind het dan ook echt totaal niet te vergelijken!
Ja, je hebt energie maar dit is zoveel euforischer! Kan me voorstellen dat je dit op een feestje wil doen en dan lekker dansen en kletsen met iedereen, maar moet zeggen dat ik me uitstekend vermaak zo op de vrijdag avond thuis!
Dacht ik eerst ook. Maar cafeïne werkt via adrenaline en niet dopamine. Heel ander werkingsmechanisme dus. Van koffie kan je dus ook nogal drukkend en chaotisch actief worden, terwijl je van speed intern juist een heel rustgevend gevoel kunt ervaren.
Een tripreport over amfetamine? Dat wordt natuurlijk onwijs spannende lectuur!
Je eerste keer ga je niet meer meemaken maar dat heeft niks te maken met je hersenen maar met verwachting. Je lichaam zal zich herstellen maar dit heeft tijd nodig. Heb je de speed getest? Over het algemeen is speed vaak vervuild en versneden.Hoi allemaal! Excuses als ik dit topic misschien onterecht weer nieuw leven inblaas, maar ik moet toch nog even iets kwijt. Hoewel ik jullie plechtig heb beloofd incidenteel speed te gebruiken, ben ik gistermiddag door een vriend toch verleidt om samen het aangebroken zakje wat ik nog over had op te maken. Ik weet het, niet slim, maar nu is het op en weg en blijf ik er weer een flinke poos vanaf.
Toch is me iets opgevallen: Ik heb dezelfde speed als vorige week gesnoven, waar ik toen erg lekker op ging en waar ik extreem euforisch van werd, en waarvan ik dus aanneem dat het goede kwaliteit pep was. Ook heb ik ongeveer net zoveel gebruikt als vorige keer (begonnen met 2 lijntjes, en om de zoveel tijd wat puntjes). Echter, de extreem fijne 'rush' die ik vorige week voelde, die van mn tenen tot m'n kruin ging, bleef dit keer uit. Ja, ik merkte natuurlijk de fysieke effecten (eindeloos lullen, overal zin in, energie voor 10, scherp en alert), maar zoals gezegd, het hele extreme euforische fijne gevoel van vorige week was er niet.
Nu mijn vraag: Mensen zeggen weleens dat de eerste keer MDMA die ze doen, de meest bijzondere en intense keer is, en dat het de keren daarna nooit meer zo gevoeld wordt.. is dit hetzelfde bij Speed? Dat die rush niet meer zo terugkomt als toen? Is dit dus niet iets om vreemd van op te kijken, en blijven de effecten van speed vanaf nu zo?
Het lijkt me niet dat ik na een week geleden een keer speed te hebben gebruikt, nu al een enorme tolerantie heb opgebouwd toch? Verder heb ik me in de tussentijd goed verzorgd, goed gegeten en rust gehad, en fitness ik 3/4 keer per week? Zou mijn dopamine reservoir al zo geplunderd zijn na vorige keer?
Graag jullie gedachten hierover....
Groet!
Hoi allemaal! Excuses als ik dit topic misschien onterecht weer nieuw leven inblaas, maar ik moet toch nog even iets kwijt. Hoewel ik jullie plechtig heb beloofd incidenteel speed te gebruiken, ben ik gistermiddag door een vriend toch verleidt om samen het aangebroken zakje wat ik nog over had op te maken. Ik weet het, niet slim, maar nu is het op en weg en blijf ik er weer een flinke poos vanaf.
Toch is me iets opgevallen: Ik heb dezelfde speed als vorige week gesnoven, waar ik toen erg lekker op ging en waar ik extreem euforisch van werd, en waarvan ik dus aanneem dat het goede kwaliteit pep was. Ook heb ik ongeveer net zoveel gebruikt als vorige keer (begonnen met 2 lijntjes, en om de zoveel tijd wat puntjes). Echter, de extreem fijne 'rush' die ik vorige week voelde, die van mn tenen tot m'n kruin ging, bleef dit keer uit. Ja, ik merkte natuurlijk de fysieke effecten (eindeloos lullen, overal zin in, energie voor 10, scherp en alert), maar zoals gezegd, het hele extreme euforische fijne gevoel van vorige week was er niet.
Nu mijn vraag: Mensen zeggen weleens dat de eerste keer MDMA die ze doen, de meest bijzondere en intense keer is, en dat het de keren daarna nooit meer zo gevoeld wordt.. is dit hetzelfde bij Speed? Dat die rush niet meer zo terugkomt als toen? Is dit dus niet iets om vreemd van op te kijken, en blijven de effecten van speed vanaf nu zo?
Het lijkt me niet dat ik na een week geleden een keer speed te hebben gebruikt, nu al een enorme tolerantie heb opgebouwd toch? Verder heb ik me in de tussentijd goed verzorgd, goed gegeten en rust gehad, en fitness ik 3/4 keer per week? Zou mijn dopamine reservoir al zo geplunderd zijn na vorige keer?
Graag jullie gedachten hierover....
Groet!
Ik lees je bericht en ben nu zo benieuwd hoe het nu met je is... 1 jaar later,Hallo allen,
Tijdje niet op het forum aanwezig geweest door allerlei zaken. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd is psychedelica, maar na lang wikken en wegen vandaag besloten toch een keer speed te kopen/proberen.
Ik realiseer me terwijl ik dit type, dat echt niemand het een reet boeit hoe ik speed ervaar, maar toch haha!
Om 18.00 m’n eerste 2 lijntjes gelegd en man.. ik voel me goed! Niet gedacht dat het zo zou zijn. Ja, het snuiven brandt enigzins in de neus en keel, maar niet zo erg als dat ik dat had gedacht.
Tien minuten na m’n eerste lijntjes ben ik een groot stuk gaan wandelen met de hond en oef, alles is leuk. Terwijl ik het tennisballetje van de hond weggooi, ren ik er soms zelf ook achteraan. Ik heb energie voor 10, ik kan niet stoppen met 43 liedjes tegelijk neuriën en zingen en het rondje vloog voorbij.
Nu heerlijk bezig de keuken op te ruimen, en dalijk nog een wasje ophangen. Ohja, tussendoor drink ik ook nog een heerlijk koel biertje. Wat is dit top!
Merk al gelijk dat dit een valkuil gaat kunnen zijn. Gek genoeg voel ik me op speed veel ‘fijner hyperactief’ dan met cocaïne. Ervaren jullie dat ook zo?
Ben benieuwd hoe de avond verloopt, knal in de loop van de avond nog wel wat dingen hier neer! Nu dalijk eerst maar eens de Playstation aan! Fijn weekend allemaal!