• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live Report: XTC, Pep, Drank, en Wiet :)

STONER030

Experimenterende gebruiker
Leuk report, ik heb XTC, Drank en wiet wel vaak met elkaar gecombineert maar nog nooit met pep erbij, wacht daar ook nog wel even mee:) (ben 16)

darkbull

Bewuste gebruiker
wat?
ben je pas 16?

Stoner, dan is het verstandig nog even te wachten.

Darkbull geeft Stoner een aai over zijn bol.

xtcl0ve

Vet report:)

Ik heb aankomende zaterdag feestje.
En heb 5qdance gehaald getest op 170mg.
hoop dat het net zo n space word als dat ik hier lees

Paperplane.

Wijs gebruiker
xtcl0ve zei:

Begin nou maar met een kwartje/halfje, en ga er niet meteen 2 naar binnen tikken.
R

xtcl0ve

Ik begin bijna altijd met een halfje.
ze zijn ook niet voor mij alleen maar ook voor paar maatjes van me

STONER030

xtcl0ve zei:

Met Q-dance pillen zou ik sowieso rustig aan doen, je voelt ze relatief laat, maar je gaat er wel eg kneiterhard door, en je pakt er snel nieuwe bij

urtinriZ

Belezen gebruiker
Wauw bedankt voor alle positieve reacties :grin:

Was een superleuke avond, weet niet meer precies wanneer (en ook geen zin om het op te zoeken) maar rond half 2 ofzo begon ik een druk op mijn keel te voelen, of eerder een gevoel alsof je een boer moet laten, en dat bleef tot half 4 hangen en dat heeft dat gedeelte van de trip een beetje voor mij verpest. Was niet pijnlijk of iets, was niet misselijk, maar er was gewoon een druk die net genoeg was om me constant te storen. Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript :) van 9 tot 4 op 1,5 pil!

Wil ook nog opmerken, dat ik nog nooit zo snel inslag heb gehad van een pil! Halve rode eekhoorn die na een halfuur al goed merkbaar was, terwijl ik op djax it up xl 2 halfjes nodig had en na anderhalf uur pas iets voelde, heel raar.

Het was in ieder geval mijn leukste verjaardag tot nu toe, hopelijk hebben jullie ook een leuke avond gehad en op naar de volgende keer :)

Tufnut

Badass junkie
urtinriZ zei:
Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!

Me drugs is less vaak more :stoned: Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen

urtinriZ

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
urtinriZ zei:
Mag wel gezegd worden dat ik nog nooit zo lang en hard op zo weinig mdma heb getript van 9 tot 4 op 1,5 pil!

Me drugs is less vaak more :stoned: Als is 1,5 pil van 170 mg niet weinig voor een gemiddeld persoon. Met 1 a 2 mg op een avond moet je aardig rond kunnen komen. Als je 70 kg weegt dan zit je daar dus ruim overheen

Nja mijn lichaam doet maar raar met xtc hoor. Had op decibel van 2 triforce maar 4 uurtjes effect, en op djax it up had ik van die 2 of 3 rode eekhoorntjes (ik weet het niet meer :flushed: ) ook maar 5 uurtjes ofzo, maar wel 5 heeerlijke uurtjes :hearteyes: Is misschien ook maar toeval maar precies de 2 keer dat ik rode eekhoorntjes heb gehad, heb ik daarvoor al wat speed gehad, en voor mijn doen niet veel.

Nog iets wat hier niet veel mee te maken heeft, maar mijn allereerste keer xtc was een halve triforce die zo'n 3 uurtjes werkte, en de eerste 1-2 uur had ik als ik ging lopen het gevoel alsof alles heel snel langs me heen ging en begon ik automatisch te rennen, dit heb ik hierna geen een keer meer gehad. Enige rede waarom dit zo is?

Tufnut

Badass junkie
Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P

urtinriZ

Belezen gebruiker
Tufnut zei:
Waarschijnlijk omdat die eerste keer toch wel zo'n bijzondere ervaring was dat je het allemaal niet meer snaptje :P

Op dat moment was het de mooiste dag van mijn leven in ieder geval. Maar dat gevoel van snelheid en automatisch gaan rennen heb ik daarna geen een keer meer gehad, dan zou ik toch verwachten dat het op zijn minst enigzins terug zou moeten komen... Vond dat echt geweldig, dat je gewoon zonder dat je het doorhad steeds sneller begon te lopen en uiteindelijk hebben we een stuk of wat keer als malloten over het strand lopen rennen daar.

Tufnut

Badass junkie
Tja, ik was er niet bij natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat jullie elkaar met bepaalde gedachtes over dat gevoel hebben opgefokt en het daardoor ook zo zijn gaan beleven. ik herken het iig niet van mijn eerste keer. Ik heb toen de hele nacht alleen maar gezeten en geouwehoerd.

STONER030

Mijn eerste keer was wel echt helemaal geweldig, een trip om nooit te vergeten, ik heb die avond alleen 'tv gekeken' al kon ik niet helemaal goed focussen, maar de muur en de tv waren zo ongelofelijk mooi dus was echt geweldig!

Bovenaan