• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report: Nedermescaline synthetisch 300 mg ....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Soort drugs: Synthetische mescaline ( het is niet getest)
Dosis: 300 mg in 2 capsules ( 2 x gesjekked door de Doseerkoning HIMSELF )
State of mind: Prepared, scared, onwetend zenuwachtig.
Inname methode: Oraal
Inname tijd 09.15 Am
Maag inhoud: Nuchter op 1 kopje koffie ... FULL IMPACT
Impact tijd: 2 uur
Trip duur: 12-20 uur
Verwachtingen: Contact maken met mijn overleden honden.
Voorbereidingen: Schone emmer, wc papier tegen het kotsen en dairree.
Hulplijnen: PipoXYZ , De Nachtzuster, MSN.

Na heel lang getwijfeld te hebben met heel veel onnodige smoesjes van uitstel heb ik deze dag gekozen. Op deze dag waait het windkracht 10 de markt is gecancelled ik stond voor jan lul om 8.00 op het marktplein.
De laatste postduif is net opgestegen ik moet het gewoon uitzitten.
Hoe wat en waar deze reis zal eindigen weet niemand, zelfs ik niet.
Ik zal proberen zollang mogelijk aan dit report live te typen totdat het echt niet meer gaat, ik zal het rapport dan de volgende dag, morgen dus officieel afmaken. Het is dus een mengsel van live en een day after report.
Zoals jullie gewent moet het rapport de ogen openen en de ziel intrigeren.
Het ergste wat kan gebeuren is dat ik een unieke trip moet verwerken.
Ik ga nu snel alles nog klaar zetten, zoals eten, wierook badvullen en mijn trip verlichting onsteken.

Wish me luck .... from Eart to Moon ! A small step for the Indians a giant step for Bonie Senior. :hearteyes:

Net even 'gepoept was heel normaal ik dnek niet dat dit al de grote Exodus van mijn darmen was, ik loop met de emmer door het huis en bereid alles nog rustig voor. Uit ervaring met de LSD weet ik dat je het eerste uur alle tijd hebt om dat nog te doen. Het wachten kan anders zo ellendig lang duren.
Als ik aan mijn overleden honden denk pink ik de eerste tranen al weg. Ik voel nu al een warme gloed over mijn gezicht glijden, een 4 Fluo gloed.
Zou het nu al kunnen gaan werken na krap 30 minuten ? :confused:
De Buddha Bar moet als eerste klaar worden gelegd, de tripkleren heb ik al aan.

Mijn speciaal aangeschafte TShirt voor deze speciale dag ....

Dit ben ik dus .....

Ik voel nu wel degelijk een MDMA Fluo achtige warmte opkomen.
Nog niet misselijk .... :openmouth: ik word al een beetje woezie in mijn hoofd ...

9.57 Am .... 45 minuten zijn voorbij. De Jus Orange smaakt als kots, is dat een goed teken of niet !!

Ondertussen kan ik nog steeds omgaan met de pc, ik ga nu alvast wat fotos uploaden. Ooeeeefff er gebeurt nu zeker wel iets ... kleuren worden roder en roder .....

Alles wordt blauwer en blauwer, nog niet misselijk ..... ik duik even mijn warme bad in en ben hopelijk zo weer terug !!
Alles wordt nu steeds zwaarder ik voel me al een beetje misselijk worden.
De emmer staat gelukkig klaar, het bad was goddelijk, ik ben schoon en geschoren en de mescaline mag me komen halen !!
Mijn bodyload klimt stevig in de schoenen, mijn huid tintelt, mijn tepels zijn keigeil, ik heb ook een beetje honger lijkt wel maar ik durf de voorbereide verse boterhammen nog niet aan ....

Alle trip itemsn staan op full throttle:

Boven op de chill out: De Laserstars + wierook
Beneden in het trip paleis: Psychadellic Screensaver on the beamer, Buddha Bar deel 3 cd 1 Amr Diaab begnit nu te zingen .... Wierook de enige echte Nag Champa ..

Ik probeer niet aan mijn honden te denken want dan gai k meteen huilen maar ik voel dat ze bij me zijn .... als ik de keuken in loop ruik ik de verse broodjes en ik veeg mijn tranen opnieuw weg . Ik durf mijn hond die nog wel leeft niet aan te raken want ik weet niet of ze de mescaline net zoals de lsd kan opnemen via mijn tranen of handpalmen. Het liefst hield ik haar nu heel stevig vast. Om opname te voorkomen ga ik nu een laken pakken dat ik tussen haar en mijn lichaam houdt. Mijn porieen staan wagen wijdt open van het warme bad de mescaline druipt er volgens mij zo weer uit.....
Mijn tanden voelen ranzig aan ik wil ze poetsen maar ik ben bang dat de tandenborstwel achter in mijn strot kokhalsneigingen gaan voortbrengen waardoor ik mezelf trigger de emmer volledig tevullen met niets ... want mijn maag is zo leeg als een zwartgat. Wat me ook opvalt is dat de pc nog steeds mijn vriend is, het typen gaat me nog rete goed af, ook al voel ik dat mijn vinger toppen steeds lichter worden, en mijn vingers lijken wel langer te worden ....

De Nag Champa en de Buddha Bar hypnotiseren mijn ziel, zonder hen zou ik zterven accuut hier ter plekke .... alleen trippen is het aller zwaarste wat je kunt doen.

Ondanks dat de dosis ok is zou ik misschien wel behoefte hebben gehad aan een echte sitter. Maar niet janken Bonie !! DIEHARDS TRIP ALONE ... ijk als pure 100% einzelganger ben in gehard op de LSD papertrips Hartjes 400 mics er is niets maar dan ook niets wat me nog kan verbazen na de fatale overdose CODE RED 2C-B 330 mg en mijn hell trip van 2 weken terug ... Al zou de duivel nu komen ik schop hem er zo weer uit, this is my journey into the galaxy not yours ...

De hond kijkt me al vreemd aan, ze merkt aan de Nag Champa en de muziek al dat Bonie iets aan het doen is waar ze het liefst aan mee zou doen. Ze is vanochtyend goed uitgelaten ik ben er straks ook gewoon weer klaar voor windkracht 12 met keiharde regen deze marinier kent zijn pijn, ik heb niets voor niets een medaille van onze hoerige koninging ontvangen ..... een medaille van pijn en trots 4x50 km ... no pain. op mijn trouwe schoenen waar onze jongens nu mee vechten om die terrositen uit hun grotten te schieten .... Meindl for real hunter and soldiers.

Ondertussen wordt ik via MSN erop geattendeerd: Ruigoord The Trance Orient Express en ik begin alweer te huilen mijn emoties liggen open en bloot mijn ziel ligt op de zandvlaktye van Ruigoord en ik kan het kampvuur al ruiken.

Ok ik ben nu egenlijk niet meer misselijk, ik was het ook niet echt, meer van de vieze mdma dan van deze 2 capsules. Ik trip nog niet, denk ik , omdat ik wel wat gewent ben met die overdoseerpogingen op de lsd zijn mijn verwachtingen misschien wel te hoog. Ik voel me in ieder geval WAANZIING fris fruitig en up to date. Ik heb wel vreselijke honger die ik nu stil met verse boterhammen warme soep en ik droom van een dikke joint ....

Ik ga er in ieder geval eentje proberen te draaien opsteken is iets van later, waar het nu omgaat is: Wat kan ik nog en wat wil ik nog !!

Quote:"Stonie is on the Mescaline !! zegt:
ik ga steedes ahrder
Stonie is on the Mescaline !! zegt:
das wel merkbaar
zas zegt:
nice!
mijn handen zinjn gewichtsloos
ik eigenlijk ook ...

Met andere woorden ik zweef .... denk ik ... de soep enlight me steeds meer, Uri Geller lik me reet met je zwevende hippies, die bestaan niet ... Newton 8,42 meter per seconde de enige die kan zweven ben IK !!

ik ga me nu even concetreren op de trip ipv het internet ...

:hearteyes:

Ik heb net een joint gerolt en die gleedt gewoon inelkaar alsof ik er gisteren nog 100 heb gedraait ik heb nu al weken niet geblowed en ergens sta ik opc het punt vandaag toch deze joint op te roken. De wiet rook zo zoet zo fruitig, mijn hersenen slaan op tilt van de geur, FUCK NAG CHAMPA the smell of weed is much better ... ondetussen moet ik een nieuwe cd opzetten en dat gaat me ook goed af. Het verschil met de LSD is enorm, ik nan ugerwoon dingen uitvoeren lijkt wel....

Alleen het typen is een beetje lastiger lijkt wel, ik typ al als een mongool ook als ik nuchter ben. THC misbruik laat zijn sporen echt wel achter.

Mijn andere Tshirt .... wat totaal niet lijkt op de mescaline molecuul ... volgens ben ik genaait!!

Ondertussen ben ik weer terug .. LOL het waait nog lekker zelfs de grote electramolen hebben ze maar stilgezet. Op de heenweg draaide ie nog lekker rond op de terug stond ie stil, ik 3x kijken .. trip ik zo hard dan ?
Nee het ding staat echt stil lol !! Weggezakt tot op de enkels compleet onder geblbbert duiken WIJ samen lekker onder de warme douche.
Deze hele trip doet me maar aan 1 ding terug denken: The Cristal Clear Drips op het eiland Texel Cocksdorp naast de Vuurtoren.
zo helder zo cristal, van waarme vervormingen of totale blindheid kan ik nu echt niet spreken. Ik wil wel liegen tegen jullie dat het allemaal weg smelt om me heen maar nee zo is het gewoon niet. Voor zware visuals zal je toch moeten reiken naar rectale LSD injecties of pittige 2C-B innames.
De laatse lsd trip was zo onplezierig dat ik me nu echt beter vermaak de muziek blijft mooi niets vervormt in mijn hoofd en er is geen enkele sprake van zware mindfucks. Zelfs de nachtzuster kan gerust ademhalen, er is geen enkel SOS signaal uitgezonden. En dat is maar goed ook want nogmaals mijn laatse LSD tripc was wel zo tyfus onaangenaam ik wens het niemand toe. Behalve Tooz DJPopol en EksterC .... :mrgreen:

Dus om on topic te blijven ( dat sommige ook maar de eer blijven krijgen moet nu gewoon stoppen) een sitter was echt overbodig mits het de nachtzuster zou zijn waar ik me sexueel op mocht uitleven, want er zijn inderdaad nog vragen ??

Hoe is de sex op de mescaline ?
Hoe smaakt een echte joint op de mescaline ?
Hoe smaakt de bloemkool straks op de mescaline ?
Hoe lang duurt het nog ?

De angst voor de synthetische mescaline is totaal onnodig geweest, sterker nog je moet meer vrezen van de natuurlijke mescaline dan deze. Misschien had ik het beter rectaal kunnen inbrengen, daar twijfel ik niet aan, en de volgende sessie zal dat meoten onder vinden geen consessies doen de Doseerkoning heeft zijn naam hoog te houden 300 mg in de popert it shall be .... Ik zal dan wel de nodige voorzorgsmaatregelen gaan nemen:
De nachtzuster aan mijn zijde.
Voor gedraaide joints ..... voor in het geval van SOS.
Een lege rectum voor een full absorbtion.

Op het geluid van Siddharta II CD1 ( Siddharta is waar het hele avontuur voor mij mee begon, Siddharta deel 1 CD1 + CD2 zijn een must voor de serieuze psychonauten de kern van de Buddha Bar series die erop volgen) word ik automatsich gedwongen om meer wierook te ontvlammen de sfeer moet weer terug komen in het trip paleis. NAG Champa here i come ....

De koffie moet me weer een beetje oppeppen de hele dag heeft me uitgeput, ik twijfel of ik er neit een Fluootje moet bij droppen ....
De Fluo zou me lekker op boosten en dan zouden me tepels nog harder en ekigeiler worden. Ik heb nu ter plekke besloten om er een 200 mg Fluoootje bij te droppen ....

Alle verslavingen komen nu weer te zamen, DF, de wiet , de Fluo ....
Waar is mijn nachtzuster om me tot orde te roepen, waar zijn de ordetroepen ?? In niemandsland ben ik alleen met mijn gedachtes en mijn uitgeputte warme lieve hond. De gehaktballen vormen nu een visuele virtueel wereld .... gehaktballen met tuinkruiden. Maar eeerst moet ik naar het metrostation ... ben dus zo weer terug.

gehakt ballen ......

naar aanleiding van deze topic:

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=73 ... show+balls

heb ik het volgende te melden:

Show me your BALLS part II:

Ik ga nu alvast wat piepers schillen ondetussen trip ik hard door, ik vroeg mezelf al af waarom ik niet een Shivaatje zou kunnen droppen ....
Iemand die daar bezwaar tegen aantekent ?

speak now or be silent forever ...

De hond zegt ja ....

Het eten is klaar, verse ballen met bloemkool en piepers ....beetje vette sju erop. Eerst wachten tot ik echte honger heb., ik ga nu ff chillen ...

:mrgreen:

Genoeg gechilled !! PARTY TIME!!!

Hoelang zou ik ze nog met rust kunnen laten ? De vier amigos op een rijtje.

Dit ligt ook al uren naar me te linken maar ik ben zo mdma moe ...
Als ik hem nu neem is mijn slapie slapie verneukt ...... ik als ouwe man.

:cry:

Of de aller aller aller ergste verslaving der verslavingen, die het meest onschuldig lijkt maar een kruipende moordenaar is. Een backstabbing ploert .....

alle SOS lijnen zijn dood .... zelfs PIPO kan me niet meer aanhoren of die vieze hasjolie heeft hem genekt ... wat moet ik nu nog ?
Ganzzz aleein am net .... schwar sheeizzze oder nicht ?

Het is nu 04.01 am en ik en dumpy zijn de enige overlevende op het net.
Ik ben ondertussen goed uitgetript van alles, de moeheid begint het echt te winnen. Het was een fijne dag, lekker chill zonder poeha. Maar beter ook voor mij, ik heb dit jaar alle hoeken gezien waar ik eigenlijk nooit had willen komen. Met pijn en schande moet ik bekennen dat ook ik af en toe een ware randdebiel ben, onverantwoordelijk puberaal gedrag.

De wijze les is bij deze dan :

Respecteer de drugs, gebruik de drugs recreatief, laat je ziel niet lijden.
Vermijd iedee vorm van sluipende verslavingen, geef de drugs geen slechte naam zoek het onheil eerst bij jezelf.

Opsommingen van en over de mescaline:

Waren er sterke visuals ? Nee helemaal niet, ik ga het niet vetter maken dan het was. Cristal Clear, heel helder heel overzichtelijk.

Was de dosis wel genoeg ? In mijn geval NEE, rectaal zou de zaak zeker wat opspicen.

Zal het rectaal branden ? Ja ik vrees van wel ?
Was het spiritueel ? Nee helemaal niet, mischien als je gaat mediteren en je concentreert, ik heb gewoonm heel fijn aan het net gehangen. De dagelijkse dingen uitgevoert, waarom ? omdat het gewoon kon .....

300 mg is 1/3 van een gram dus haal je maar 3 trips uit 1 gram, hoe is de prijs kosten/ opbrengst verhouding ? De verhouding is eigenlijk slecht, 1 lsd kost 5 euro, 33 mg 2c-b maar 10 euro. Ik hoef het dus niet voor te rekenen.

Is de mescaline the drugs for the future ?
Voor een beginnende psychonaut is dit wel een aanrader, het is veilig, neutraal, en stabiel. Geen mindfucks, geen blinde toestanden.
Het duurt ook niet extreem lang, ik werd er niet ziek van en ook geen diarree.

Kan ik wel een objectief beeld geven ? Nee ik ben in veel diepere dalen geweest, dit was een soort achtbaan die wel hard ging maar zonder extreme bochten. Ik kan dus niet objectief bepalen of de mescaline heel hard tripte of niet .... ik was er in het begin heel bang voor dat het en lange onplezierige reis zou kunnen worden maar dat was gelukkig niet het geval.

Peace love and anal sex ....

:wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Ok kennelijk begint het nu toch echt in te rammen !!

:grin:

Kan iemand nog even snel bevestigen dat ik wel het juiste T Shirt aan heb ?
Dit zou wel eens de THC of 2C-B kunnen zijn en het idee doet me droevig maken ......

Iemand in DA HOUSE !!!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Word je al meer helder? En heb je een tijdje geen acid gedaan ivm kruistolerantie? Fijne trip ouwe! :wave: Binnenkort ga ik hier ook aan! :mrgreen:

pilsner

Experimenterende gebruiker
Geweldig, :openmouth: Keep it cool

Ben benieuwd naar je report, alle andere reports heb ik met plezier gelezen!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kut ik moet het zwarte shirt dus hebben .....

ga ik nu zoeken als dat nog lukt ...

PIPO we fly together with KLM !!!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Word je al meer helder? En heb je een tijdje geen acid gedaan ivm kruistolerantie? Fijne trip ouwe! :wave: Binnenkort ga ik hier ook aan! :mrgreen:

2 weken gelden een 20 urige helltrip op 700 mics zuivere cristal in mijn anus .....

NOOIT MEER !!!!

3970

Wijs gebruiker
Hy ouwe, go for it!! Ik hoop dat je je doel bereikt, en dat je je beste maatjes kunt vertellen hoeveel je van ze houdt en hoeveel je ze mist! Stonie, respect :hearteyes:

Hemi

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
:grin: ben redelijk nieuw op dit forum maar begrijp ik goed dat dit een soort van live tripreport is?

overigens staat dit goedje heel hoog op mijn 2do lijstje

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Vraag me toch wel een beetje af hoe het met hem gaat? Hoe lang duurt zo'n mescal trip eigenlijk?

X

Het gaat echt waanzinnig lekker ....

:mrgreen:

geen kotsen geen diarree lekker gegeten .....

Ik CRAVE ZO HARD NAAR EEN JOINT !!!!!

SAVE MY SOUL !!

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bonie mijn held ! :grin: Surf those waves of mescaline!

Kijk ook uit naar mijn eerste ervaring met mescaline :)

Ik denk trouwens dat je van synthetische mescaline nooit echt misselijk word hoor. Ik denk dat dat enkel is als je de cactussen erbij eet, die maken je misselijk volgens mij.

Als je zo'n zin hebt in een joint, waarom rook je er dan géén? Of wil je het pure effect van de mescaline? Dan begrijp ik je knellende situatie :grin:
Je ziet maar wat je doet hé :wink:

Geniet ervan! hmm nu ik eraan denk.. Misschien maak ik vandaag wel wat hashmelk :)

Peace! :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Thanks allemaal ....

Het gaat nog steeds veesl te goed LOLOLOL

Ik duik nu de storm in en ga lekker uitwaaien.

azgaza

Badass junkie
Tot nu toe een goed report, ik ben dan ook nieuwsgierig naar de rest van je report, en een hele prettige trip toegewenst: moge je uit de trip halen wat je doel is met deze trip.

Supervlieg

Wijs gebruiker
En morgen wakker worden met een dinosaurusstaart op je rug aye? :mrgreen:

Nee maar vette shit, ben razend benieuwd ouwe :sunglasses:

Ik was bijna vandaag nog aanwezig in je woonplaats, maar heb besloten dat gym niet zon heel goed idee was :mrgreen:

Zegato

Newbie
Stonie!

Weer een impressive begin van je report, prachtig om te lezen :hearteyes:
Geniet ervan met volle teugen :smoke:

Zegato

Tripper

Wijs gebruiker
Ben je al lekker op de bank gaan liggen met je ogen dicht? Als je je 2 maatjes wilt zien, dan moet je jezelf laten gaan met je ogen dicht. Denk aan je trouwe vrienden en laat je meevoeren naar de plaats waar ze zijn. Mescalito zal je wijzen, beleave me.

Stylus

Belezen gebruiker
klinkt goed!

have fun in outer space, en maak mischien waar nog mogelijk van t moment gebruik om your inner mind to onderzoeken. maar boven al, HAVE FUNZ!

Bovenaan