• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report lsd enorm

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
hoi live report

heb net badtrip gehad maar ben nu in orde deels maar toch denk ik 3persoonsvoudig maar hoe is het met jullie?

Flameon

Badass junkie
Tripreports is een forum waar je kan beschrijven hoe een bepaalde trip is gegaan, of een live trip ... dan zet je dus hoe je je voelt etc. Wil je slap lullen ga dan naar een onzin topic ofzo :P

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
rustig doe rustig

Ik voel me enorm opgejaagd. Het is al beter.
Heb daarnet ongeveer het ergste meegemaakt een badtrip. Maar nu voel ik me helemaal fantastisch. gevoelens wil ik best beschrijven maar hoe dan? ik bedoel vraag maar raak ik antwoord

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Hoe voel je je nu? Wat zie je? Wat hoor je? wat doe je?

Nu vergroot en verkleint alles heel erg. Zo kijk ik in de spiegek en zijn m'n ogen proportioneel heel raar tov m'n hoofd. ik denk heel hard in bepaalde 'herinneringspunten'. Ik kan het niet beschrijven. Bepaalde punten waar je steeds aan blijft denken en herhaalde loops kan geven om het geheel te recontrueren.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?

Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?

Ben nu alleen
heb gentse shiva
zogegezegd getest 200 mic en inderdaad veel harder dan de rolling stoned zie m'n eerste tripreport

Verder weet ik nog niet wat ik ga doen. Wandelen behoort tot een van de opties maar naar buiten lijkt me niet erg tof. Binnenhuis is het veel 'safer'. Ik wil zoveel en zo weinig vertellen. Ik bedoel ik denk het, maar ik kan het niet naar buiten brengen. Ik zie alles wat ik wil zeggen wel, maar het is heel moeilijk om het precies te verwoorden. En nu plots vergeet ik weer alles en snap ik niets meer van de vorige gedachtenlus? denk heel erg fasegericht. Ik bedoel; soms kan ik alles weer vergeten en trip ik rare dingen totaal onrealistisch, maar nu even ben ik redelijk in contact met de echte wereld wat toch wel heel fragiel is. Ik bedoel dat ik heel veel switch tussen nuchter en gek

Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh :confused:

KoxBox

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Hoeveel heb je genomen?

Ben nu alleen
heb gentse shiva

Is het nu al een uur geleden dat ik dit gezegd heb? de computerklok staat op 23 u maar DF klokje op 22u huuuh :confused:

Je DF klok staat nog op winter uur, geen paniek het is daadwerkelijk 23u12. :grin:
Je hebt dit nog maar net geplaatst.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was

KoxBox

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
oef jezus de ene deed me errug schrikken man. Heb daarnet hele rare momenten gehad. Ben wenend weggelopen en alles rond me in m'n mentale denkvermogen viel weg. ik wist niets meer. heb in paniek maar een meisje opgebeld die helemaal ergens anders zat en die nodeloos ongerust gemaakt. Ik kon nergens slapen en niemand begreep me want ik was de enige die aan het trippen was. Ik ben nogal vergeetachtig. en jij jaagde me erg schrik aan. Ik dacht echt dat het 23u was
Dude het IS 23u18.

Flameon

Badass junkie
KEREL .... doe rustig met denken. Vertel ons eens wie je bent, wie is deze fantastische lsd tripper?

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?

Flameon

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
ik heb hier toch net een hele tekst neergezet of heb ik dat nu gedacht?
neen ik bedeol die via mentale contact via deze thread
etc?

Gedacht of niet op oke gedrukt, hier stond niks

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
flameon als je deze thread terug vond mag ik dan even het stuk tekst uit dat ik hier geplaatst heb?
of heb ik die nou niet geplaatst kun je dat nou even zeggen want dan plaats ik hem alsnog

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik wil wel maar ben hem helaas vergeten :confused:
echt een enorme gedachtkronkel over iets dat ik helaas ook vergeten ben

Verder ging ik iets vertellen.
maar laat me even denken waar waren we. Ik beschrijf nu hoe ik denk, hoe ik praat tegen mezelf. Ik ging iets vertellen maar ben het vergeten :confused:

Verder wou ik nog even kwijt dat iedereen moet genieten van je leven

en ook wou ik nu even zeggen dat het buiten wel erg donker wordt en ik helemaal niet graag m'n contactgegenves uitwissel want leeftijd etc etikkeert me. We zitten allemaal toch op hetzelfde level ik bedoel we communiceren via deze thread. Heel lastig en moeilijk uit te leggen dit, lijkt wel eindeloos lang te duren. Jullie zitten vast en zeker al uren te wachten

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
De video van flameon kwam heel mooi over, maar helaas wat nep
net zoals die pitta hier. Jezus het smaakt als plastic. maar het liedje van wat je doorgestuurdt hebt vind ik wel heel mooi. nu luisteri k naar dubstep waar een heel mooie ZOEMTOOM achter de muziekblijft en tegelijkertijd geruststelt

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
huuuh :confused: :confused:
Ik poste in m'n thread en toen maakte ik een nieuw thread???
flameon kun je even dat berichtje dat ik ontvanger zoek in m'n thread plaatsen heb het perongeluk bij trip reports gezet vrees ik

ik wil iets zeggen, maar ik ben helaas vergeten wat
dus zul je het moeten doen met wat ik al gezegd heb

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik weet weer wat ik wou zeggen maar in de tijd dat ik dit typ ben ik het alweer vergeten

hier denk ik na

het vlot niet echt, maar ik kom er wel

ik denk dat ik maar even een ice tea ga halen

ik ben het definitief vergeten wat ik wou zeggen :(

JA NU WEET IK HET WEER dat het heel raar is dat je 2x moet bevestigen als je op de bevestigingsknop hebt gedrukt?

Flameon

Badass junkie
- je hoeft nie 2x te klikken
- je hebt mij niks gestuurd
- is niet erg dat je niet weet wat je wilt zeggen
- je tript flink, dit is geen waarheid, morgen is het oke
- doe rustig en relaxed
- ga iets anders doen dan computeren!

KoxBox

Badass junkie
Flameon zei:
- je hoeft nie 2x te klikken
- je hebt mij niks gestuurd
- is niet erg dat je niet weet wat je wilt zeggen
- je tript flink, dit is geen waarheid, morgen is het oke
- doe rustig en relaxed
- ga iets anders doen dan computeren!
Die laatste tip zou je inderdaad maar beter opvolgen.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
hoi
ik wil zoveel vertellen maar ik vergeet het steeds...heb veel zin om nu nog een trip bij te pakken maar beter toch niet

verder is ice tea heel erg lekker

verbeeld ik me nu dat ik al trippend op DF zit of ben ik echt aan. Ja. Ik wil iets vertellen hoe het echt is maar dan kom ik tot het besef dat het heel ongeloofdwaardig is maar

verder is ice tea heel erg lekker

en plots verschijnt hier een bericht zonder avatar die heel duidelijk is

Ik bedoel dat ik wel 2x hoef te klikken,want nu heb ik al eenmalig geklikt en ben op dit scherm terchtgekomen :) dus nu de tweede maal en jij ziet dit bericht

komtie

Flameon

Badass junkie
Niet dat we niet met je willen praten ..... maar voor je eigen, zodat de trip lukt.

TV UIT
RADIO UIT
COMPUTER UIT
PAK NIKS BIJ

En ga genieten van het mooie dat lsd je kan bieden :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Je kan ook gewoon wachten, je komt vanzelf op dit scherm...

Doe maar wat rustig aan, en vergeet vooral niet dat je LSD hebt gepakt!

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Flameon die stap wil ik nog even niet zetten.
Ik ga even het scherm zwartmaken via de knop zodat ik mezelf kan wijsmaken dat de pc hier en af staat en in de zetel zitten en jouw tip opvolgen maar het gaat eigenlijk niet echt want de pc is hier niet echt af gezet

Bovenaan