• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live trip report 15 gram mush rocks

Royban

Experimenterende gebruiker
Hoi medetrippers

We spacen hem in middels al heel hard. Maarja, laten we beginnen bij het begin.
We hebben ieder 15 gram Mushrocks (truffels) genomen, om 10 uur.
Beide hebben we helemaal niets gegeten dus het sloeg echt al in na een kwartier.
Hier even wat informatie
Wie: Ik en R
Wat: 15 gram Mushrocks pp
Waar: thuis

Ok lets begin

Royban

we zijn net het parkie in gegaan. dit was echt heel mooi haha, schrijven is echt moeilijk. De letters komen ook echt veel later aan op het scherm dan dat ik ze tik. Het is mooi weer dus in het parkie was het echt heel mooi, alles lijkt een beetje oranje. De bomen vormen ook een geheel aan spinnenwebben, zo lijkt het.
Ik zit nu op de bank maar heb echt geen energie. Ik heb nog helemaal niets gegeten. En de truffels heb ik al uitgekotst haha:P
Ik heb al 4 keer truffels op en de vorige keren waren ze niet heel vies maar deze keer echt extreem nasty.

We zitten nu lekker dubstep te luisteren. Het is net alsof we op een party zitten.

Royban

Thanks jongens voor die plaatjes! echt spacend. Ik heb gelukkig weer veel energie. Weet iemand misschien iets chills om te eten? Want we hebben eigenlijk honger als een gek, maar geen idee wat lekker is haha.

Royban

Inmiddels een hele zieke dubstep mix op gezet. het is echt heerlijk om te bewegen op de muziek
ik kan me zoiezo echt zo verbazen over de diversiteit en complexiteit van muziek. Het feit dat er zoveel gediscusseerd word en gevochten word op youtube filmpjes is daarom zo verontrusstend. Er is gewoonweg mte veel om over na te denken met een gezond paar hersenen . Alles lijkt zo duidelijk maar daarentegen lijkt alles ook zo vaag als wat. ik ga weer eventjes chillen :stoned:

Royban

ik ga nu douchen en zo de stad in en dan gaan we nog een jointje roken.

later jongens ik post zo nog wel wat :stoned:

Had laast van een vriend gehoord dat de mush rocks heel goed waren
dus ik ben naar de smartshop gegaan, meteen die avond samen met een andere vriend in genomen. we waren rustig op de zetel gaan zitten en gaan gamen (black ops) na 20-25 minuten voelden ik al wel wat tintelingen.. en begon wat in me zelf na te denken.. opeens sloeg het in als een bom alles begon te draaien ik snapte niet meer welke knoppen ik moest gebruiken terwijl W. nog niks voelden... we waren toen maar gewoon tv gaan kijken maar ik was zo veel in mijn eigen bezig dat de tv even niks betekende voor mij... ik had heel even mijn ogen dicht gedaan. fijn om al die kleuren in elkaar te zien gaan en alles zien te bewegen.. en ja hoor mijn vriend begon ook! die kon nog fatsoenlijk praten terwijl bij mij haast de zever over mijn trui heen liep zo intresant vond ik het. toen waren we tegen elkaar bezig wat nu de mooiste balken waren ( plafon was van hout ).. toen besloten we wat te gaan eten.. we hadden een boterham gesmeert dit had toch zo een 15-20 minutjes geduurd we moesten zo hard lachen om de kat opeens was de intresse van de boterham weg.. toen zijn we terug naar boven gegaan om de boterhamen op te eten.. terwijl we naar boven gingen keken we recht in de spiegel... dit was echt heel raar om te zien het leek net op een kermis spiegel waar je lichaam op vervormt. zijn we maar vlug door gelopen want je kreeg er gewoon schrik van. rustig gaan zitten over wat dingen gaan praten.. alles was grappig! toen hebben we ook nog bloopers gaan kijken we konden niet meer van het lachen. we waren op het zeker momenten gewoon op de vloer aan het rollen zo erg was het... en het ging maar door we konden gewoon niet stoppen met lachen.. na ongeveer 4 uur begon het toch wel wat af te bouwen dat voelden toch zo aan. rustig naar bed gegaan W. ook wakker geworden nog wat over na gepraat.. dit was toch de beste trip van mijn leven.. nu ben ik wel heel benieuwd wat de dragon's doen.. nog net iets zwaarder! groeten F W

Bovenaan