• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report ketamine S

wapinhetweekend

Experimenterende gebruiker
Sitters: 0
Dosis: ~150mg

Op een mooie maar koude zondag middag na een lange zaterdag avond besluit ik mijn cd hoesje naar voren te toveren waar nog 2 lijnjtes keta op liggen van gister van zo'n 100MG per stuk.
Ik snuif een helft van een lijntje met iedere kant van mn neus, zodra ik dit begin te typen ben ik al zo verdoofd en spoken er geen gedachten meer rond mijn hoofd, de ketamine neemt mijn zicht over, het vervaagd, ik haal mijn neus op, een zoutige prikkelende smaak gaat door mijn keel, ik kijk naar de muur en zie alles vrij wazig, een licht gevoel van euphorie komt in me op, ik probeer mijn glas drinken te pakken maar giet de multivitamine mis, het stroomt over mijn t shirt, het koude glas voelt tintelend aan op mijn lippen, mijn handen zweten.. de bass van mijn subwoofer voelt 10x zo hard aan als normaal.. ik doe mijn ogen dicht en geniet van de muziek, zo heerlijk voelt het aan, het is net alsof er golfjes blijheid mijn oren instromen, ik probeer een tipje te draaien maar merk dat ik geen gevoel meer in mijn vingers heb en knijp het tipje fijn, uiteindelijk probeer ik een joint te draaien, een losse flodder, ik steek hem aan en alles valt eruit.. dan maar geen joint. ik haal mijn neus nog eens op, een lichte zoutige smaak vloeit weer door mijn keel, ik loop naar mijn schatkistje toe.. het voelt alsof ik op de maan loop, alsof ik duizenden voetstappen zet naar mijn schatkistje die 1.5meter verder staat, ik word de lucht in gelanceerd en land weer, ik pak mijn CD hoesje en snuif nog een beetje ketamine erbij, mijn lievelings liedje komt op, de euphorie die nu komt opzetten is niet te beschrijven, ik doe mijn ogen dicht en beweeg mee met de muziek, mijn handen zweten nog erger als voorheen, ik haal nogmaals mijn neus op, een zware rush van verdoving komt opzetten, ik voel dat ik heel erg scheel kijk, ik lopop naar de spiegel en kijk, geen eens grote pupillen, niks te zien voor de rest.
mijn hele lichaam is verdoofd, ik voel dingen door mijn keel en neus gaan maar ik kan het niet proeven, de pijn van mijn wond die ik had opgelopen vrijdag is niet meer te beschrijven als pijn maar het voelt zelfs wel een beetje fijn, ik neem een slokje multi vitamine en overal in mijn mond beginnen een soort prikkels te komen, het voelt heel erg vreemd aan, mijn neus is zo ontstopt, zo fris, het lijkt wel alsof ik een kauwgompje heb gehad die ik met mijn neus opgekauwd heb, ik neem een diepe zucht en voel mijn hart kloppen, een lichte tinteling komt in mijn vingers, er komt een mooi nummertje op, ik steek mijn tong buiten mijn mond en ga een beetje als een mongool dansen. nee dit is ook niet wat ik wil, ik begin het beeldscherm steeds minder breed te zien, inplaats van dat hij breed is is hij lang, de horizontale as van het scherm verdwijnt een beetje, ik slik een keer, de zoutige smaak van de ketamine vloeit weer door mijn keel, ik doe mijn benen op de subwoofer en voel een lichte misselijkheid opkomen, ik blijf zitten en ontspan, de ketamine heeft de overhand genomen, ik ben volledig verdoofd, bij wijze van spreke zou iemand mij zo neer kunnen slaan zonder dat ik er iets van voel, ik krijg een prikkelend gevoel in mijn keel en haal mijn neus nog eens op, ik voel weer wat ketamine door mijn keel glijden, de smaak is niet vies, ketamine is niet vies, zelfs niet je eerste lijntje, ik probeer de muziek te volgen, de BPM ligt echter te hoog, ik switch over naar de set van armin van buuren @ DJMAG TOP100, ik zet hem op de 11de minuut, ik blijf rustig zitten, dit is een hele omschakeling van muziek, ik zet de muziek wat harder, ik ga achterover liggen en doe mijn ogen dicht, ze beginnen te tintelen, mijn ogen, mijn keel, mijn kin, mijn wangen, alles begint te trillen... ik doe mijn ogen weer open en geniet van het nummer: Not giving up on love, mijn linkerbeen begint trekjes te krijgen, hij wrijft langs de muur, dit nummer voelt aan alsof ik een orgasme heb van enkele minuten, ik probeer mee te zingen, het klinkt zo mooi, wat een mooie stem heeft die vrouw, sophie ellis bextor toch.. dit nummer raakt me diep, gedachten schieten door me heen, alle vrouwen waar ik afgelopen jaar veel mee op heb getrokken komen weer in me naar boven gevolgd door euphorie, dit nummer is misschien wel zelfs zo mooi dat ik zou kunnen huilen ervan, een glimlach komt op mijn gezicht terecht, ik krab een keer aan mijn hoofd, wat voelt mijn haar toch raar aan, ik aai mezelf over mijn gezicht, ik voel me net een stukje gummi-gelatine-rubber poppetje, ik heb het gevoel dat ik de lenigheid van een turner heb alleen jammer dat ik het niet uit kan proberen, ik zit als een zoutzak in mijn stoel, ik bijt een velletje van mijn lip en het is nog steeds gevoelloos

wapinhetweekend

ik doe het nummer, not giving up on love op weer, het voelt weer zo fijn aan, het is een gevoel van blijdschap dat door mij heen schiet, terwijl ik dit typ tover ik een grote glimlach op mijn gezicht, ik haal mijn neus op, de ketamine vloeit weer door mijn keelgat, de zoutachtige smaak begint steeds beter te smaken, ik wil een sigaret, maar ik heb niks om te roken, mijn laatste joint is leeg gelopen, mijn shag is op.. en ik kan op het moment de kracht niet opbrengen on op te staan en naar de benzine station te lopen om een pakje te kopen, ik probeer het me voor te stellen hoe de reis er naar toe zou zijn, in deze barre kou.. nee toch maar niet, ik blijf wel lekker thuis zitten achter mijn pc'tje...

wapinhetweekend

Ik wrijf een keer in mijn oog, het duurt even voordat mijn oog weer op zijn normale positie staat, het beeldscherm van mijn laptop lijkt wel een soort lichtstralen af te geven, een stukje feller als normaal, ik luister naar het nummer van afrojack en eva simmons: take over control, het moment dat de kick erin komt klinkt als een engel die zingt. ik steek mijn hand in de broekzak om het zweet eraf te vegen, verdomd wat is dit? ik vind nog een halve gram salvia extract wat ik gister in mijn broekzak had gedaan, ik loop naar mijn schatkistje, als ik opsta lijkt het of mijn hele gewicht plots naar mijn benen zakt, ik open voorzichtig mijn kistje en leg de salvia erin, een plotse smaak van kots komt in mijn mond, vreemd.. ik ga weer zitten en zet het nummer clokx - catch your fall op, ik merk dat gelijdelijk aan mijn gedachten weer een stapje dichter bij de werkelijkheid komt, er schieten gedachten door me heen om nog een lijntje te doen, ik besluit om het niet te doen aangezien ik over 2 uurtjes nog uit eten moet, het gevoel begint bij mijn pink weer bij te komen en zo gaat het gelijdelijk aan tot al mijn vingers weer helemaal gevoel hebben, mijn hoofd begint zich weer te vullen met chaos, de rust van de ketamine is weer vervlogen, mijn hoofd is weer een grote chaos zoals normaal, ik voel me weer mezelf, ik ben weer terug beland op aarde.

wapinhetweekend

DDeeJay zei:
ik snap het echt niet hoe jullie nog een report kunnen schrijven in zo'n heftige ervaring
Schrijven van de report is niet lastig, de gevoelens en de gedachten die je erbij krijgt zijn lastiger te omschrijven, maar het is minder lastig een live report te schrijven dan een report erna, omdat je alles wat er gebeurd kan opschrijven.

DDeeJay

Belezen gebruiker
maar toch , het laatste waar ik aan zouw denken in aan men pc op dat moment

off topic: goeie smaak van muziek :grin:

wapinhetweekend

DDeeJay zei:
maar toch , het laatste waar ik aan zouw denken in aan men pc op dat moment

off topic: goeie smaak van muziek :grin:
Tja ieders heeft z'n dingen, normaal gesproken hou ik er ook niet van voor mijn pc te zitten :wink: maar met ketamine is dat toch anders :mrgreen:, en ja ik wou spacelord nog een goed reportje geven aangezien mijn vorige report gewoon kut was :tearsofjoy:

OT: dankje :wink: :rockband:

Hashja

Bewuste gebruiker
Nice, ik vond het wel tof omschreven. Heb me kapot gelachen toen je beschreef hoe je joint 'leeg liep'. :grin: Haha!

wapinhetweekend

Hashja zei:
Nice, ik vond het wel tof omschreven. Heb me kapot gelachen toen je beschreef hoe je joint 'leeg liep'. :grin: Haha!
Dankje! ik doe mijn best om mn trip reports op een goede manier te beschrijven om mensen een indruk te geven van wat ik beleef :wink:

En idd dat was voor mij best wel balen! :tearsofjoy:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
een van de betere reports wat ik heb gelezen hier :) (en dat zijn er veel hoor).

maakt me toch wel nieuwsgierig :rolleyes:

spacelord

Wijs gebruiker
Wat ik jammer vind aan ketamine is dat je direct je een K-hole moet snuiven als je wilt trippen, voor de rest erg leuk om te combineren met psychedelica :hearteyes:

wapinhetweekend

Keta + Salvia =

Bovenaan