Live tripreport xtc

Veer

Newbie
Hoi mensen van het goede leven!

Na enige afwezigheid nu weer terug hier en as we speak live aan het trippen op de xtc:)

Rond kwart over 11 het eerste halfje genomen, 220. En na 2 uur nog niks gemerkt, nu half uurtje geleden 2de halfje genomen en komt nu lekker rustig binnen:)

Gewoon in mijn eigen vertrouwde kamertje, een vriend van me was hier eerder vanavond, hij heeft helemaal niks gemerkt en niet bijgepakt. Is nu ook net naar huis, moest zijn zusje ophalen en ging ie gelijk door naar huis. Eerder vanavond heel gezellig met hem gehad:wink:

Op de achtergrond lekker slam fm non stop en space hier lekker verder, ik hou jullie wel op de hoogte hoe het verder gaat!

Fijn weekend!

Veer

Newbie
Gaat nog steeds prima hier, lekker space gevoel maar niet keihard, zweef lekker op wolkjes met lekkere muziek in mijn oortjes(oortjes ingedaan om de buren niet tot last te zijn)

Echt een lekker tripje nu ondanks dat ie wat later op kwam maar ik ga lekker:) zo even beetje dansen en verder spacen, cheers!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Alleen xtc gebruiken is best leuk. Ik doe dat ook wel eens. Al heb ik nu alweer eventjes (maand of 5 a 6?) geen mdma/xtc op. Ik heb dit jaar speed ontdekt en dat vind ik dus ook erg leuk. Ook omdat je minder tijd er tussen hoeft te laten om het weer te kunnen gebruiken.
Ik ga misschien met oud en nieuw aan de xtc maar dat weet ik nog niet. Degene met wie ik dan afspreek gaat aan de speed en dan zit diegene in een totaal andere flow dan ik. Dus misschien toch weer speed zodat we op 1 lijn zitten. (Haha lijn, woordspeling :wink:)
Hoe is het nu?

Veer

Newbie
Ik heb nog lekker wat uurtjes door zitten spacen, en daarna heerlijk geslapen:) nu vandaag al lekker de hele dag lui aan het doen, alleen vermoeide ogen, voor de rest voel ik me prima. Dit was een lekker tripje die even duurde voor dat ie op gang kwam maar uiteindelijk een heerlijk nachtje gehad.

Bovenaan