• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

LIVE Trip Report - Mexicaanse truffel droom.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Datum: 30 December 2008
Waar: ouderlijk huis, zeer geschikt trip decor.
Wie: ik, 2 katten en een hond.
Maaginhoud: helemaal nuchter, paddo's als ontbijt. :P
Mindset: klein beetje brak, vrolijk en zin om te trippen.
Drugs/doses: 6.1gr gedroogde Psilocybe cubensis en 2.3gr gedroogde Psilocybe Tampanensis.
Body: man, 110 kg, 1,85M, redelijk gezond.

Alle gekleurde tekst in dit topic is een latere edit, dus niet live vanuit de trip gerapporteerd!

Goeden morgen DF'ers,
de zon schijnt, het vriest dat het kraakt. De winter is dan toch echt in volle glorie aanwezig en mocht ik verrast worden door een sneeuwbui, dan prijs ik mijzelf 'a lucky man'. Tijd voor een mooie binnen trip.
Heb zojuist een lekkere kruiden thee gezet, deze is nu op temperatuur. Voor deze trip heb ik 6.1gr mexicaantjes(droog) afgewogen en 2.3gr truffeltjes(droog), deze heb ik fijn gemalen in de vijzel zodat me alleen het drinken nog staat te wachten.

11:09 AM
Oke dan, daar gaat ie, de eerste slok is altijd de moeilijkste. Wish me luck!

11:30 AM
Ik zit hier al ongeveer 20 minuten aan mijn thee, ben net over de helft en de eerste visuals en gevoelens beginnen al waarneembaar te worden.
Kom ik ooit op de bodem van dit kop galgen brei?

11:40 AM
De thee is op en al genietend van een heerlijke ambient techno mix verwerk ik de rillingen van het drinken van de thee. Er treden al redelijk visuals in en typen gaat niet meer vanzelf. Ik begin lichtelijk misselijk te worden en heb de nijging tot braken.Op dit punt ben ik begonnen met de volgende gedachten opsommen: de misselijkheid gaat zometeen voorbij zodra de paddo's door de maag zijn, dit moet je over hebben voor je trip. Ik ken mezelf en weet dat als ik ga kotsen ik waarschijnlijk 'bad' ga(eerdere ervaring).

11:46 AM
De misselijkheid word heviger, een soort naar hol gevoel in mijn maag. De emotiecons die ik hiernaast zie nodigen me uit, ik word er naar van. :kots: :hearteyes: :stoned: :rockband: :xtc: :beer: :) :sunglasses: :flushed: :rolleyes: :openmouth: Op dit moment zat ik op het randje, ik kon het bijna niet meer inhouden. Het enigste dat zorgde dat ik hier niet 'bad' ging is dat ik zeker wist dat hierna me iets geweldigs stond te wachten.

11:50 AM
het is nu toch heel moeilijk me ergens op te focussen. en om dit verhaal verder te vervolgen. maar ik doe mijn best, zal jullie niet teleur stellen.Dit report is een quest geworden, verbonden aan mijn trip. Tenminste zo voelde het, vooral op dit moment.

12:00 AM
Mijn misselijkheid verdwijnt, en precies op het moment dat ik denk ik ben niet meer misselijk word ik door een catapult al slingerend en draaiend de piek van mijn trip in geschoten. Mijn hoofd en gedachten zijn een draaikolk en ik begin weer langzaam om mij heen te kijken. Chaos, kleuren, golven, draaiende effecten en kleine rare klokjes/bolletjes. Visuals in overvloed.

Half een geweest, de trip is nu lekker op gang.
Ben veel te melig dit af te maken op het moment.
Nog in alle hevigheid aan het pieken. :hearteyes:

spam spam spam :wave:

13:41
Geluids vervormingen die niet te omvatten zijn. Enorm Euphorisch :rockband:
Voorsprong begint bij de oorsprong. :tearsofjoy:
Ik begin al redelijk te wennen aan de piek, het verrast me niet meer. Met geluids vervormingen bedoel ik dat ik stemmen anders hoorde(in slomotion) en dat ik mensen dingen hoorde zeggen die nooit konden kloppen. Ik had radio 2 op staan, normaal luister ik hier weinig naar, maar het is geniaal gebleken. De reclames waren zo hilarisch, en die radio presentator maakte heel erg veel fouten waar ik enorm om moest lachen. Ik hoorde die man dingen vertellen waarvan ik wist dat ze niet gebeurd waren, bv: 'De kenedys zijn vermoord door een portemonee.

14:00
Ik ben eindelijk tot rust, voel me langzaam in een warm bad zakken.
Ik ga douche.
Hier is de piek en de chaos verdwenen, voel me geweldig!Ik kan me gevoelens ook weer beter onderscheiden en beschrijven.

15:00
IK ben herboren. Ik ben vrij zonder grenzen, maar ook zonder verlangen.
Ik ben heel.Gevoel. Ik heb gedanst onder de douche, de douche kop was een vrouw. Een vrouwelijke slang die mij begroete.Visual. Ik stond onder een waterval en voelde me heel klein, toen kwam er een grote onweersbui die alles weg vaagde. Ik heb me heel vrouwelijk gevoeld, sierlijk, mooi. Ik heb me ook heel mannelijk gevoeld, krachtig, sterk.Gevoel.

Een golf van emoties die aan me voorbij ging, ik heb gelachen en gehuild.
Ik heb gedanst, gedanst onder de douche. Wat een heerlijke openbaring.

15:30
Ik heb een beren honger. En zin in wiet of hasj, tot mijn spijt ben ik bijna geheel gestopt met het blowen en heb niks in huis.
Langzamerhand begin ik weer terug te keren naar de gewone wereld, zoals die nu voelt.

Inmiddels genietend van techno en tosti's bedenk ik mijzelf dat ik maar eens een vrolijke film ga kijken voor de coming down.
Dat vind ik altijd een fijne manier om gelijdelijk weer terug te keren naar normaal. :)

Genieten!!! :hearteyes:

16:15
Ik voel me onrustig en leeg, ik merk aan mijn geest dat dit toch een zeer intense trip is geweest. Ik ben blij met de ervaring die ik heb gehad vandaag, maar nooit weer zal ik zoveel paddo's eten. Er komt geen einde aan de tijd die stilstaand door sluimerd.
Mijn euforie is hier geheel aan zijn eind, en dat voelt niet prettig.

17:10
Ik ben nuchter, en dat voelt goed. Dit is niet de meest heftige trip die ik heb gehad, maar wel een waar ik het meest aan heb gehad. Ik ben de afgelopen 6 jaar emotioneel heel gesloten geweest en durfde mezelf niet altijd te zijn.
Ik heb in deze trip heel wat van die grenzen en drempels doorbroken.

18:20
Wandeling gemaakt met de hond, heerlijk die kou, voelt als een frisse start.
Nog even de trip gerelativeerd al starende naar een prachtige sterren hemel.
Het was een geslaagde trip, en heb genoten van de combi van de 2 paddo's.

FIN

Aangezien hierboven bijna alleen maar staat beschreven wat ik voelde, en nauwelijks wat ik heb gezien. Hier mijn Visual edit:
-Het begon met kleine vervormingen, letters die begonnen te trillen. Verstoord diepte beeld. Langzaam werd alles wazig, alsof je door een vette lens kijkt.
-In de piek begon ik pas weer op de visuals te letten. Kleuren wolkjes overal om me heen, groen, rood, geel, blauw, paars. Alles om me heen was aan het golven, de grond en de muren. In de achtertuin waren de planten aan het dansen en aan het kronkelen. Er was een plant waarvan het leek alsof die in brand stond en er groene vlammen vanaf kwamen. Er was ook een plant die 10 armen had en met licht allemaal ronde tracers in de lucht maakte. Op de tafel waren er kleine gekleurde riviertjes met draaikolkjes die alle kleuren opzogen en weer uitspuugden. De kast had armen gekregen maar het leek alsof die zich niet durfden te verroeren.
De kat zag er uit als een stekelvarken en de hond zag er uit als of ze was gemaakt van een hele oude boom(kwa structuur).
-Na de piek ben ik gaan douchen, in de badkamer had ik vrij weinig visuals. Alleen de douchekop en het water was raar. Het water leek net kristal en de douchekop was een vrouw, Maria achtig met een slangen lichaam. Ook het douche gordijn was leuk om te zien, hier zijn allemaal badeendjes op afgebeeld en die leken nu rond te zwemmen in de lucht.
Verder is de badkamer knal geel dus was mijn trip daar ook nogal geel. Verder geen golven, kleuren, tracers.
-Weer terug beneden kon ik nog net na genieten van mijn eerdere visuals, alleen 10 keer minder duidelijk waarneembaar.

Ik heb de hele trip geen bloemen/fractals/kaleidoscopen gezien zoals ik die normaal van een goeie paddo trip op elke muur aanwezig zie. Deze trip had ik meer met kleur, en draaie bolletjes/draaikolken met allemaal kleurtjes.
In ieder geval een groot succes, zou dit komen door de paddo combi?

Drientje

DF-koning
Toch grappig dat er iedere keer weer een poging tot live reports gedaan wordt. Ik zou trippend niet achter mijn pc willen zitten, ja in de coming down, dan is het wel oke, maar op de piek is er te veel chaos om op te focussen.

Ik hoop dat je niet vergeet te typen in alle verwarring!

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het is me inderdaad niet gelukt tijdens de piek te raporteren. Maar al met al toch nog redelijk kunnen typen.
Het is geen mooi verslag geworden, maar wel recht vanuit de trip. En dat was uiteindelijk mijn bedoeling, vastleggen wat ik op het moment zelf kon vertellen. :)

Drientje

DF-koning
Nice! Mooi om te lezen dat je wat barrières weg hebt kunnen halen.Lijkt me fijn te dansen onder de douche in een trip!Ga ik zeker proberen bij iemand met een hele grote douche. En films kijken in de coming down: :hearteyes: . Heb mijn eerste LSD trip de film Merijn gekeken en The Dark Crystal. Beide heel erg mooie en trippy films om te kijken in de coming down.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Jah wij hebben een grote kleurrijke badkamer, en dus ook een ruime douche. Ideal voor deze trip.
Ben ook zeer blij dat deze trip mij meer heeft gebracht dan alleen vermaak, ik trip tegenwoordig om de ervaring en wat ik er van kan leren. En niet alleen meer om hard te gaan en te lachen. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Terug blik op de Mexicaanse truffel droom.

Na de trip in mijn hoofd honderd maal herhaald te hebben, en bewust bezig ben gegaan met de les die ik heb gehad. Merk ik echt verschil, ik durf weer emotie te laten zien. En ik heb op feestjes of met uitgaan meestal een 'dans drempel', er moeten genoeg mensen aan het dansen zijn, het moet na 12 u zijn en ik moet lichtelijk tot redelijk van de kaart zijn wil ik een beetje los gaan op de dansvloer. En nu, nu heb ik daar geen last meer van. Ik kan op het moment dat ik zin heb om te dansen ook echt los gaan in de mate waarin ik daar zin in heb op dat moment. :)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uUJYETG9ZTk&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uUJYETG9ZTk&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Met andere woorden, paddo combi trip doet wonderen. :hearteyes:

Karhu

Wijs gebruiker
Mooi reportje...
Laatst truffels gegeten was zeer geslaagd... maar geen visuals!! Je hebt je paddo's uit een kweeksetje? ben van plan om maar eens een kweeksetje neer te zetten

Bovenaan