• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

urtinriZ

Belezen gebruiker
Intro
Aankondiging voor een livereport die ik morgen (zaterdag 26 nov) met 7 vrienden ga doen tijdens onze space :) Ik vier dan mijn verjaardag en we gaan met zijn alle aan de drugs. Twee gaan aan de alcohol en wiet, de rest (ik dus ook) aan de xtc. Ik denk dat we ongeveer om 10-11 uur gaan beginnen dus vanaf dan kan je verwachten dat dit bericht veel geupdate gaat worden! Als we beginnen zullen de updates steeds in dit bericht verwerkt worden, hopelijk met tijd erbij :grin:

Info
Gebruikers: C, E, J, K, L, R, S, T.
Drugs (planning): XTC+Wiet+Speed , Wiet+Alcohol.
Tijd (planning): Vanaf 22:00.
Locatie: Mijn huis, woonwijk, natuurgebied langs de waterweg.

Planning & Ideeën
C, E, J, K, L, en T plannen om zaterdag 22:00 te beginnen met de xtc, en tussendoor nog wat wiet. R en S zullen het hoogstwaarschijnlijk bij alcohol en wiet houden. We hebben al een paar leuke ideeen, waaronder dit livereport :) Het idee is om gewoon de computer in de woonkamer aan te laten staan met dit report open, en als iemand iets wil mededelen drukt ie op edit, zet ie een tijd neer en de naam of namen van wie er aan het type zijn.

Ik heb een video gemaakt waarin ik mijn favoriete aftermovies van 2011 heb verwerkt, met wat video editing om voor extra verassing en kleur te zorgen. Dit zal ik op de woonkamer tv af gaan spelen, als het lukt. Dit heb ik gedaan om te proberen iedereen zich te laten inleven in de festivalgangers op de video, en om het idee te geven dat ze echt op het festival zijn. De muziek en videobeelden zelf zijn natuurlijk ook heel erg stimulerend, vooral de hardstyle en hardcore :)

We hebben het idee om 3 aparte "areas" te maken. De woonkamer word de main area, waar we op de computer gewoon muziek opzoeken die we willen luisteren, dit report updaten, en de tv aan hebben staan om dingen te kijken of om videos af te spelen (family guy bijvoorbeeld). Mijn slaapkamer word dan een 2e area waar ik ook een tv heb staan, en een computer, en een bed om op te knuffelen natuurlijk. De derde area word dan de logeerkamer, waar er geen of zachte muziek is, en waar je je rust kan vinden. Groot logeerbed waar je op kan liggen om in rust te spacen :) En dan is er natuurlijk de rookruimte, beter bekend als de planeet aarde.

Nu nog even verzinnen wat ik morgen allemaal in huis ga halen (tips zijn natuurlijk welkom!). Ik zit te denken aan makkelijk voedsel, fruit, cola, melk, energy drink, verder moet ik het nog bedenken.

En daarnaast, ja we zien wel! Natuurlijk de nachtelijke wandelingen met een joint/sigaret in de ene hand en een flesje water/drank in de andere hand. Maar ik denk dat het daar misschien wel wat te koud voor is... Ach we zien wel :grin:

Livereport
Vanaf hier zal gereport worden :) Als de trip begint gaan we dus vanaf hier onze updates plaatsen!

urtinriZ

Belezen gebruiker
kwartiertje geleden onze eerste snoepjes gedropt :grin:
Report word vanaf nu dus geupdate :)

Oh khudt je kan dus niet meer de eerste post editen, we gaan dit topic dus vol spammen :)

20:30
We hebben allemaal ons eerste pilletje/kristallen gedropt, S is er niet dus die doet niet meer mee, T moet nog komen. Al paar biertjes op dus nuchter zijn we niet helemaal meer :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
urtinriZ zei:
Oh khudt je kan dus niet meer de eerste post editen, we gaan dit topic dus vol spammen :)
Kan daar ook niks aan doen, slaat het al een beetje in? En is het getest, ben altijd nieuwgierig daarnaar. Veel plezier toegewenst! En wel genoeg non alcohol drinks nemen hé? :tongueout:
Enjoy it eerste keer is bijna altijd onvergetelijk (voor mij dan en vast ook wat andere mensen :) )
Peace

urtinriZ

Belezen gebruiker
25tolife zei:
urtinriZ zei:
Kan daar ook niks aan doen, slaat het al een beetje in? En is het getest, ben altijd nieuwgierig daarnaar. Veel plezier toegewenst! En wel genoeg non alcohol drinks nemen hé? :tongueout:
Enjoy it eerste keer is bijna altijd onvergetelijk (voor mij dan en vast ook wat andere mensen :) )
Peace

Is niet eerste keer hoor! 7e voor mij nu, en het zijn rode eekhoorntjes van 170mg ongeveer, en een beetje mdma.

Hij sloeg bij mij na 30 minuten al in, nog nooooit zo snel gehad, van een halfje zelfs. Zit dit nu echt heel chill te typen, net toen we buiten waren heelijk op de grond gelegen en jointje gerookt en nu zitten we binnen en typ ik dit :) Echt heel chill!

urtinriZ

Belezen gebruiker
Omdat ik maandag jarig ben (ja dit is dus mijn verjaardagsfeestje xD) heb ik net kadootjes gekregen met space in de gedachte. Dit gaan jullie mooi vinden

-Klei
-Lego autotje
-Vrouwendeo
-Chocoladeletter
-Sterretjes
-Pannekoekenmix
-Gloeiende armbandjes

Dik op zitten lachen natuurlijk want dit is gewoon perfect.

Dik spacend moment ook niet!
R is er niet, ik dus denken die zit op de wc want daar brand het licht. Vragen of alles goed gaat paar keer, geen reactie dus ik denk mja zal wel goed zitten. tien minuten later is ie er nog steeds niet dus ik denk ik ga weer bij de wc kijken, paar keer vragen of het goed gaat maar weer geen reactie. Bedenk ik me dus dat de deur niet op slot zit, maak de deur open en de wc is gewoon leeg. Dikke wtf maar R ligt dus gewoon boven op bed

urtinriZ

Belezen gebruiker
jo L hier :grin:

ik ga zooooo lekker ik wil een dik verhaal vertellen maar ben ook echt alles vergeten, we hebben c kado's geveven voor zn verjaardag en we hebben gewoon fucking klei gehaalt en een lego autotje!, gewoon om op te spacen!!!

we zijn lekker aan het kleiien fucking mooi ik heb een gezicht gemaakt van klei en het was echt suuuuupervet

ik ga heerlijk in totaal 2 likjes M gehad :grin:

:xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:
:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:stoned:

:wave:

urtinriZ

Belezen gebruiker
Hier komt J:

L is lekker aan het space3n! lekkaaaaaah. Ik hoop dat jullie ook allemaal een super avond hebben. I*edereenj is gewoon lekker aah et spacen en ik heb moeite om recht te kijken hahahahah|:P maar wel een super lekkere avond
E zit lekker op de bank en iedereen loopt lekker door elkaar heen. Echt een superAVOND GEWOON. K zit lekker op de bank te relaxen. Echt X is gewoon de beste uitvinding ooit!!!!!!!!!

:grin: :) :( :openmouth: :openmouth: :confused: :sunglasses: :beer: :angry: :P :flushed: :cry: :smilingimp: :rolleyes: :wink: :mrgreen: :stoned: :smoke: :hearteyes: :wave: :tearsofjoy: :kots: :rock: :rockband: :rockband: :rockband: :xtc: :xtc:
hahahaha

urtinriZ

Belezen gebruiker
L hier:

de wc zit supper lekker!!!!!
heerlijk!
de andere mensen gaan cigaretteen halen bij iets.
ik ga toch maar mee want ik hoor dat we een joint gaan rokwn :rock:

tot zo!!!!

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ik (C) heb net ongeveer 50 sterretjes aangestoken man dat is spacend. Je houd die bos dus bij elkaar, steekt de onderste aan, en vervolgens met een kettingreactie ontvlammen de andere sterretjes en het verraste me wat voor een gigantisch vlam dat gaf! Zit nu al 5 minuten wel een vlek voor me ogen waar ik kijk maar word gelukkig minder :)

Klasgenoot van me zit ook aan de mdma, maar dan in een andere stad, dus ook fijn mee whatsappen :)

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ik ben J en K, E, R zitten op de bank met wat andere meiden op de bank serieuze gesprekken te voeren. en C en L zitten spacend een legoautotje te bouwen haha oude tijden te herbeleven. dit is weer eens zon superlekkere avond. Echt superchill dat we hier mopgen zijn be3dankty CCCC!!!!!!!!!!!!

urtinriZ

Belezen gebruiker
Halfuurtje geleden mijn 2e halfje gepakt dus zit nu aan een hele eekhoorn. Super heerlijk gewoon :) beetje hardcore drum and bass luisteren met zijn allen op de bank :rockband: :rockband: :rockband:

urtinriZ

Belezen gebruiker
Net een stuk appeltaart gepakt, de rest wou niet dus ik denk nja ik wil het toch proberen. LEKKER dat het is!!!! appel is super zacht en smaakt heerlijk, iedereen is het met mij eens hierover :)

urtinriZ

Belezen gebruiker
darkbull zei:
ik vind jullie geweldig!

Ik vind jou ook geweldig man we houden allemaal van je omdat je reageert :)
Nu beetje kleien en ouwe jumpstyle opzoeken!

Nu L:

na een uur flink ploegen hebben we onze lego - raceauto gemaakt
wat een opgave was dat zeg : maar toen ik daar mee bezig was is het ook niet echt dat ik wat anders wou , alles wat ik wou is aan de lego auto bouwen !!!

en wat een voldoening gaf het toen de auto klaar was!! :grin::grin: heerlijK!

voor de rest nog ff flink weggespaced te zijn zit i9k nu hier

en we houden van je jammer dat je er niet bij ben ik weet nu al dat dat zo dik zou geweest zijn!

urtinriZ

Belezen gebruiker
C en ik (L) komen er net achter dat we hetzelfde schermontvrendelingspatroontje hebben op onze tlefoon :confused:

:) :grin: :) :grin: :)

I FEEL GREAT !!!!

spacen 4 life! :rockband:

Dit klinkt als een geweldige avond zo te horen! tip voor de gene die net iets te hard gaat: Maak een teiltje met een beetje lauw water en doe daar je voeten in! zowiezo heel veel plezier nog!

urtinriZ

Belezen gebruiker
GewooneenGast zei:
Dit klinkt als een geweldige avond zo te horen! tip voor de gene die net iets te hard gaat: Maak een teiltje met een beetje lauw water en doe daar je voeten in! zowiezo heel veel plezier nog!

L:
zo het moest eerst even tot me bezinken wat je bedoelt nou eigenlijk en ik vind het een FUCKING goed idee!!!!! ik hou van je!!!!

wat ben jij aan het doen dan?

ik heb het bad aangezet om te pootjebaaien !
:wave:

ik doe vanvond even rustig aan, heb net een lekkere joint gerookt en lig nu rustig in me bed van wat dubstep te genieten. Heel fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt, L. Jullie allemaal trouwens. lekker genieten is eigenlijk de beste tip die ik kan geven!

urtinriZ

Belezen gebruiker
L:

met E: in bad gepootjebaad en het was inderdaad vet:P

nu frenchcore op en lekker aan het spacen op allen en nog wat ik k en E en J nemen nog een kwartje :rolleyes:

het is zoon vaag idee dat mensen doen dit lezen

urtinriZ

Belezen gebruiker
C:
Vraag me ook af hoe dit voor iedereen is :grin: Nu lekker aan het chillen gewoon op de muziek en straks T ophalen van trein, tis gewoon pas half 1 !!

haha ja echt he, me eerste keer x was op een d&b feest in september. me volgende keer word oud en nieuw en wil deze tijd er ook echt tussen houden. maar als ik dit lees dan word het toch wel heel lastig;p iig nu al een mooi trip report!

Clubbin

Experimenterende gebruiker
Goed van je dat je die tijd ertussen houdt(en knap natuurlijk :wink:), want is verleidelijk zeker als je dit zo leest.

haha ben niet altijd even voorzichtig geweest als het om drugs gaat maar met drugs zoals xtc, of zwaardere trip middelen wil ik toch het zekere voor het onzekere nemen.

urtinriZ

Belezen gebruiker
Net is T aangekomen zonder dat we het doorhadden :) Even jonko geklapt buiten (ik niet, doe ik niet meer aan) en nu zitten we weer gezellig en warm binnen

Ook fijn dat jullie het leuk vinden om te lezen trouwens! We vinden dit zelf echt heel leuk om te doen en heb het idee dat er nog geen enkele livereport is die er zo diep op gaat :)

Clubbin

Experimenterende gebruiker
Alvast gefeliciteerd!! Klinkt nu al als een leuk feestje en de avond is nog lang niet om!!!! :grin:
Grappig om alles te lezen wat jullie zeggen, want ik weet precies het gevoel en kan me zo goed inleven in jullie nu! Mensen die nog nooit drugs hebben gebruikt zouden dit niet kunnen.

urtinriZ

Belezen gebruiker
Ik ga nu wel beetje te hard, steeds dat boergevoel maar hij komt niet. Net echt met moeite maar gepist maar voor de rest is het nog chill :)

urtinriZ

Belezen gebruiker
we gaan zo de blunt roken dit heb ik nog nooit gedaan en heb er goeie verhalen over gehoord!

maar ook hele slechte

dus afwachten maar :beer:

het is vervelend dat je iets te hard gaat maar ik weet zeker dat je als je heel even rustig aan doet weer heeeeel lekker gaat. word er stiekem een beetje jaloers van:wink: heel veel plezier nog allemaal en een fijne verjaardag!

urtinriZ

Belezen gebruiker
Bericht hierboven was van L :wink:

Ik (C), ga nu maar in bed liggen beetje family guy kijken en dan slapen, rest chillt hem in woonkamer nog verder. Slaap lekker :)

jaapi

Belezen gebruiker
hey man, zit zelf ook aan de x :)

vet livereport, kan merken dat het gaaf is daar :)

hier zijn we oude disnep films aan het kijken :)

Bovenaan