unknown1138
Newbie
Haha gekke avond
!!
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor
Krijg echt veel zin in oud&nieuw hierdoor

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Begin nou maar met een kwartje/halfje, en ga er niet meteen 2 naar binnen tikken.xtcl0ve zei:Vet report
Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
Heel goed!xtcl0ve zei:Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me
Met Q-dance pillen zou ik sowieso rustig aan doen, je voelt ze relatief laat, maar je gaat er wel eg kneiterhard door, en je pakt er snel nieuwe bijxtcl0ve zei:Vet report
Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees
urtinriZ zei:Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheenTufnut zei:urtinriZ zei:Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!
Me drugs is less vaak moreAls is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen
Tufnut zei:Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P