• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report LSD

spacelord

Wijs gebruiker
Als ik volledig wegspace niet, ik was het al even vergeten totdat ik je post nu lees :grin:

Maar dat van die studies knaagt wel aan me, aangezien dit jaar bepalend is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Als ik volledig wegspace niet, ik was het al even vergeten totdat ik je post nu lees :grin:

Maar dat van die studies knaagt wel aan me, aangezien dit jaar bepalend is.

Ja, dat begrijp ik. Het is normaal dat dat soort gevoelens naar boven kunnen komen tijdens een trip.

Maar probeer het los te laten, geef je voor een volle 100 % en leef dag per dag.

Het heeft geen zin om je daar druk over te maken. :)

Trip gewoon lekker ! :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik zie het eerder als een goede aanstoot om eens in gang te schieten :P

Denk dat dit blijft terugkomen als ik trip totdat ik mijn verwachtingen voldoe.

Maar ik ga het loslaten nu ik weet wat ik wil :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ik zie het eerder als een goede aanstoot om eens in gang te schieten :P

Denk dat dit blijft terugkomen als ik trip totdat ik mijn verwachtingen voldoe.

Maar ik ga het loslaten nu ik weet wat ik wil :grin:

Dat snap ik. Maar ik heb die aanstoot ook zonder te trippen, mijn allereerste trips hebben wel geholpen bij mijn keuze om te studeren.

Maar als ik nu trip ben ik daar echt niet mee bezig. Ik leef vandaag, morgen zien we wel weer verder. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Dat is de houding die bij mij iets moet veranderen :grin: door die leuze, stel ik alles uit.

Ik herken het maar al te goed. :sunglasses:

Ik probeer nu gewoon per dag te leven, elke dag wat voor school doen en dan zien we wel waar we uitkomen. :) Je weet niet wat er morgen gaat gebeuren.

spacelord

Wijs gebruiker
Ben intussen wel geland, heb meer ketamine gebruikt als ik van plan was te doen zie ik nu :P en de voorraad slagroompatronen is ook drastisch ingeslonken..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ben intussen wel geland, heb meer ketamine gebruikt als ik van plan was te doen zie ik nu :P en de voorraad slagroompatronen is ook drastisch ingeslonken..

Dat is toch normaal, wees blij dat het niet allemaal op is. :sunglasses:

spacelord

Wijs gebruiker
Ik moet wel zeggen, paddestoelen blijven toch leuker :grin:

En ik heb me een koppijn gekregen, 30 capsules lachgas erdoor, dat was niet de bedoeling...

Hij is wel al minder erg dan gisteravond, toen ik in ben lag voelde het als een mokerhamer die om de 2 sec insloeg.

Ik had een degout ervan maar toch bleef ik het doen. Een volledige capsule in 1 keer durfde ik niet meer aan: op een gegeven moment hoorde ik het gescherp van messen en zwaarden. Leek iets mij aan te vallen en versteende ik en werd broos als glas. Daarna leek het of er zoveel druk op mijn ogen stond, dat deze elk moment konden ontploffen. Maar in plaats daarvan sloeg iets mijn glazen ik in duizend stukken. Dat was echt niet leuk..

Flameon

Badass junkie
Jezus dat klinkt beroerd .... gelukkig dat het nu weer aan de betere hand is en dat de lsd trip zelf mooi was

spacelord

Wijs gebruiker
Nu gewoon terug normaal en wat stoned :stoned:

De dag erna is alles weer verdwenen buiten wat herinneringen. De emoties die je voelt, je vreugde en je angst zijn weer op normaal niveau :) Gewoon back to reality :wave:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Altijd leuk om te lezen hoe iemand anders solo tript en al helemaal als het geschreven word tijdens de trip. Leuk om te lezen top man! :wave:

spacelord zei:
Nu gewoon terug normaal en wat stoned :stoned:

De dag erna is alles weer verdwenen buiten wat herinneringen. De emoties die je voelt, je vreugde en je angst zijn weer op normaal niveau :) Gewoon back to reality :wave:

Haha dat duurt wat langer soms bij mij voor mijn gevoel lol.... Maar lsd kan nooit te lang duren voor mij
Back to earth?! :wave:

Bovenaan